XXL Nutrition

1e week kuur begin gyno?

Rarawieowie

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Hallo allemaal,

Na ongeveer 4 jaar getraind te hebben heb ik uiteindelijk toch besloten om te gaan kuren.
Zit nu 3e dag in mijn kuur en merk dat het onder mijn tepel wat pafferig word, niet extreem nog maar wel verandering met hoe het daarvoor was.
Moet wel eerlijk toegeven in mijn pubertijd al last gehad van een gyno die nooit helemaal is weggetrokken.
Mijn coïtusdrive is ook helemaal nul komma nul geworden en merk dat ik neerslachtige gevoelens heb, daarnaast begint mijn zaakie ook te krimpen om het maar zo te zeggen.
Heb Nolvadex voor nakuur klaarliggen maar lijkt dat het nu al nodig is?
Graag zou ik advies willen krijgen van iemand die kan zeggen of het de dbol , test-e of deca is die deze "oestrogeen achtige" effecten veroorzaakt.
Alvast bedankt :)

Kuur ziet er als volgt uit:

Testosteron Enanthate 500mg/week 1-12
Nandrolone Decanoate 250mg/week 1-12
D-Bol 30mg/dag week 1-4
Nakuur Nolva

Producten zijn trouwens allemaal van Generic en niet nep.

Denk dat het door de vocht van vooral de dbol komt.....doe een soortgelijke kuur en zit nu in de 2e week...heb ook last van gevoelige tepels maar niet van neerslachtige gevoelens of van krimpende ballen als ik het goed voel :P.

Zou het nog even aanzien en bestel voor de zekerheid een potje exemestane....(aromasin).
Dit werkt goed tegen gyno heb ik mij laten vertellen.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de snelle reacties en verbetering. :)
Ik denk inderdaad dat ik dan maar probeer mocht de situatie verergeren.
En het vreemde is ik heb wel zin in coïtus zeg maar, alleen de erectie is ver te zoeken.

hmmm dat is idd erg vreemd......heb ik gelukkig nog geen last van en hoop dat ik dat ook niet ga krijgen.

Ben met de d-bol gestopt, naar aanraden van verschillende mensen dat het waarschijnlijk te heftig is voor een eerste kuur.
Begonnen met nolva 60mg 1ste dag, dan 10dagen 40mg
als de gyno symptomen dan afzakken ( heb er denk ik inderdaad last van, voel harde stukjes on mijn linker tepel en een papachtig goedje er omheen )
dan vervolgens 20mg per dag tot einde van de kuur.
Mocht ik geen vermindering zien in die gyno na +/- 10 dagen dan zal ik toch met de kuur gaan stoppen en eerste het gyno probleem oplossen, eventueel met letro.
Schijnt ook zo te zijn dat sommige met nolva hun libido weer wat terugkrijgen, maarja genoeg gelult ik houd jullie op de hoogte hebben jullie er eventueel ook nog wat aan de informatie.

60????? Veel te veel

Ik zou het op 20mg per dag houden en stoppen als de symptomen weg zijn.
Zonde van je kuur als je het je hele kuur lang gebruikt omdat het je groei belemmerd.

Laatst bewerkt:
Zal de dbol wel zijn. Nolva veel te hoog gedoseerd, 20mg is genoeg. Als je gyno niet stagneert of weggaat deca eruit laten.

Een test-e 500mg/week kuur zonder dbol en deca is genoeg als een beginnerskuur neem ik aan dan?
Zal nolva ook meteen terugschroeven naar 20mg dan.
Was die plofkop trouwens ook al zat aan het worden van dbol maar moet wel zeggen dat je van dbol meteen vanaf het begin voelt dat het werkt.

Terug
Naar boven