XXL Nutrition

1ml te weinig in een vial?

Status
Niet open voor verdere reacties.

broodjeworst

Cool Novice
Waardering
2
Gisteren heb ik de 5e spuit gezet van 2ml (500mg test) uit een vial van 10ml. Ik kreeg er echter maar 1ml uit. De vial was daarna echt helemaal leeg en de voorgaande keren heb ik exact 2ml opgetrokken. Ik kan me niet voorstellen dat ik zelf wat verkeerd doe, maar dit lijkt me een reden om bij de supplier te gaan klagen toch? Of krijg je er nooit exact de vermelde hoeveelheid uit?

Nadeel van UG, wil heel af en toe wel eens voorkomen. Ik heb wel eens Deca gehad waar meer dan een ml extra in zat.

Gisteren heb ik de 5e spuit gezet van 2ml (500mg test) uit een vial van 10ml. Ik kreeg er echter maar 1ml uit. De vial was daarna echt helemaal leeg en de voorgaande keren heb ik exact 2ml opgetrokken. Ik kan me niet voorstellen dat ik zelf wat verkeerd doe, maar dit lijkt me een reden om bij de supplier te gaan klagen toch? Of krijg je er nooit exact de vermelde hoeveelheid uit?

Er blijft dus altijd wat in de spuit achter, wellicht in combinatie met iets minder in een vial kom je al snel uit op 1ml ja. Zou niet gaan klagen je dealer, die zal je uitlachen waarschijnlijk. Tenminste dat zou ik doen.

Teveel had ik liever gehad :). Maar blijkbaar ben ik dus niet de enige.

Te weinig heb ik ook wel gehad hoor, maar of er dan daadwerkelijk te weinig in zit of dat je net iets teveel achterlaat in je spuit is altijd moeilijk. Zou er idd niet over klagen, als je het omrekent is 1 ml €3.50, denk niet dat je supplier je daarvoor een nieuwe vial geeft :P

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal van de week dan maar braaf een extra vial bestellen...

Nouja een hele mL is op zich wel balen. Je rekent natuurlijk ergens op en als je dan net 1 mL tekort komt kan het voor de purist heel moeilijk wezen om dat los te laten. :p

Ik laat over het algemeen niets achter in de spuit. Misschien iets in de tuut, maar vaak is er een luchtbel bij het aspireren ontstaan die zich daarin bevind.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven