fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Mijn eerste reactie ook haha, eerder 9/10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn eerste reactie ook haha, eerder 9/10%
Dan moeten ze beter naar hun voeding kijken. Eerste kuur 500 mg test only pak je zo 8/10 kg vvm op als je voeding en training top is.Veel vrienden van mij zijn begonnen met lichtere kuurtjes test only maar ik vond het bij hen niet de moeite waard en ben dus vastbesloten voor een "zwaarder" kuurtje te gaan.
Ja wil ik wel doen

ik zou met jou lengte geen 7000kcal gaan weg werken eerder 4000-5000Morgen krijg ik m binnen dit gaat m worden,
Wk 1-4 dbol 30mg per dag
Wk 1-10 deca 200mg per week
Wk 1-12 test 250 Mg per week
Wk 14-16 nolvadex 20 Mg per dag
- is de duur en hoeveelheid nolvadex oké denken jullie of moet dit hoger/langer?
-Als ik t morge binne heb plaats ik ff een fotootje, ik begin er pas later mee ga eerst een goed voedingsschema en progressief trainingsschema opstellen, ik heb op internet gelezen dat ik tijdens mijn kuur t beste kan zorgen voor 4000 tot 7000 calorieën per dag met 2-3g eiwit per kg lichaamsgewicht, dus voor mij is dat zoon 190g eiwit per dag
de rest heb ik nog niet goed genoeg uitgezocht heeft iemand tips/opmerkingen over de voeding ?
Bedankt voor alle hulp en reacties !
Dan moeten ze beter naar hun voeding kijken. Eerste kuur 500 mg test only pak je zo 8/10 kg vvm op als je voeding en training top is.

68 kilo bij pakweg 10% vet met een lengte van 1 m 68 is behoorlijk goed eerlijk gezegd.
Als je 1 m 80 bent en lean 80 kilo weegt is dat ook prima.
ik zou met jou lengte geen 7000kcal gaan weg werken eerder 4000-5000

68 kilo bij pakweg 10% vet met een lengte van 1 m 68 is behoorlijk goed eerlijk gezegd.
1m80 en 80 kg is toch maar gewoontjes vind ik.Tenzij je mss op 8% staat.
Rob Riches is zo groot.
Die staat op 8-9%. Ik zeg het, iemand met daadwerkelijk 10% lichaamsvet is al behoorlijk lean.

op 10% ben je behoorlijk lean ja.Maar behoorlijk lean is niet automatisch gelijk aan buff.Ne Ethiopier is ook lean![]()
op 10% ben je behoorlijk lean ja.Maar behoorlijk lean is niet automatisch gelijk aan buff.Ne Ethiopier is ook lean![]()

8-10kg vetvrije massa? No shit? geloof er geen snars van ookal heb je goeie fysiek makker
3-5kg vetvrije massa mag je al blij mee zijn