XXL Nutrition

1ste kuur

whitestripes

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
75kg
Vetpercentage
10%
Heyy mannen / vrouwen,

Ik ben 22 jaar, sport nu ongeveer 3 jaar waarvan 1.5 serieus en bent een echte ecto. Toen ik begon met sporte woog ik 64 Kg en na 1.5 jaar sporten was dan gegroeid naar 66Kg. Aangezien ik helemaal chaggie werdt omdat het niet opschoot ben ik serieus gaan trainen, om mijn voeding gaan letten en een serieus schema opgezet.
Na 1.5 jaar ben ik uiteindelijk toch nog 11 Kg aangekomen, te danken aan mijn doorzettingsvermogen.

Aangezien ik niet meer echt vooruit kom, ondanks shake's gainers en crea zit ik denken aan mijn 1ste kuur.
wat ik met die kuur wil bereiken is puur massa opbouwen. ik wil groter worden, kracht komt vanzelf.

Ik heb me hier al een aantal middagjes laten informeren over de mogelijkheden maar uiteindelijk kunnen jullie mij denk ik het beste advies geven, of iig een richting in....over jullie ervaringen of methode's
kort samengevat mijn stats:
trainen 4 x in de week. 4 split schema
starters gewicht 3 jaar geleden was 64 Kg
huidig gewicht 75 Kg

mvg.

whitestripes

Laatst bewerkt:
12 weekjes 500mg testosterone enanthaat EW en eten tot je moet overgeven.

Post eens wat je zoal op een dag eet.

hehe
indd.
Eat till u puke.
8x per dag.
Gaat echt tegenstaan, maar damn wat een resultaat.

Nakuur niet vergeten!

Ik weet hoe je je voelt kom zelf ook van de +/- 64kg heb hier toen eerst goed gelezen in de voedingssectie, een schema gemaakt en aangepast en ben toch een goede 10-15kg bijgekomen.

post je voedingsschemaeens dan kunnen we zien of daar iets aan schort, de kuur de breda voorstelt en dan nog 4 weken nolva 20mg /pd ( Te beginnen 10 dagen na laatste inject) is een prima beginners kuur. maar je moet een degelijk voedingsschema hebben. anders gaan je gains miniem zijn en na je kuur terug verloren gaan.

• Topic Starter Topic Starter
7:30
bord brinta
2 boterhammen met vlees + tosti kaas
20 gram cashew noten
0,3 ltr melk

10.00

4 boterhammen met kipfilet
50gram weightgainer
0,3 ltr chocolademelk
muesli reep
20 gram cashewnoten

12.30
2 boterhammen vlees
2 liga's
250gram kwark
0,3 litr chocomeld
20 gram cashewnoten

15.00
50 mg weightgainer
broodje kipfilet
20 gram cashew en 0,3 ltr melk

17.30
eten wt de pot schaft. minimaal 1.5 bordt met veel groenten

18.30
sporte
shake

21.00
tosti's minimaal 3

22.00
gweoon wat er in de kast ligt, einde van de avond is t meestal op ;)

de chocomelk is ook wel eens gewoon melk, ligt er net aan of t nog in huis is......

---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:51 ----------

pumaatje ben je helemaal puur natuur? zou wel echt netjes zijn!

tosti eruit
savonds voor slapen gaan kwark met walnoten.

---------- Toegevoegd om 12:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:01 ----------

slecht schema, eerst goed aanpassen man

Oke bedankt...
ideaal zo'n site. Niet dat ik verwacht dat alles me voorgekauwd wordt maar het is toch fijn als mensen je zomaar even willlen helpen.

maarr die tosti, is die slecht dan? eet ik nog te weinig?????

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------

- 12 weekjes 500mg testosterone enanthaat EW

en wanneer er 10 dagen verstrekt zijn na mijn laatste injectie:
- 4 weken nolva 20mg /pd ( zijn pillen neem ik aan omdat het per dag is )

hoeveel kg verwacht je dat ik aankom? sta natuurlijk ook 2 x in de week met mijn voetbalvriendjes onder de douche :P

Laatst bewerkt:
Eerste kuur, is altijd degene met de beste gains, mits je voeding in orde is en je echt goed groeit, 4-5kg lean mass Maja dat is echt persoonsgebonden en afhankelijk van veel factoren.

die 5 kg zie ik zeker wel zitten haha, en is ook niet zo opvallend dat mijn teammaatjes gekke dingen gaan vragen. Over een jaar stop ik toch met voetbal....dus kan ik helemaal lekker mijn gang gaan.

geld is geen probleem maar wat gaat zoiets kosten die :
2 weekjes 500mg testosterone enanthaat EW
4 weken nolva 20mg /pd

ik hebhier de prijzen zien staan, maar daar staat ook oxymetholone bij waar ze 175 euro voor rekenen terwijl ik m voor 100 euro ook kan kopen. Dus ik wil zeggen, gewoon de prijs waarvoor jullie m zouden kunnen regelen :)

Laatst bewerkt:
Geen prijzen op dbb

Die 5kg is uiteindelijk na de kuur hé kerel ... tijdens de kuur kan dat oplopen tot 10kg ;)

als alles goed zit doe je wel meer dan 10 kilo aanzetten bij je 1e kuur.
Ik regel alles voor je voor de spotprijs van 1000 euro;)

Die 5kg is uiteindelijk na de kuur hé kerel ... tijdens de kuur kan dat oplopen tot 10kg ;)

jaa weet ik weet ik, anders hou je niet veel over idd.

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

Daarom is het topic daar. Daarom mogen we ook geen prijzen verder bespreken op dbb.

oke ik begrijp je, bedankt voor de info. sorry voor de overlast

meer rijst vis en kip eten vriend, je hebt amper progressie gemaakt en wilt kuren?

ik denk dat je nog even moet wachten eerlijk gezegt.. wil je wel meteen kuren, zorg dan dat je vanaf nu beter gaat eten!

zoals gezegt: test E , 10/12 weekjes 500mg en nakuur

meer rijst vis en kip eten vriend, je hebt amper progressie gemaakt en wilt kuren?

ik denk dat je nog even moet wachten eerlijk gezegt.. wil je wel meteen kuren, zorg dan dat je vanaf nu beter gaat eten!

zoals gezegt: test E , 10/12 weekjes 500mg en nakuur

jaaa k*tzoooi aan de ene kant heb je gelijk, moet nog wat aankomen maar dat duurt weer zo VERREKTE t*ring lang. heb weinig geduld....en wil er met de zomer toch wel weer een beetje leuk voor de dag komen.

de ene keer denk ik van...Jaaa ga het gewoon doen. en dan lees ik weer wat verder en na een tijdje denk ik ook weer van misschien is het verstandig om even te wachten.

verdomme!

5kg overhouden na je eerste kuur ? zoiets haal je uit je 2de/3de etc, 1ste kuur haal je zeker wel meer kg`s uit, gok rond de 9 gemiddeld ? mits je alles goed doet slapen/trainen/eten

eigen keuze, vele zijn vroeg begonne met kuren..

maar vervang bijv: 3 van jouw maaltijden voor 100gram rijst 100 gram groente en 200gram kip/vis. (prima koud/salade te eten)

dan heb je een aardig schema, als natural kom je daar ook al verder mee.

Terug
Naar boven