Fitness Seller

1ste kuur

eigen keuze, vele zijn vroeg begonne met kuren..

maar vervang bijv: 3 van jouw maaltijden voor 100gram rijst 100 gram groente en 200gram kip/vis. (prima koud/salade te eten)

dan heb je een aardig schema, als natural kom je daar ook al verder mee.

bedoel je dat ik 3 x per dag zo'n salade mag gaan opsmullen of 1 x?

klinkt lekker!

ja dat bedoel ik:

ik eet 10:00 mijn ontbijt havermout/whey

dan om 12:00 15:00 en 18:00 een salade gemaakt van 100gram rijst 100gram rauwkost 200gram kip en 30ml omega3/6 olie!

---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:47 ----------

daarna train ik, dan heb ik al +/1 3000kcal binnen

na het trainen 2x 200 gram vis en wat rijst en dan groei je als kool

• Topic Starter Topic Starter
ja dat bedoel ik:

ik eet 10:00 mijn ontbijt havermout/whey

dan om 12:00 15:00 en 18:00 een salade gemaakt van 100gram rijst 100gram rauwkost 200gram kip en 30ml omega3/6 olie!

---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:47 ----------

daarna train ik, dan heb ik al +/1 3000kcal binnen

na het trainen 2x 200 gram vis en wat rijst en dan groei je als kool

okeee super, dankje! maak je jou salada bijvoorbeeld ook in 1 x, en verdeel je m dan in 3? lijkt me makkelijker vandaar.

ik doe ook vaak 1 eetlepel olijfolie bij de yoghurt, dan schijnt ook ggoed te zijn, toch?

Olijfolie/lijnzaadolie? is belangrijk voor je lichaam idd.

okeee super, dankje! maak je jou salada bijvoorbeeld ook in 1 x, en verdeel je m dan in 3? lijkt me makkelijker vandaar.

ja ik maak het de avond ervoor, dan in de koelkast en volgende dag kan ik het koud meenemen:) vers tomaatje erbij en de hele dag smullen en anabool wezen :D

ik doe ook vaak 1 eetlepel olijfolie bij de yoghurt, dan schijnt ook ggoed te zijn, toch?

ja, goede vetten zijn belangrijk!

jaaa k*tzoooi aan de ene kant heb je gelijk, moet nog wat aankomen maar dat duurt weer zo VERREKTE t*ring lang. heb weinig geduld....en wil er met de zomer toch wel weer een beetje leuk voor de dag komen.

de ene keer denk ik van...Jaaa ga het gewoon doen. en dan lees ik weer wat verder en na een tijdje denk ik ook weer van misschien is het verstandig om even te wachten.

verdomme!
Bij twijfel, nooit beginnen.. Zou ik zeggen. Je moet er natuurlijk voor 100% achterstaan dat je het hormoonstelsel helemaal in de war gaat helpen om de gains van je leven te maken.

Terug
Naar boven