AndroidHealthClinic

1ste kuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

rookie2

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,

ik ben jorg 21 jaar bijna 22, en wil na de vakantie wel een kuur gaan doen met D-bol en winstrol en voor testeronbooster Nolvadex. (tabs)
Ik fitness nu een maand of 5,6 en heb al hele tijd gekeken op het forum en veel uitleg gelezen over deze AAS.
Vraag alleen af of dit een goede kuur kan zijn voor me, wil ongeveer over 3, 4maanden gaan beginnen, alleen wil me eerst goed voorbereiden en adviesen krijgen.
Waar kan ik de colvadex krijgen?

en hebben jullie misschien betere combi's laat me het weten.

mijn gegevens:

1.80mtr
71 kilo
BF weet ik zo niet.

alvast bedankt

jorg

COLvadex?

???

maybee bij de DEKA-markt?? :roflol:

ga eerst maar eens een tijdje door trainen , want een maand of 6 is wel erg kort om dan nu al naar de anabole te grijpen..
En als je veel gelezen hebt hier op dit forum , heb je je huiswerk niet goed gedaan

• Topic Starter Topic Starter
maar als je goed leest wil ik er pas over 4maanden mee beginnen dus totaal 10 maanden.

dat heb ik gelezen maar dat is nog veelste kort;)

Je kan beter eerst zoveel mogelijk naturel groeien en dat doe je niet in 10 maandjes,

10 maanden trainen en dan aan de goods??
Doe ff normaal en ga trainen en vreten....zien we je over een jaar of 2 wel terug. :hello:

5-6maanden trainen..?

moet duidelijk zijn.

There is NO easy way dude. denk niet dat je met 10 maanden (of zelfs 20 maanden) trainen ook maar ergens bent. Denk aan een jaar of 5.
In 10 maanden is het imo niet eens mogelijk om genoeg over AS te lezen (tenzij je net zo snel leest als Unregistered en hele dagen in de AS artikelen zit :D) En als je al die tijd al hebt besteed aan het lezen over AS, weet je VEEL te weinig van trainen.

rookie2 zei:
Hallo,

ik ben jorg 21 jaar bijna 22, en wil na de vakantie wel een kuur gaan doen met D-bol en winstrol en voor testeronbooster Nolvadex. (tabs)
Ik fitness nu een maand of 5,6 en heb al hele tijd gekeken op het forum en veel uitleg gelezen over deze AAS.
Vraag alleen af of dit een goede kuur kan zijn voor me, wil ongeveer over 3, 4maanden gaan beginnen, alleen wil me eerst goed voorbereiden en adviesen krijgen.
Waar kan ik de colvadex krijgen?

en hebben jullie misschien betere combi's laat me het weten.

mijn gegevens:

1.80mtr
71 kilo
BF weet ik zo niet.

alvast bedankt

jorg

Dus je wilt na 9 a 10 maanden gaan kuren. ???

Ga je eerst maar eens verdiepen in voeding en training, want na 10 maanden al gaan kuren slaat eigenlijk helemaal nergens op. Dit is een sport van volhouden en er jaren over doen, zelfs met AAS ben je er niet 1,2,3.

Als je dat niet in je denkt te hebben moet je gewoon een ander tijdsverdrijf zoeken. :)

Als je zoveel over as op dit forum hebt gelezen, had je kunnen weten dat niemand hier antwoord op gaat geven... :rolleyes:

hopeloos topic:tomato: :tomato:

Ja, hopeloos, maar tevens een goed voorbeeld van wat er gaande is. Een half jaar trainen en dan aan de roids is vrij normaal. Van een basis bouwen....?????? Aan de andere kant, als het ook snel kan, waarom moeilijk doen?

inVorm zei:
Ja, hopeloos, maar tevens een goed voorbeeld van wat er gaande is. Een half jaar trainen en dan aan de roids is vrij normaal. Van een basis bouwen....?????? Aan de andere kant, als het ook snel kan, waarom moeilijk doen?

:haha: ja idd :rolleyes:

inVorm zei:

Ik kan hier maar weinig om lachen, omdat het maar als te vaak overeenkomt met de realiteit. :(

jah AUB een slotje

ja maar de realiteit is dat hij er toch wel aan kan komen en dan toch zijn kuurtje neem dianabol en winstrol pillentjes want prikken doet pijn natuurlijk :)
colvadex the testosterone booster klinkt als een matige super hero =D

komt idd TE VEEL voor dit soort dingen.. zie het in mijn omgeving ook erg veel.... mensen die nog geen jaa trainen die meteen aan de riods gaan...
omdat ze het dan TOCH doen adviseer ik ze dan maar om een prikkie te nemen ipv dboll only

Dimaggio zei:
komt idd TE VEEL voor dit soort dingen.. zie het in mijn omgeving ook erg veel.... mensen die nog geen jaa trainen die meteen aan de riods gaan...
omdat ze het dan TOCH doen adviseer ik ze dan maar om een prikkie te nemen ipv dboll only
jah een prikkie met cyaankali beveel ik ze aan ;)

Ok, is nu wel duidelijk denk ik zo. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven