Fitness Seller

2 daagse split of full body

uncle nel

Novice
Waardering
0
Hallo heb een vraagje gezien de tijdsdruk door werk, kleine, enz enz. kan ik helaas maar 2 keer in de week trainen nu is mijn vraag is het beter full body of split te doen. En zo ja full body hoeveel oefeningen dan per spiergroep en hoeveel bij split. ben 28 jaar oud en train zo'n 5 jaar maar wisselend met blessures en wil nu weer lekker er tegenaan gaan ik ben benieuwd naar jullie reacties.

MVG Uncle Nel

2x is niet supervaak maar ik zou voor een fullbody kiezen. dan kan je beter supercompenseren. gebruik de zoekfunctie maar eens. je kunt genoeg hier genoeg voorbeelden vinden.

Ik zou split doen. Ik doe zelf ook een 2 daagse split. Daarvoor full body. En sinds ik dit doe ben ik goed vooruitgegaan. Wel ga ik binnenkort naar een 3 daagse split om nog meer vooruit te gaan. Wel raad ik aan om als je gaat voor een 2 daagse split om bij elke training 2 beenoefeningen mee te nemen. (dus benen doe ik eigenlijk volgens een full body schema). Reden is dat benen ook een grote spiergroep zijn en voor de grote spiergroepen moet je tochwel 3-4 oefeningen per week hebben. Zo dek je alles goed af dan.

Terug
Naar boven