mndc
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Hallo allemaal, ik wil graag beginnen met een splitschema. Nu leek een 2 daagse split me een goed idee. Wat vinden jullie van een dergelijke indeling:
SCHEMA 1
Maandag: Training A
Dinsdag: Rust
Woensdag: Training B
Donderdag: Training A
Vrijdag: Training B
Zaterdag: Rust
Zondag: Rust
SCHEMA 2
Zondag: Training A
Maandag: Training B
Woensdag: Training A
Donderdag: Training B
Vrijdag: Rust
Waarbij ik nog moet kiezen tussen schema 1 en 2. Dinsdag en zaterdag rust moet vanwege voetbaltraining en mijn wedstrijd. Voor de trainingen zelf heb ik het volgende idee:
Training A: Borst, schouders en triceps
Training B: Rug, biceps, benen
Ik mik op een training van een uur tot vijf kwartier, ik heb daar goede ervaring mee. Ook ben ik bezig met het maken van een voedingsschema, waarover ik me heb ingelezen. Dat kan ik eventueel later nog posten.
Als laatste: wat gebruiken jullie voor schema? Ik ben in het bijzonder benieuwd naar splitschema's en hoe die in elkaar zitten. Ik heb wel research gedaan maar ik stel altijd prijs op de ervaringen van anderen.
Alvast bedankt.
SCHEMA 1
Maandag: Training A
Woensdag: Training B
Donderdag: Training A
Vrijdag: Training B
Zondag: Rust
SCHEMA 2
Zondag: Training A
Maandag: Training B
Woensdag: Training A
Donderdag: Training B
Vrijdag: Rust
Waarbij ik nog moet kiezen tussen schema 1 en 2. Dinsdag en zaterdag rust moet vanwege voetbaltraining en mijn wedstrijd. Voor de trainingen zelf heb ik het volgende idee:
Training A: Borst, schouders en triceps
Training B: Rug, biceps, benen
Ik mik op een training van een uur tot vijf kwartier, ik heb daar goede ervaring mee. Ook ben ik bezig met het maken van een voedingsschema, waarover ik me heb ingelezen. Dat kan ik eventueel later nog posten.
Als laatste: wat gebruiken jullie voor schema? Ik ben in het bijzonder benieuwd naar splitschema's en hoe die in elkaar zitten. Ik heb wel research gedaan maar ik stel altijd prijs op de ervaringen van anderen.
Alvast bedankt.