ment0s
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.302
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je us forum moet geloven begint het pas leuk te worden bij 2 gram
Ik denk toch dat je eerst zelf zo hoog moet gaan doseren om het zelf te ervaren inplaats van maar te gaan papegaaien dat het geen zin heeft.

Is niet dat het geen zin heeft, je krijgt er alleen stukken minder resultaat voor terug in vergelijking met de sides. Ofwel de sides gaan dan harder omhoog dan de gains.
De hele kuur die ik voorstelde was niet serieus ook al lijkt ie me wel leuk als je 1 keer dat level bereikt hebt. 2 gram Bold moet ook echt hemels zijn, maar ook 2 gram Test zou echt heel goed moeten zijn als ik moet geloven wat ik er over lees.
Ben ik zeker voorstander van, ware het niet dat de meest ervaren gasten als BigCat en GH15 ( wat voor idioot ie verder ook is) en noem ze maar op hetzelfde zeggen.
Dat terzijde ga ik 't nog wel een keer proberen, 2 gram Test Only met GH op 5 iu erbij en wat Slin![]()
HGH en SLIN overnagedacht maar het is zo prijzig..
Other ideas?
Denk dat ik nog wat onderwerpen ga door lezen hier lach je je soms scheef.

Denk dat ik nog wat onderwerpen ga door lezen hier lach je je soms scheef.

ga dan voor 1gr test/1gr tren en eventueel iets extra, zowat de beste input/output verhouding indien je AS only blijft.