Fitness Seller

2 Gram test met..?

Als je us forum moet geloven begint het pas leuk te worden bij 2 gram :p
Ik denk toch dat je eerst zelf zo hoog moet gaan doseren om het zelf te ervaren inplaats van maar te gaan papegaaien dat het geen zin heeft.

Je snapt wel dat op 76kg bodyweight het vrij ridicuul is om 2 gram test te zetten?

Als je us forum moet geloven begint het pas leuk te worden bij 2 gram :p
Ik denk toch dat je eerst zelf zo hoog moet gaan doseren om het zelf te ervaren inplaats van maar te gaan papegaaien dat het geen zin heeft.

Ben ik zeker voorstander van, ware het niet dat de meest ervaren gasten als BigCat en GH15 ( wat voor idioot ie verder ook is) en noem ze maar op hetzelfde zeggen.

Dat terzijde ga ik 't nog wel een keer proberen, 2 gram Test Only met GH op 5 iu erbij en wat Slin :p

Als je vanaf 2 gram verder wil pushen met AAS zonder vervelende bijwerkingen dan is het vrijwel altijd verstandig om te stacken met primobolan. Maar het feit is dat 1 gram test en 5 iu pharma HGH waarschijnlijk meer blijvende progressie brengt dan 2 gram test only. Zelf denk ik dat voeding (en rust) bij hogere doseringen meer uitmaakt dan steeds meer ml's. Er is namelijk een wezenlijk verschil tussen goed eten en een uitgekiend dieet waar je eigenlijk geen consessies doet op de kwaliteit van voedsel.

Test E 4gr
Deca 2 gr
Equipose 2gr

Cut:

Sustanon 2 gr
Tren 2gr
Masteron 1 gr

Grapje

Ik vind juist dat je tijdens de bulk niet zo veel AAS nodig hebt maar tijdens de cut om zo min mogelijk massa te verliezen tijdens een low carb dieet. Soms zie je wel eens contest prep cycles voorbij komen van IBFF pro's en die extreme doseringen zijn ook altijd wanneer er hevig gecut wordt.

Is niet dat het geen zin heeft, je krijgt er alleen stukken minder resultaat voor terug in vergelijking met de sides. Ofwel de sides gaan dan harder omhoog dan de gains.

De hele kuur die ik voorstelde was niet serieus ook al lijkt ie me wel leuk als je 1 keer dat level bereikt hebt. 2 gram Bold moet ook echt hemels zijn, maar ook 2 gram Test zou echt heel goed moeten zijn als ik moet geloven wat ik er over lees.

2G bold= gevaarlijk hoog hematocriet....

Ben ik zeker voorstander van, ware het niet dat de meest ervaren gasten als BigCat en GH15 ( wat voor idioot ie verder ook is) en noem ze maar op hetzelfde zeggen.

Dat terzijde ga ik 't nog wel een keer proberen, 2 gram Test Only met GH op 5 iu erbij en wat Slin :p

Is BigCat voor High dose teste? Ik dacht juist het tegenover gestelde

Denk dat ik nog wat onderwerpen ga door lezen hier lach je je soms scheef.

HGH en SLIN overnagedacht maar het is zo prijzig..

Other ideas?

hgh en slin is te duur, maar 2 gram test is niet te duur?. zijn wel 8 testos per week!!

---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

als je geen hgh neemt zou ik lekker rond de 500mg test blijven zitten,. met hgh er bij kun je wel op een gram gaan zitten maar zou ook echt niet hoger gaan dan , of je moet een vocht ballon willen worden.

ga dan voor 1gr test/1gr tren en eventueel iets extra, zowat de beste input/output verhouding indien je AS only blijft.

Terug
Naar boven