Fitness Seller

2 gram test

Bezoekers in dit topic

Ik zelf kreeg nooit van 1000mg hoofdpijn. Daarbij nog deca dbol/oxy erbij kreeg ik wel aantal keren bloedneus

mee één kan gebruiken wat ie wil en heeft nergens last van de ander daarin tegen loopt gelijk complicaties op!
 
Bloedverdunner ascal poeder in zakje oplossen in water, weet niet of hier tegenwoordig nog gebruikt word.

cholesterol te hoog dan gebruik je atorvastatine
 
-
 
Laatst bewerkt:
mijn huisarts schreef destijds ook gelijk ascal voor en na een week zakte de hoofdpijn af!

kijk nu kun je alles onderdrukken met medicatie maar dat was voor mij 12 jaar terug allemaal niet zo vanzelfsprekend.
Tja..als roids zonder bijwerkingen/gevaren kwam, zou iedereen het wel gebruiken.

Ik voel me soms ook een lopende apotheek, maar ik probeer de gevaren/sides zoveel mogelijk te beperken.

Bloeddruk en cholesterolwaarden zijn wel dingen die je constant in de gaten moet houden als je langere tijd on blijft.



Wat is goede bloeddruk medicatie voor bij zo een kuur? Ari zal niet volstaan denk ik en op voeding letten maar voor een deel.
Ik gebruik Losartan kalium(50-100mg) elke dag. Coq10 zou volgens sommige studies ook wat helpen, maar verricht geen wonderen dacht ik.

Galen kan daar waarschijnlijk beter antwoord op geven.

Wat neem je dan bro?
Losartan kalium(50-100mg) + 300-400 mg coq10.

Coq10 is sowieso een must voor je hart.
 
Wat is goede bloeddruk medicatie voor bij zo een kuur? Ari zal niet volstaan denk ik en op voeding letten maar voor een deel.
Arimidex in elk geval niet.

Idealiter een angiotensinereceptorblokker, zoals bijv. candesartan (8 mg dagelijks). Het kan soms niet genoeg zijn, je zou het dan kunnen combineren met een diureticum. Maar vanaf dat punt vind ik dat je het misschien maar eens onder begeleiding van een arts zou moeten doen.

Zorg wel dat je de bloeddruk goed meet. Neem vijf minuten rust, doe het in een rustige kamer, en doe twee metingen met een tussenpoos van 1 à 2 minuten, zowel 's ochtends als 's avonds. Doe dit tenminste 1x per week en zorg dat je manchet groot genoeg is. Het standaardmanchet, maat M, is bedoeld voor armen met een omtrek tot 31-33 cm in rust, met een licht gebogen elleboog (zoals je je bloeddruk afneemt). Maat L gaat to 41-43 cm, en XL tot 51-53 cm.
 
Ik moet er niet aan denken. Daar heb ik de castagnes niet voor.
 
Ik kuur zelf altijd met vrij weinig test tot max 500mg, maar als je zo de kuurschema ziet van pro bobybuilders dat zetten die allemaal high test dus ben wel benieuwd naar je ervaring ermee en hoe je oestrogeen in controle houdt
 
Hoogste wat ik heb gezien bij iemand die ik kende is 1500 test met 1000 mast. Was te veel voor zijn fysiek maar alleszins goede gains en goed droge look (stond sowieso al ergens onder de 10%). Maar denk dat het met de helft ook wel goed had geweest :p
 
Jesus die onderdruk. Ja, dan vind ik het niet zo gek.

Waarom nam je geen bloeddruk medicatie?

Dat is ook de reden waarom veel bb's gezeik krijgen met hun nieren. Ik neem standaard altijd bloeddruk medicatie tijdens elke blast.
Welke medicatie? Mijn bloeddruk is altijd al lichtverhoogd. Zou het eigenlijk eens systematisch een paar keer per dag moeten meten, maarja lazy.
 
1596633700854.png

en

1596633725111.png
 
Tja..als roids zonder bijwerkingen/gevaren kwam, zou iedereen het wel gebruiken.

Ik voel me soms ook een lopende apotheek, maar ik probeer de gevaren/sides zoveel mogelijk te beperken.

Bloeddruk en cholesterolwaarden zijn wel dingen die je constant in de gaten moet houden als je langere tijd on blijft.




Ik gebruik Losartan kalium(50-100mg) elke dag. Coq10 zou volgens sommige studies ook wat helpen, maar verricht geen wonderen dacht ik.

Galen kan daar waarschijnlijk beter antwoord op geven.


Losartan kalium(50-100mg) + 300-400 mg coq10.

Coq10 is sowieso een must voor je hart.
Coq10 zit door me eaa's geen idee waarom het er door heen zit tho.
 
Welke medicatie? Mijn bloeddruk is altijd al lichtverhoogd. Zou het eigenlijk eens systematisch een paar keer per dag moeten meten, maarja lazy.
Losartan kalium(50-100mg).

Ik meet het ook niet zo vaak eigenlijk, maar als het te hoog is voel je het wel.

Coq10 zit door me eaa's geen idee waarom het er door heen zit tho.
Als je het dan neemt, dan zou ik het wel los nemen.

Coq10 is echt een must als je blast and cruised imo. Voordat ik coq10 gebruikte had ik wel eens dat mijn hart oversloeg. Sinds ik het gebruik heb ik nooit meer last daarvan gehad.

 
Laatst bewerkt:
dreamy1 Deze dude blasts 3-4 gram test-e en cruised op 1 gram test-e.

Hij vertelde dat hij dat nodig had om next level te worden. Dus als je dyel wilt blijven zou ik lekker op de dyel doses blijven

1596704043147.png




1596704058879.png
 
Welke dosering neem je?
200-300 mg moet voldoende zijn.

Wat ik overigens ook wel interessant vond is dat het wellicht ook positief invloed kan hebben op linkerventrikel hypertrofie.

Ik heb er in ieder geval wel veel baat bij gehad. Sindsdien geen last meer van gehad dat mijn hart die oversloeg.
 
200-300 mg moet voldoende zijn.

Wat ik overigens ook wel interessant vond is dat het wellicht ook positief invloed kan hebben op linkerventrikel hypertrofie.

Ik heb er in ieder geval wel veel baat bij gehad. Sindsdien geen last meer van gehad dat mijn hart die oversloeg.
Mijn hart slaat over van jouw biceps, bruh :heart:
 
Losartan kalium(50-100mg).

Ik meet het ook niet zo vaak eigenlijk, maar als het te hoog is voel je het wel.
Waarom denk je dat een hoge bloeddruk een sluipmoordenaar wordt genoemd? De meesten voelen daar niks van.
 
Waarom denk je dat een hoge bloeddruk een sluipmoordenaar wordt genoemd? De meesten voelen daar niks van.
Klopt, maar als ik kortademig word in combinatie met hele erge hoofdpijn dan weet ik wel hoe laat het is.

Uiteraard moet je daar niet op wachten. Beste is altijd om regelmatig te meten.
 
Klopt, maar als ik kortademig word in combinatie met hele erge hoofdpijn dan weet ik wel hoe laat het is.

Uiteraard moet je daar niet op wachten. Beste is altijd om regelmatig te meten.
Ik haak ook vooral in op: "maar als het te hoog is voel je het wel.". De meesten voelen simpelweg niets. Zelfs bovendrukken van >180 mmHg hoef je niets te voelen, geen hoofdpijn niets. Het is ontzettend onbetrouwbaar om op te varen.
 
Back
Naar boven