AndroidHealthClinic

2 gram test

Bezoekers in dit topic

Ik haak ook vooral in op: "maar als het te hoog is voel je het wel.". De meesten voelen simpelweg niets. Zelfs bovendrukken van >180 mmHg hoef je niets te voelen, geen hoofdpijn niets. Het is ontzettend onbetrouwbaar om op te varen.

ik had toen 180/140 en was een wandelende vat wat op springen zou staan!
 
de tyfus. Cruisen op een gram :roflol:
Some people have awesome genetics and respond very well to test. For example, "Swiper", posts on several boards for years now, and all he did was

500mg test/wk for the first 5-6yrs, then he started blasting and cruising

Cruise = test 1g/wk + 3ius GH

Blast = test 3g/wk + 10ius GH


Dat zijn nog eens interessante logs om te lezen. Ik heb al hem al lang niet meer zien posten. Volgens mij is hij dood.

Ik haak ook vooral in op: "maar als het te hoog is voel je het wel.". De meesten voelen simpelweg niets. Zelfs bovendrukken van >180 mmHg hoef je niets te voelen, geen hoofdpijn niets. Het is ontzettend onbetrouwbaar om op te varen.
Daarom zei ik ook: '' Uiteraard moet je daar niet op wachten. Beste is altijd om regelmatig te meten. ''.

Ik bedoelde ook niet dat je dat als indicatie moet gebruiken.
 
Daarom zei ik ook: '' Uiteraard moet je daar niet op wachten. Beste is altijd om regelmatig te meten. ''.

Ik bedoelde ook niet dat je dat indicatie moet gebruiken.

dat was ook wel helder hoor 👍🏽
 
500mg test/wk for the first 5-6yrs, then he started blasting and cruising

Cruise = test 1g/wk + 3ius GH

Blast = test 3g/wk + 10ius GH
"Cruise". Ben wel benieuwd naar zijn bloedwaarden tho.
 
"Cruise". Ben wel benieuwd naar zijn bloedwaarden tho.
Die waren merkwaardig genoeg gewoon goed. Volgens mij had hij die ook gepost. Zelf zijn HT/HB waarden. Dat vond ik nog het vreemdste. Op die cruise/blast dose zou je wel verwachten dat zijn bloed onderhand in pudding veranderd moet zijn. Of hij moet regelmatig aan aderlating gedaan hebben.
 
Die waren merkwaardig genoeg gewoon goed. Volgens mij had hij die ook gepost. Zelf zijn HT/HB waarden. Dat vond ik nog het vreemdste. Op die cruise/blast dose zou je wel verwachten dat zijn bloed onderhand in pudding veranderd moet zijn. Of hij moet regelmatig aan aderlating gedaan hebben.
Het hematocrietverhogende effect lijkt af te vlakken rond de 500 mg test wekelijks.
 
Jullie moeten toch een serieuze korting krijgen bij jullie dealer als ik zie wat er soms genomen word voor een cruise/blast, kom je er niet met een gemiddeld loontje denk ik:o
 
Het hematocrietverhogende effect lijkt af te vlakken rond de 500 mg test wekelijks.
Oh nooit geweten. Ik ging ervan uit dat hoe meer je gebruikte hoe sneller die waarden gingen stijgen.

Hoe kom het trouwens dat EQ/DHB hier meer invloed op heeft?


Jullie moeten toch een serieuze korting krijgen bij jullie dealer als ik zie wat er soms genomen word voor een cruise/blast, kom je er niet met een gemiddeld loontje denk ik:o
De meeste dealers geven wel korting als je meer koopt ja.
 
Oh nooit geweten. Ik ging ervan uit dat hoe meer je gebruikte hoe sneller die waarden gingen stijgen.
Ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat het rond de 500 mg zou afvlakken, maar ze bleken dit te zien in de HAARLEM-studie.

Hoe kom het trouwens dat EQ/DHB hier meer invloed op heeft?
Ik betwijfel of dat zo is.
 
Ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat het rond de 500 mg zou afvlakken, maar ze bleken dit te zien in de HAARLEM-studie.
Zien ze dit soort effecten ook bij je cholesterol? Dan gewoon year round op 2 gram test :cool:
 
Ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat het rond de 500 mg zou afvlakken, maar ze bleken dit te zien in de HAARLEM-studie.


Ik betwijfel of dat zo is.
Is hier nooit onderzoek naar gedaan? Ik lees alleen verhalen van mensen dat HB/HT waarden sneller stijgen als ze dat gebruiken. Uiteraard moet je dat met een korrel zout nemen, gezien het feit dat anekdotisch bewijs is maar zag het wel vaak voorbij komen.

Zien ze dit soort effecten ook bij je cholesterol? Dan gewoon year round op 2 gram test :cool:
Krijg je trouwens ook niet te maken met diminishing returns op zulke doses. Volgens sommigen heeft GH dan wel heel veel nut schijnbaar.
 
Some people have awesome genetics and respond very well to test. For example, "Swiper", posts on several boards for years now, and all he did was

500mg test/wk for the first 5-6yrs, then he started blasting and cruising

Cruise = test 1g/wk + 3ius GH

Blast = test 3g/wk + 10ius GH


Dat zijn nog eens interessante logs om te lezen. Ik heb al hem al lang niet meer zien posten. Volgens mij is hij dood.


Daarom zei ik ook: '' Uiteraard moet je daar niet op wachten. Beste is altijd om regelmatig te meten. ''.

Ik bedoelde ook niet dat je dat als indicatie moet gebruiken.
Als je gewoon cruised op 300-500mg als je al zo'n fysiek hebt hoef je niet van die schijt doseringen te zetten anyway. Er is niet zoveel gear nodig om je fysiek te behouden.

Meer gear maakt je pro toch?

 
dreamy1 gewoon doen, je kan wel wat test gebruiken.
 
Er is een grote groep mensen die vind het eerder stoer ofzo om te kunnen zeggen dat ze veel gebruiken dan er werkelijk over nadenken wat het lichaam nodig heeft om een bepaald resultaat te halen...

Na 22 jaar trainen en 17 jaar ervaring met gebruik van AAS heb ik nu voor t eerst een gram test per week gedaan.

Ik denk als je vind dat je t nodig hebt op basis van resultaten die uitblijven dan schort er wat aan je training en of voeding...
 
Laatst bewerkt:
Ik denk als je vind dat je t nodig hebt op basis van resultaten die uitblijven dan schort er wat aan je training en of voeding...
Inderdaad, dan heb je ook geen AAS nodig.
 
Is hier nooit onderzoek naar gedaan? Ik lees alleen verhalen van mensen dat HB/HT waarden sneller stijgen als ze dat gebruiken. Uiteraard moet je dat met een korrel zout nemen, gezien het feit dat anekdotisch bewijs is maar zag het wel vaak voorbij komen.
Nope. En ik zie ook geen biologische reden waarom het anders zou moeten zijn voor boldenon in het bijzonder. Hematocriet stijgt gewoon makkelijk bij AAS-gebruik; het is ook de meest voorkomende bijwerking van TRT.
 
Back
Naar boven