XXL Nutrition

2* KUUR, reacties

heb zelf absoluut geen verstand hiervan, maar als ik dit zo lees jij ook nog niet echt veel..
naar mijn mening niet genoeg om al te kuren,, en dit wordt je 2de kuur dan toch =/
zoek het eerst goed uit voordat je begint, maar daar ben je nu dus mee bezig met deze topic ;)
succes ermee

ben ook nieuwsgierig naar je fotos

Ben inderdaad geen expert op dit gebied, daarom ook mijn posting hier anders was ik allang aan het spuiten.

Heb meeste van het spul ook al thuis dus wil er wel aan beginnen binnenkort;

Had zelf de deca liever op 200mg gehad, heb alleen geen amps. van 100mg of 200mg die in NL verkrijgbaar zijn. De meine zijn 1ml van 50mg dus heb je er nog al wat van nodig om op 200 te komen.

ga er dan langer naar op zoek... en wie weet vind je het wel...

• Topic Starter Topic Starter
ga er dan langer naar op zoek... en wie weet vind je het wel...

Ja zal best, maar niet waar ik ze vandaan haal, dus rehtsreeks uit de appo. Woon trouwens niet in NL. Ze zijn voor mij alleen in 1ml 25mg of 50mg verkrijgbaar (laag dus), dat terwijl het Org**** is. In NL zij deze dus in hogere doseringen verkrijgbaar. Zou ze wel van een ander merk kunnen krijgen, maar wie weet waar het vandaan komt.., dan maar is lager maar weten dat je iets lekers hebt.

Laatst bewerkt:
Ja zal best, maar niet waar ik ze vandaan haal, dus rehtsreeks uit de appo. Woon trouwens niet in NL. Ze zijn voor mij alleen in 1ml 25mg of 50mg verkrijgbaar (laag dus), dat terwijl het van Organon is. In NL zij deze dus in hogere doseringen verkrijgbaar. Zou ze wel van een ander merk kunnen krijgen, maar wie weet waar het vandaan komt.., dan maar is lager maar weten dat je iets lekers hebt.

dan is het alsof je uw whey neemt met een flessendopje :eek:

Hahaha zou kunnen, laat wel horen als het dopje op is of het beter was dan helemaal geen whey.

Zat er aan te denken de hele kuur op 200mg te gooien maar dat houd voor mij 4ml deca in, heb gehoord dat de deca opzich al lastig aanvoelt bij 1ml, laat staan bij 4. Klopt dit, iemand hier ervaring mee?

ik heb nog geen ervaring met het zetten maar binnekort begin ik aan mijn eerste kuur... dosering van 400mg wel verdeeld over 2x per week...

Jij hebt in ieder geval amps. van 100 of 200mg, geen ziellige 50mg, of vergis ik me?

Zou die van mij dus ook wel kunnen verhogen maar dan met meer prikjes per week. daarnaast nog de winny die ook ED/EOD geinyecteerd word, wat ik dus ook niet wist,
Lijk straks nog erger dan een junk:eek:

Jij hebt in ieder geval amps. van 100 of 200mg, geen ziellige 50mg, of vergis ik me?

Zou die van mij dus ook wel kunnen verhogen maar dan met meer prikjes per week. daarnaast nog de winny die ook ED/EOD geinyecteerd word, wat ik dus ook niet wist,
Lijk straks nog erger dan een junk:eek:

ja dosering is 200mg 2 prikjes per week

Kijk dat schiet op, als ik amps van 200 in handen had, zou je mij hier geen schema van 100mg deca zien plaatsen. Maar zoals ik al zei, heb liever 100mg wetend met 99,9% dat het echt is dan een of ander flutmerk waar 200mg op staat en geen flauw idee of het echt of nep is.

Verder geen reacties op mij vraag betreft stijgen in mijn kuur? Ben zelf actief op een ander buitenlands forum waar er zeer veel met dit soort diamant/ pyramide kuurtjes (hoe je het ook wilt noemen) gewerkt wordt, hier dus niet echt veel zo te zien.

Terug
Naar boven