Fitness Seller

2 maanden bezig

Ben het volledig met wovano eens. Ga cleanbulken, als beginner moet je proviteren van je beginnergains. Die krijg je maar 1 keer ;)

Hou ons op de hoogte van het resultaat, ik volg!

dit is puberale gyno imo. Je kan het goed zien van de zijkant.

• Topic Starter Topic Starter
dit is puberale gyno imo. Je kan het goed zien van de zijkant.
Ik ben al 18 dus puber? Eerst had ik deze borsten niet, maar ik was in een minder leuke tijd 20 kilo aangekomen en bleef slecht eten en ik ben dit jaar 15 kilo afgevallen.

Ik voel wel 2 ronde schijven zitten. Misschien goed om een afspraak met me dokter te maken?

Laatst bewerkt:
Ik ben al 18 dus puber? Eerst had ik deze borsten niet, maar ik was in een minder leuke tijd 20 kilo aangekomen en bleef slecht eten en ik ben dit jaar 15 kilo afgevallen.

Ik voel wel 2 ronde schijven zitten. Misschien goed om een afspraak met me dokter te maken?

Kan je best toch eens doet.
Zoals gezegd al goede armen voor 2 maanden nog maar te trainen.
als je op onderhoud eet en traint zal je wel wat afvallen en wat spieren kweken zeker vermits je pas bezig bent.

Voor diegene die het willen weten. Ik heb een afspraak aankomende woensdag dus hoor dan meer. Zal het gesprek wel posten

Je moet sws doen waar jij je het beste bij voelt. Iedereen heeft een eigen doel dus iedereen wil andere dingen bereiken. Jou doel is duidelijk om eerst je man boobs kwijt te raken en daarna is druk maken om eventueel gespierd te worden.. fair enough gewoon goed trainen goed op je voeding letten en veel cardio doen.. dan weet ik zeker dat die man boobs in februari weg zijn. veel succes ermee!

Je moet sws doen waar jij je het beste bij voelt. Iedereen heeft een eigen doel dus iedereen wil andere dingen bereiken. Jou doel is duidelijk om eerst je man boobs kwijt te raken en daarna is druk maken om eventueel gespierd te worden.. fair enough gewoon goed trainen goed op je voeding letten en veel cardio doen.. dan weet ik zeker dat die man boobs in februari weg zijn. veel succes ermee!

Dit. Doen waar jij je zelf goed bij voelt. Als je je nu al ergert aan je manboobs (wat ik ook gewoon goed begrijp) dan gaat bulken alleen maar tegen je werken en kun je zelfs zwaar in een downfall komen elke keer als je in de spiegel kijkt. Gewoon gaan cutten en dan daarna rustig clean massa opbouwen. Kost geduld maar gaat zeker goedkomen

Ik ben dus bij de dokter geweest vannochtend. Ze vertelde dat het haast geen gyno is en er meer vet is. Dit is denk ik positief? Dit kan dus gewoon weggetraind worden met de cut :)?

Dokters doen graag moeilijk over gyno die niet pijn doet. Maar het is duidelijk gyno, vet en gyno kan je onderscheiden.
Je zegt het zelf dat je schijven voelt...

Niet teveel over de mb gaan nadenken. Gewoon cutten en vanaf daar verder kijken.

Terug
Naar boven