Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon borst trainen zoals gezegd je bent nog jong trekt zeker bij,hoeveel weeg je nu? 85kg? ---------- Toegevoegd om 02:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:06
Ik weeg 83kg en ik ga gewoon cutten mensen. Ik zie wel wat er van komt![]()
Ik ben al 18 dus puber? Eerst had ik deze borsten niet, maar ik was in een minder leuke tijd 20 kilo aangekomen en bleef slecht eten en ik ben dit jaar 15 kilo afgevallen.dit is puberale gyno imo. Je kan het goed zien van de zijkant.
Ik ben al 18 dus puber? Eerst had ik deze borsten niet, maar ik was in een minder leuke tijd 20 kilo aangekomen en bleef slecht eten en ik ben dit jaar 15 kilo afgevallen.
Ik voel wel 2 ronde schijven zitten. Misschien goed om een afspraak met me dokter te maken?
Je moet sws doen waar jij je het beste bij voelt. Iedereen heeft een eigen doel dus iedereen wil andere dingen bereiken. Jou doel is duidelijk om eerst je man boobs kwijt te raken en daarna is druk maken om eventueel gespierd te worden.. fair enough gewoon goed trainen goed op je voeding letten en veel cardio doen.. dan weet ik zeker dat die man boobs in februari weg zijn. veel succes ermee!
Ik ben dus bij de dokter geweest vannochtend. Ze vertelde dat het haast geen gyno is en er meer vet is. Dit is denk ik positief? Dit kan dus gewoon weggetraind worden met de cut?
traint 2 maanden, betere armen dan ik na 16 maanden.
why god why....