Fitness Seller

2 min whey muffin

check deze recepten een hele lijst en het ziet er allemaal lekker uit !
ik ga er ook een paar van maken:)

[Link niet meer beschikbaar]

Deze is ook erg goed voor repen, fluff, brood, muffins, cake en ijs
Oftewel veel recepten met whey en casseïne
http://www.proteinpow.com/

http://www.youtube.com/watch?v=31mG-whv5yc&list=UU_IfJ4Mf69EIN4OViIx45rQ&index=6&feature=plcp

Hier nog een voorbeeld. Tijd varieert per magnetron (heb zelf een oude en deze deed er 2,5-3 minuten over) dus check wanneer de muffin niet meer vloeibaar is. Heb het zelf ook geprobeerd met cookies and cream en vond de smaak redelijk maar niet om over naar huis te schrijven. Misschien dat stevia het beter maakt aangezien dit ook geen extra kcals toevoegt en toch een betere smaak geeft. Heb dit alleen nog niet getest

Stats van de whey muffin:

- 1 ei
- 2 scoops whey
- 100 ml magere melk (50 ml ervoor en 50 ml erna of in andere verhouding)

53 gram eiwitten
10.4 gram koolhydraten
7,8 gram vet
326 kcals

ideaal voor de cut:)

Deze is goed gelukt daarnet en hij vult ontzettend.
Wel er goed bij blijven want als hij te ver gaat word hij hard. Was nu net op tijd maar de bovenkant was al wat harder dan de onderkant.

Straks na het trainen die van de beginpost toch ook nog proberen.

Net gemaakt, die shit is best aan opzich. Alleen een echte muffin kan 'k het niet noemen.

ik het nu ff proberen :)

niet te banken!! droge troep!! zonde van m'n whey!!

Vannochtend bij mn ontbijt geprobeerd. 1 eitje, 1 scoop choco whey en 1 eetlepel chocomelk, anderhalve minuut in, in een koffiekopje in de micro. Resultaat: smaak goed, maar wat een droge troep. Net rubber, meer melk/chocomelk helpt? dit was echt niks nl...

ook al eens geprobeerd en was precies een spons. niet te eten! denk dat je het maximaal 30sec ofzo in de microgolf mag stoppen.

Ik heb wel eens vaker een naturel eitje in de magnetron gemaakt, eitje boven een koffiekopje breken, folietje erover spannen en 30 sec. op de hoogste stand. Is opzich prima te doen, idd wel iets steviger dan gekookt/gebakken, maar niet zo als deze muffin. k ga het nog wel eens een poging geven, maar dan moet t nog wel iets getweaked worden...

Terug
Naar boven