MuscleMeat

2 min whey muffin

probeer hem eens met tonijn erdoorheen zou ik zeggen, hmmm :)

Net ff geprobeerd... denk dat met choco lekkerder is maar zelfs met vanille en gewoon een slok melk is best goed te doen. Voor herhaling vatbaar.

FF trug op dat filmpje... die tekst op 1.10min "ENJOY YOUR MEAL" uit een magnetron? lijkt mij meestal wat voorbarig:p

heb em ook geprobeerd, 2 eitjes met 1.5 scoops basic bulkwhey "cookies and cream"
volgende keer iets sneller eruithalen, ik heb 2.5 minuut erin laten staan.
maar zeer lekker! misschien een idee voor mensen die op school zitten om mee te nemen als tussendoor!

ziet er goed uit en vooral!
heeft iedereen hem met melk gemaakt? ik ga hem morgen eens met water en choco whey proberen:)

Vanavond ook maar is ff proberen :D

Tnx, dit recept ga ik vanavond voor mezelf perfectioneren :D !

Is dat ding bij jullie ook zo droog?

Net gemaakt, iets teveel melk denk ik. Ik gooide er ook nog kaneel door

• Topic Starter Topic Starter
Is dat ding bij jullie ook zo droog?

heb em net gemaakt, is idd droog na een tijd, maar ik maak em met net iets meer melk zodat je een choco sausje krijgt

btw, verminderd dit (opwarmen en stevig maken) de opnamesnelheid van je whey omdat je hem vast eet ipv met melk/water?

Ik heb hem met 1,5eetlepel melk gedaan en hij was behoorlijk droog. Ik zou hem persoonlijk met wat meer melk doen 3eetlepels, ofzo

Gaat zo de kwaliteit van het whey niet weg? Of is dit enkel bij bakken? :D
Ga het iig eens proberen ;) Leuk voor op school :)

wel vrij zwaar op de maag met 2 eieren voor de training...
morgen met 1 eitje en meer melk proberen

help me eraan herinneren dat ik de topicstarter karma moet geven

Dit is een topper! Ook lekker met een gebakken banaantje dus (en kokos-whey) :)

Karmaa'tjes voor jou! :thumbs:

Ik krijg ook echt een droge troep.
Hij ziet er lekkerder uit dan dat hij is. Nog ff spelen met de verhoudingen

Ik ga dit eens proberen! Karma wanneer ik het weer kan geven.:p

Vammidag gemaakt, 2 eieren, 40gram why en klein beetje melk.

1.30 minuut, bovenkant zag er wel nice uit, klap ik hem om op het aarrecht... hele onderkant nog vloeibaar XD fuuuuu

Mijn recept was:

1,5 scoop whey Cookies & cream
scheutje melk
1 ei
2 minuten op 600 watt

Ik denk dat mijn beker wat te diep was en ik iets te weinig tijd heb gebruikt. Tijdens het kloppen werd het niet echt een pasta, meer een kwark achtige substantie. De voorkant was perfect, goed van smaak en stevig. Het vult enorm, en de whey smaak is zeer overheersend. Het lijkt me niet lekker met een fruit smaakje oid. Zeker een aanrader en zo gemaakt!

154jd3a.jpg

Terug
Naar boven