AndroidHealthClinic

2 min whey muffin

• Topic Starter Topic Starter
Net gemaakt, smaakt eigenlijk gewoon naar whey, maar vind het echt te droog om te eten. had net pics gemaakt maar mijn telefoon wil niet mee werken.

Ik ga het morgen eens proberen met banaan, brinta, rozijnen en whey. Hopelijk is het te eten

Zonde dat ik geen eieren in huis heb, anders zou ik hem direct maken :-(

Dit ga ik van het weekend ook eens proberen. Is het enigszins te bewaren? of droogt het dan uit?

Ja, had ik nog liggen... Ik had er gisteren een paar gebakken (ik vind die dingen rauw niet te vreten). En ik heb nooit melk in huis, dus ik dacht... ik pleur het er gewoon in! :D

Erg lekker bij mijn whey met kokossmaak! :)

Succes!! :D Goed te eten maar zit wel bomvol nu haha

ImageUploadedByTapatalk1301603774.428515.jpg

Looks like shit:rolleyes:

Echt lekker

heb vandaag al 4 eieren op, maar ga het morgen eens proberen met caseine whey

proeft gewoon naar whey

Is die whey nou nog bruikbaar voor je lichaam na 1,30 minuut in de magnetron te hebben gestaan? Beetje zonde anders..

Vanmiddag 3 schaaltjes gemaakt met een iets ander beslag met onder andere bakpoeder en vanille suiker en stukjes chocola, geen succes, hele microwave zat eronder en die shit maakte erg zout. /fail

heb em ook geprobeerd, 2 eitjes met 1.5 scoops basic bulkwhey "cookies and cream"
volgende keer iets sneller eruithalen, ik heb 2.5 minuut erin laten staan.
maar zeer lekker! misschien een idee voor mensen die op school zitten om mee te nemen als tussendoor!

Ja ik zoek zoiets om mee te nemen naar school als tussen maaltijd :)
Ik heb niet echt veel tijd om boterhammen ofzo binnen te krijgen.

Iemand een schatting van de voedingswaardes?

Net zo gemaakt:

- 40 gram eiwit poeder
- 1 ei
- 35 ml melk
- 30 gram havermout
- 100 gram kwark
- klein beetje zoetstof

Nu 4 minuten er in gezet ipv 1,5. Smaakte een stuk minder droog dan het 'originele' recept. Kan evt. meer havermout bij.

• Topic Starter Topic Starter
Net zo gemaakt:

- 40 gram eiwit poeder
- 1 ei
- 35 ml melk
- 30 gram havermout
- 100 gram kwark
- klein beetje zoetstof

Nu 4 minuten er in gezet ipv 1,5. Smaakte een stuk minder droog dan het 'originele' recept. Kan evt. meer havermout bij.

Top man!

Heb er zelf een koffielepeltje oploskoffie bij gedaan, versterkt de smaak van de chocowhey enorm!

Terug
Naar boven