Paul1990
Novice
- Waardering
- 0
Ik weet niet precies waar ik dit onderwerp moest zetten. Maar omdat ik nog een tiener ben. dan maar hier
Eerste vraag
Als ik getraind heb, heb ik het gevoel dat me spieren een paar uur later kleiner zijn dan voor het trainen. Is dit omdat mijn spieren nog moeten herstellen? Of is er een andere reden.
Tweede vraag
Ik zal meteen alles erbij zetten hoeven jullie niet te zeuren wat ik allemaal doe
ik train met volgend schema
Dag 1
Borst - Biceps
BP
Barbell curl
Decline fly
Alternate dumbbell curls
Incline BP
Preacher curl
Dag 2
Benen - (Buik) - Schouders
Squat
Front raise
Leg extention
Side raise
Leg curl
Military press
Dag 3
Rug - Triceps
Close grip cable rows
Triceps pulldown (met 2 touwtjes)
Bent over row
Dippen
Neck pulldowns
Triceps pulldown (stang in V-vorm)
Ff paar stats erbij
18 jaar
56 kg
1.70m
train anderhalf jaar
BP = 70 kg
Squat = 85 kg
stiff legged DL = 75 kg
Als ik dit schema aanhou, vind ik persoonlijk dat ik niet genoeg train.
Er zit geen schot meer in de zaak. Kom niet hoger in gewicht, spieren nemen niet toe in omvang. Heb schema pas omgegooid maar nog groeien ze niet. Ze worden wel steviger maar niet groter.
Maar is het verstandig om de biceps bv 2x in de week te doen, maar de 2e keer maar 4 setjes te doen of wordt dit teveel? Of zit er geen vooruitgang in omdat het met dit gewicht niet meer kan?
Ps ik vreet me ouders kaal.. dus aan voeding zal het niet liggen. Begin de dag met lekker veel koolhydraten en wat eiwitten (meestal een shake en macaroni)
geen tabak, junkfood, alcohol, drugs noem het maar e.d.
Dus wat is de oplossing, vaker trainen, of juist een week wachten met herhalen van een groep?
Eerste vraag
Als ik getraind heb, heb ik het gevoel dat me spieren een paar uur later kleiner zijn dan voor het trainen. Is dit omdat mijn spieren nog moeten herstellen? Of is er een andere reden.
Tweede vraag
Ik zal meteen alles erbij zetten hoeven jullie niet te zeuren wat ik allemaal doe

ik train met volgend schema
Dag 1
Borst - Biceps
BP
Barbell curl
Decline fly
Alternate dumbbell curls
Incline BP
Preacher curl
Dag 2
Benen - (Buik) - Schouders
Squat
Front raise
Leg extention
Side raise
Leg curl
Military press
Dag 3
Rug - Triceps
Close grip cable rows
Triceps pulldown (met 2 touwtjes)
Bent over row
Dippen
Neck pulldowns
Triceps pulldown (stang in V-vorm)
Ff paar stats erbij
18 jaar
56 kg

1.70m
train anderhalf jaar
BP = 70 kg
Squat = 85 kg
stiff legged DL = 75 kg
Als ik dit schema aanhou, vind ik persoonlijk dat ik niet genoeg train.
Er zit geen schot meer in de zaak. Kom niet hoger in gewicht, spieren nemen niet toe in omvang. Heb schema pas omgegooid maar nog groeien ze niet. Ze worden wel steviger maar niet groter.
Maar is het verstandig om de biceps bv 2x in de week te doen, maar de 2e keer maar 4 setjes te doen of wordt dit teveel? Of zit er geen vooruitgang in omdat het met dit gewicht niet meer kan?
Ps ik vreet me ouders kaal.. dus aan voeding zal het niet liggen. Begin de dag met lekker veel koolhydraten en wat eiwitten (meestal een shake en macaroni)
geen tabak, junkfood, alcohol, drugs noem het maar e.d.Dus wat is de oplossing, vaker trainen, of juist een week wachten met herhalen van een groep?