XXL Nutrition

2 weken in de cut

• Topic Starter Topic Starter
kijk ik weet ook niet precies hoe veel ik afgevallen ben iniederig geval een hoop maar het is vooral mijn buik..
maja maakt niet uit fotos liegen niet..
zal eind deze maand weer ff wegen etc etc

• Topic Starter Topic Starter
Hij zegt 5kg vet af en 6kg spier bij :P.

ik ben nu 97 kilo en begon met 95 kilo heb zelf totaal geen idee was een schatting maar zoals ik al hoor door al die negative reacties dat dat niet kan toch weeg ik afgelopen vrijdag 97 kilo en is me buik minder..
ik weet niet precies hoe veel kilo heb ook geen idee... over hoe en wat maar maakt niet uit ik ben een stuk slanker nog wel 3/4 weekjes cutten te gaan... en dan clean bulken .. k sport nog maar 2 weken..
Ik hoorde ook van iemand het kan ook zo snel gaan omdat ik 2 jaar geleden ongelovelijk slank was en gespierd omdat ik 3 jaar in het leger heb gezeten en ook elke dag gesport en gefitnessed heb (pantser infanterie)
en dat zou mij ook erg helpen!

en hou aub je negative reacties lekker bij je als je niks anders kan zeggen.. het was een ruwe schatting dus dan zal ik het wel mis hebben:bukkake:

Laatst bewerkt:
Ik vind het een goed resultaat maar of de waardes kloppen die je zegt twijfel ik enorm aan.

Nou, je kunt toch echt wel 1,5/2kg verliezen in twee weken, plus op een low-carb dieet verlies je nog een hoop vocht.

Ja maar op het voedingsschemawat is gepost staat dat hij 50% van ze calorien uit koolhydraten haalt. Dus jouw theorie gaat niet op.

zou mooi zijn als het echt zo is,
zou zonde zijn moest je jezelf bedotten ;)

damn... ik ben ook altijd best forst geweest. Van jongs af aan al op een fysiek zware sport gegaan, spiertjes gekregen, en 6 maanden bulk. Hoor vaak van die klote reacties/opmerkingen maar zal ze eens laten zien.... en ben ook best benieuwd naar wat er onder zit :)

Het zal voor mij een heerlijk gevoel zijn om een keer laag in bf te zitten voor het eerst. Ben altijd rond de 19/20 geweest met een bult massa.

Keep going!:D

Laatst bewerkt:
mooi resultaat !

Die flap zo snel weg? Sommigen doen daar maanden, misschien zelfs een jaar over.......

geloof r ook niet alles van..

Schiet een foto zonder shirt dude ;). Ik begrijp sommige reacties niet, deze foto's zijn totaal geen vergelijkingsmateriaal.

Laat maar weten als je onder de 10% zit.
Duurt langer dan je denkt.

hmm... To good to be true?

5 kg vet = 45000 kcal
Jij zegt dat je op 18 dagen 5 kg vet bent verloren, das een tekort van 2500 per dag...
aangezien je op ongeveer 3400 kcal per dag zit wil dit zeggen dat je er 5900 per dag nodig hebt... lijkt mij nogal veel.

Laatst bewerkt:
Je houd natuurlijk wel jezelf voor de gek door op de tweede foto een tshirt te dragen. Daardoor lijkt het dat je buik heel veel kleiner is. Twee weken en zn resultaat is in het begin misschien mogelijk maar je gaat het nog veeeeeeeel zwaarder krijgen. Die kcals die je per dag eet volgens je schema zijn volgens mij ook veel te veel. Zou niet te vroeg juichen als ik jou was.

anyways, keep up the good work. Gewoon volhouden.

Schiet een foto zonder shirt dude ;). Ik begrijp sommige reacties niet, deze foto's zijn totaal geen vergelijkingsmateriaal.

+1

ontspannen met holle rug en een aangespannen foto met T-shirt valt echt niets over te zeggen.

Maar goed voor je dat je er blij mee bent ! Ga zo door. !!
Hoeveel kilo ben je nu al kwijt in die 2 weken ?

jij hebt misschien plastiekfolie rond u buik gedraaid:rolleyes:

hmm... To good to be true?

5 kg vet = 45000 kcal
Jij zegt dat je op 18 dagen 5 kg vet bent verloren, das een tekort van 2500 per dag...
aangezien je op ongeveer 3400 kcal per dag zit wil dit zeggen dat je er 5900 per dag nodig hebt... lijkt mij nogal veel.

Als ik me niet vergis is lichaamsvet 7.8 kcal / gram? Had het ergens gelezen, maar weet niet of het juist is.

Nu gewoon 2 foto's zonder shirt , dit wordt lachen @!

En nu een foto zonder dat korset om?

1 kilo vet is 9000 calorieën.

Terug
Naar boven