Fitness Seller

2 weken in de cut

Als ik me niet vergis is lichaamsvet 7.8 kcal / gram? Had het ergens gelezen, maar weet niet of het juist is.

welja, de meningen zijn verdeeld, 1 kg vet, zoals uit boter ofzo is 9 kcal/gram, echter zou 1 kg vetweefsel (menselijk) rond de 7800 kcal per kilo draaien...

fake

welja, de meningen zijn verdeeld, 1 kg vet, zoals uit boter ofzo is 9 kcal/gram, echter zou 1 kg vetweefsel (menselijk) rond de 7800 kcal per kilo draaien...

Dat heeft meer te maken met wat 1 gram vet netto opleverd. Het eten van vet leverd netto meer energie op dan vet vrijmaken uit vetreserves.

Waarom zulke k*t opmerkingen maken? xD

Ja de 2e foto is heel anders dan de 1e door het shirt enzo, maar probeer tenminste nog een beetje positief te zijn, als die het gevoel krijgt dat er geen resultaat in zit word de motivatie ook weer minder.

Dat heeft meer te maken met wat 1 gram vet netto opleverd. Het eten van vet leverd netto meer energie op dan vet vrijmaken uit vetreserves.

Je bent me voor met je reply.
Ik had willen zeggen "hij eet z'n lichaamsvet niet op,...." Wat heb je aan de calorische waarde van bf? Is leuk als je er de kachel mee gaat opstoken, verder is het een BS gegeven waar je niest mee kan.

Als ik ff snel uitreken dan is hij slechts een kilo of 2 vetkwijtgeraakt, maar wel een stuk VVM gegaind. Normaal zou dat erg veel zijn, maar in eerste weken gebeurt dat al gauw, zeker als je ff aan spiergeheugen denkt?
Na verloop van weken gaat het minder snel.

Ik vind veel reply's getuigen van afgunst en jaloezie, laat die jongen gewoon blij zijn met wat hij heeft bereikt, iets wat iedereen kan bereiken met een beetje toeweiding, discipline en motivatie.
Ga dan niet lopen zieken omdat je het zelf niet kan, is nergens goed voor.

Post dan gewoon 2 foto's zonder shirt :rolleyes:

Je hebt ook een nieuwe rug gekregen, nice!

die strakke shirt houdt je buik vast... Zo kan zelfs operah winfey er ripped uitzien...

Afvallen door meer te eten is heel goed mogelijk natuurlijk. Ik las een tijdje terug in de Mens Health of Muscle en Fitness een artikel over dat als een man 3500kcal binnenkrijgt meer afvalt dan iemand die 2500kcal binnenkrijgt.

Waarschijnlijk is dit een combinatie met hard trainen... De waardes die er genoemd zijn heb ik niet echt op gelet. Elk lichaam reageert natuurlijk anders op voedings/trainingspatronen. Volgens mij verbrand je aardig wat calorieën...

Overigens wat de meeste mensen zeggen: foto zonder shirt! Als je dat doet kunnen ze niet meer zeiken ;) Dan kan je een resultaat tonen waar een hoop mensen jaloers op zullen zijn!

We zijn nu al een aantal dagen verder, wellicht dat ie weer 20 kilo kwijt is en inmiddels is gestorven ;)

• Topic Starter Topic Starter
hier een foto voor de mensen die het niet geloven.
er is toch al ruim 50% weg van me onderbuik... zo nu niet meer zeuren :P
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

maar niet hopen dat ik straks zo veel overtollig vel heb :fuu:

Sorry dubble post. :fuu:

Laatst bewerkt:
Afvallen door meer te eten is heel goed mogelijk natuurlijk. Ik las een tijdje terug in de Mens Health of Muscle en Fitness een artikel over dat als een man 3500kcal binnenkrijgt meer afvalt dan iemand die 2500kcal binnenkrijgt.

Waarschijnlijk is dit een combinatie met hard trainen... De waardes die er genoemd zijn heb ik niet echt op gelet. Elk lichaam reageert natuurlijk anders op voedings/trainingspatronen. Volgens mij verbrand je aardig wat calorieën...

Overigens wat de meeste mensen zeggen: foto zonder shirt! Als je dat doet kunnen ze niet meer zeiken ;) Dan kan je een resultaat tonen waar een hoop mensen jaloers op zullen zijn!

ja ik weet het ook niet maar het vliegt er af...
me neefje waar ik mee sport die wilt aankomen maar die komt maar niet aan ondanks zijn bulk schema en weight gainers enzo..en ik val af als een gek.. en ben al ongelovelijk breed aan het worden gasten van de gym zeggen het ook dat ik flink af ben gevallen en een stuk breder ben geworden..

Misschien zit het wel in mijn gene who knows ?!

Laatst bewerkt:
Je kunt wel zien dat je vet bent verloren. Maar het lijkt er wel op dat je een flinke lap vel overhoud. Dit zal nog wel wat wegtrekken, maar niet 100% denk ik.

ja daar ben ik ook erg bang voor maja verzekering lekker laten wegsnijden dan maar:P

Nog even mijn verhaal kwijt

ik heb ruim 1 jaar stil gezeten en ben flink aangekomen.. maar volgens mensen hebben Spieren geheugen.. en ik heb 3 jaar in het leger gezeten bij de infanterie.. en toen was ik flink slank bijna mager. wel met spieren ofc!
miss helpt dat mij wel mee. of gewoon mijn disipline?
200 situps/pushups per dag
30 min fietsen bij elkaar (gym heen en terug)
20 min zwemmen bij de gym
1 uur Cardio.
1 uur kracht.

5 dagen sporten per week.
in het weekend uurtje cardio buite op straat per dag! en 200/situps en pushups |(dus elke dag.. wle over de dag verdeelt)

Doe niks meer met auto alles lopend of fiets?!

en strak aan me schema houden:D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven