quifix
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 18%
1kg lichaamsvet = 7.888 kcal, heb het net nog eens opgezocht.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1kg lichaamsvet = 7.888 kcal, heb het net nog eens opgezocht.

das wa anders als gij he kerel.. Deze kerel is hard gecut op 2 weken en jij amper op een jaar :d
Als ik me niet vergis is lichaamsvet 7.8 kcal / gram? Had het ergens gelezen, maar weet niet of het juist is.
welja, de meningen zijn verdeeld, 1 kg vet, zoals uit boter ofzo is 9 kcal/gram, echter zou 1 kg vetweefsel (menselijk) rond de 7800 kcal per kilo draaien...
Dat heeft meer te maken met wat 1 gram vet netto opleverd. Het eten van vet leverd netto meer energie op dan vet vrijmaken uit vetreserves.
Dan kan je een resultaat tonen waar een hoop mensen jaloers op zullen zijn!

Afvallen door meer te eten is heel goed mogelijk natuurlijk. Ik las een tijdje terug in de Mens Health of Muscle en Fitness een artikel over dat als een man 3500kcal binnenkrijgt meer afvalt dan iemand die 2500kcal binnenkrijgt.
Waarschijnlijk is dit een combinatie met hard trainen... De waardes die er genoemd zijn heb ik niet echt op gelet. Elk lichaam reageert natuurlijk anders op voedings/trainingspatronen. Volgens mij verbrand je aardig wat calorieën...
Overigens wat de meeste mensen zeggen: foto zonder shirt! Als je dat doet kunnen ze niet meer zeikenDan kan je een resultaat tonen waar een hoop mensen jaloers op zullen zijn!