hallo ik doe alle spiergroepen 2x in de week en 1 dag rust, en ook nog eens 5 keer een half uur cardio er bovenop , is dit gezond of is het moglijk dat men spiergroei nu zal verminderen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hallo ik doe alle spiergroepen 2x in de week en 1 dag rust, en ook nog eens 5 keer een half uur cardio er bovenop , is dit gezond of is het moglijk dat men spiergroei nu zal verminderen?
2x per week de zelfde spiergroep trainen verminderd idd spiergroei![]()
cardio altijd goed naar training![]()
wat is je doel ?
Waar baseer jij dit op?
2x per week dezelfde spiergroepen pakken kan prima, mits voldoende rust.
Dat is helemaal prima, maar dan moet je wel genoeg eten (door de cardio die je erbij pakt).hallo ik doe alle spiergroepen 2x in de week en 1 dag rust, en ook nog eens 5 keer een half uur cardio er bovenop , is dit gezond of is het moglijk dat men spiergroei nu zal verminderen?
Maandag en vrijdag: borst / triceps / voorkant en zijkant schouders
Ik vind het onzin om een getal te koppelen aan je herstel. Het hangt er vanaf hoe zwaar je hebt getraind. Als je fysio-oefeningen hebt gedaan dan zul je dat wellicht elke dag kunnen herhalen, terwijl je met 6 borst-oefeningen tot failure na 3 dagen nog lang niet hersteld zult zijn.Je spieren hebben dacht ik 72 uur ( 3 dagen voor de slechte rekenaars onder ons) nodig om te herstellen.
Dus als je maandag die spiergroep aanpakt zou die donderdag weer hersteld moeten zijn.
Ligt er denk ik aan met hoeveel volume je traint?.
Echter ben ik er zelf persoonlijk geen voorstander van, ivm blessures
wat is je doel ?
wat is je doel ?