- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
Beste Lui,
Vandaag was het dan zover!
Ik had met DBC afgesproken om 5 uur te gaan trainen bij de sportschool enkele tientallen kilometers bij mij vandaan. Na vertrokken te zijn om half 5 was ik VERDOMME 10 voor 5 slechts 5 meter verder van me huis door schijt file
Ik rennen toen ik om 10 over 5 aan kwam en kwam tot conclussie dat Opa dezelfde problemen had en ook wat later kwam ... En met een heel goed voorbeeld! op de fiets! 
Toen belde opa op en zei dat ie wat later kwam en dat ik maar drankje mocht bestellen op zijn naam.. Na 2 potten vitargo,6x swole v2 en 9 dozen proteine repen op zijn naam besteld te hebben kwam hij aan toen ik net de laatste spullen in mijn tas deed
Opa kleede zich vlug om en met als gevolg dat er een grote beer uit de kleedkamer kwam gelopen in een strak hempie met een big mofo bovenlichaam!
We gingen vandaag schouders trainen en begonnen rustig met schoulder press met de dumbbells. Zoals vele van jullie weten ben ik genetisch toegewezen met goede schouders dus ik dacht dat dit simpele training zou worden..
Tja HELL NO!
We deded 4 lekkere setjes met verschillende tips toegepas op de setjes. Van langzaam zakken tot explosief uitdrukken. Zonder twijfel heerlijke oefening.
Vervolgens side lateral raise met de lose dumbbells. Na een goede tip van grote opa om nog verder omhoog te gaan schoten mijn schouder koppen helemaal vol en deed ik tenslotte nog maar reps met 8 kilo
Vervolg met barbell shrug traps.. Niet veel over te zeggen .. Gewoon lekker zwaar! vasthouden en concentreren dat je derde been niet afknelt , he opa
hahaha
Als laatste oefening deden we reverse barbell back raise. Ik heb deze oefening geleerd toen ik in tenerife trainde met de kampioen van ijsland een keer. Ik kon geen spaans en hij geen engels, maar 1 ding begrepen we donders goed. En dat is schouder training! Nadat ik deze oefening had uitgelegd aan opa en hij verbaasd was over mijn donald duck stand, kwam hij er snel genoeg achter waarom men deze oefening deed
Lekker he ! zo verzuring
Pauze.. ff babbelen en rodellen over de mensen hier!
BICEPS!!!!!
We begonnen met concentration curls , omdat ik mijn piek nog aardig wil verbeteren. Met als vervolg wat staande EZ BAR curls.
Zeer goede tip van Opa was dat ik mijn ellebogen meer naar binnen drukte! En dat was ook wel te merken want zodra hij ze naar binnen duwde!
KABOEM! POMP , PIJN!!!!!!!!!! Lekkah!!!!!
super tip!
Maar toen.. Als laatste..
uh...
Ik weet niet eens meer hoe die heet
Naja je staat bij cable machine met touw me 2 uiteindes. Soort Cable Rope curls ofzo met 2 handen ? Ik denk dat opa die maar even moet uitleggen!
Kwam er op neer dat je dood gaat als je Explosief omhoog gaat en heeeel langzaam negatief laat zakken! DONDERS!! wat een oefening!
Vervolgens toen we klaar waren , ging ik nog met wat poses om opa's mening vragen en gaf hij mij zeer goede tips , om mijn lichaam perfect te laten ontwikkelen! Bedankt voor je eerlijke mening en kritiek!
Het was super , DBC
Snel weer keer doen, want kon zoals ik al zei mijn shakey niet normaal drinken, mijn auto niet normaal besturen en ook al niet normaal de wc deur net dichtdoen! 
Vandaag was het dan zover!
Ik had met DBC afgesproken om 5 uur te gaan trainen bij de sportschool enkele tientallen kilometers bij mij vandaan. Na vertrokken te zijn om half 5 was ik VERDOMME 10 voor 5 slechts 5 meter verder van me huis door schijt file
Ik rennen toen ik om 10 over 5 aan kwam en kwam tot conclussie dat Opa dezelfde problemen had en ook wat later kwam ... En met een heel goed voorbeeld! op de fiets! 
Toen belde opa op en zei dat ie wat later kwam en dat ik maar drankje mocht bestellen op zijn naam.. Na 2 potten vitargo,6x swole v2 en 9 dozen proteine repen op zijn naam besteld te hebben kwam hij aan toen ik net de laatste spullen in mijn tas deed
Opa kleede zich vlug om en met als gevolg dat er een grote beer uit de kleedkamer kwam gelopen in een strak hempie met een big mofo bovenlichaam!We gingen vandaag schouders trainen en begonnen rustig met schoulder press met de dumbbells. Zoals vele van jullie weten ben ik genetisch toegewezen met goede schouders dus ik dacht dat dit simpele training zou worden..
Tja HELL NO!
We deded 4 lekkere setjes met verschillende tips toegepas op de setjes. Van langzaam zakken tot explosief uitdrukken. Zonder twijfel heerlijke oefening.Vervolgens side lateral raise met de lose dumbbells. Na een goede tip van grote opa om nog verder omhoog te gaan schoten mijn schouder koppen helemaal vol en deed ik tenslotte nog maar reps met 8 kilo
Vervolg met barbell shrug traps.. Niet veel over te zeggen .. Gewoon lekker zwaar! vasthouden en concentreren dat je derde been niet afknelt , he opa
hahahaAls laatste oefening deden we reverse barbell back raise. Ik heb deze oefening geleerd toen ik in tenerife trainde met de kampioen van ijsland een keer. Ik kon geen spaans en hij geen engels, maar 1 ding begrepen we donders goed. En dat is schouder training! Nadat ik deze oefening had uitgelegd aan opa en hij verbaasd was over mijn donald duck stand, kwam hij er snel genoeg achter waarom men deze oefening deed

Lekker he ! zo verzuring

Pauze.. ff babbelen en rodellen over de mensen hier!

BICEPS!!!!!
We begonnen met concentration curls , omdat ik mijn piek nog aardig wil verbeteren. Met als vervolg wat staande EZ BAR curls.
Zeer goede tip van Opa was dat ik mijn ellebogen meer naar binnen drukte! En dat was ook wel te merken want zodra hij ze naar binnen duwde!
KABOEM! POMP , PIJN!!!!!!!!!! Lekkah!!!!!
super tip! Maar toen.. Als laatste..
uh...
Ik weet niet eens meer hoe die heet

Naja je staat bij cable machine met touw me 2 uiteindes. Soort Cable Rope curls ofzo met 2 handen ? Ik denk dat opa die maar even moet uitleggen!
Kwam er op neer dat je dood gaat als je Explosief omhoog gaat en heeeel langzaam negatief laat zakken! DONDERS!! wat een oefening!
Vervolgens toen we klaar waren , ging ik nog met wat poses om opa's mening vragen en gaf hij mij zeer goede tips , om mijn lichaam perfect te laten ontwikkelen! Bedankt voor je eerlijke mening en kritiek!
Het was super , DBC