El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komop hey, waar is de spirit? Het volgende rondje zullen we bij jou houden, dan moet ik ook reizen.DBC01 zei:Zal lang kunnen duren. Om 4 uur in de trein te zitten voor één uurtje workout moet je wel gek zijn
Maar blijven we even ontopic, die hele Kneet's-hype mag een eigen topic kriijgen, als er al geen 10 van zijn geweest![]()
Ryu zei:
Ryu zei:mwa beetje, niet de mensen maar de shit verder wel.
De mensen schijt ik lekker hard op met dat gepauper van ze. Kon niet 5 kilo meer drukken of ik was minstens aan de testo,deca en nog meer shit.
Dus uhmm... Nee
jij wel dan ?![]()

DBC01 zei:Zaterdagavond j.l. Ik ben net thuis van de wok. Waar is m'n pot Crea die ik cadeau heb gekregen? Shit vergeten! Telefoontje naar het wokrestaurant om 22:45...
'Hawwo?'
'Hallo, ik ben een pot vergeten, staat die daar nog?'
'Een pat?'
'Nee een POT'.
'Een grote pot?'
'Nou ja, een redelijk grote pot ja'
'Hoe ziet ie eluit?
'Eeh ja, wit, met een rood-geel-oranje wikkel met blauwe letters'
'Wat zit erin meneel?'
'WIT POEDER. Het is een witte pot met VEEL WIT POEDER ERIN'.
'Ohw..meneel, even kijken..'
K*t wat had ik nou gezegd...pot weg, maar gelukkig bleek Ryu die te hebben en die nam ie mee dinsdag!
Iets over vijven: Onze Ryumans stond zich warm te draaien aan de bar, met de pot naast zich. Fijn, meteen wegstoppen, waterfles vullen, fles carbo erbij en beginnen maar. Aangezien ik lui van aard ben mocht Ryu gewoon z'n traingsschema afwerken en deed ik wel mee.
Wát een brok positiviteit is deze jongeman. Niks geen gevoel van 'ik mot opa bijhouden' of 'ik zal me een breuk aan zware dumbbells tillen', meneer is ouder en wijzer geworden en weet: Voer de oefening CORRECT uit en je zult meer groeien dan van capriolen met te zware gewichten.
Héél goed kerelCorrect uitvoeren gaat met behulp van je trainingsmaatje dus volgden we elkaar prima. Af en toe een gewichtje eraf om toch netjes te kunnen blijven pompen, liefst nog een herhaling meer als het kan. Ryu heeft de oefeningsnamen al opgenoemd, ik ken ze niet bij naam, maar we hebben beiden van de training genoten. Al in tijden niet meer zo lekker harmonieus getraind!
Dat vonden de omringende jongens ook. Ik weet niet of je het in de gaten had hoor Ryu maar een roede kereltjes stond ons aan te gapen en te vlgen wat we deden en zeiden. Vroegen me zelf waar e.e.a. goed voor was en waar je het dan voelde bij zo'n oefening. Inde pauzes vlogen de werkzame stoffen en wilde ideeen door de zaal en dat zal menig omstander niet onberoerd hebben gelaten
Ook de dames hadden oog voor het beukende duo; heb je ze zien loeren vanaf de steps en de machines Pindaake van me?Schitterend!
Ryu heeft mij wat bijgeleerd en ik heb onze toekomstige YBF-champ wat trucjes bijgebracht uit de oude basic-doos van opa, die hem deden vertrekken van de pijn!!
In de kleedkamer nog even de puntjes op de i gezet en wat plannen uitgevouwen om wat bij te schaven, en toen moest ik als de weerga naar huis om me klaar te maken voor een andere meeting.
Kerel, top-happening! Wat mij betreft gaan we op regelmatige basis aan de slag, heb hier nog zelfs wat ideetjes voor dus PM me even!