MuscleMeat

20-12-2005 Training Meeting - DBC en Ryu

Het lijkt me ook wel leuk om een keer met jullie mee te trainen.

Trainingstips zijn altijd goed :)

ja ik wil ook wel eens samen trainen

gezien de meerder reacties hier! en omdat dbc zo geweldige organisator is! iets wat hij ook graag doet volgens mij ( iets organiseren )

mss moet dbc meer een proberen te regelen met kneets of we de tent kunnen afhuren

30 man of zo elke 10 euro. daar mag kneets de gym toch wel voor openhouden op een zaterdag middag of zo als die neem ik aan gesloten is!

Markywannabee zei:
ja ik wil ook wel eens samen trainen

gezien de meerder reacties hier! en omdat dbc zo geweldige organisator is! iets wat hij ook graag doet volgens mij ( iets organiseren )

mss moet dbc meer een proberen te regelen met kneets of we de tent kunnen afhuren

30 man of zo elke 10 euro. daar mag kneets de gym toch wel voor openhouden op een zaterdag middag of zo als die neem ik aan gesloten is!

Ja met zijn allen in Kneets

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
Vanavond mijn kant van de story want er zijn wat aardige dingen die Ryu niet opvielen :D
Moet nu weg! :(

Maar erg leuk verslag pindamans! :D :thumbs:

uhhh... oh god nu gaat het komen, Je gaat me niet voor lul zetten he!

RubenSossa zei:
@Ryu: als je je bicepspiek wilt verbeteren, probeer dan eens strikte incline dumbbell curls op een hoek van 30 graden en drag curls!
Probeer je ook op de brachialis te richten, dus veel hammers, reverse curls, en overhead pully curls! ;)

Leuke training verder!

Kan je mischien wat meer info geven over drag curls ?

Thanks voor je tips!

Het grootste probleem denk ik van mij nog is dat ik te snel de oefeningen in het algemeen doe. Opa riep dan ook steeds dat geen wedstrijd was en toen ging ik weer kalmer en dat werkte ook veeeel beter :thumb:

gaan we mijn oude idee uit de sloot halen?

Peoples zei:
gaan we mijn oude idee uit de sloot halen?

Voor mij was het eerst niet relevant maar nu ik af en toe in Den Haag kom wil ik wel eens bij Kneets gaan kijken en zou leuk zijn om te trainen samen met wat leden van hier

Tommyboy zei:
Voor mij was het eerst niet relevant maar nu ik af en toe in Den Haag kom wil ik wel eens bij Kneets gaan kijken en zou leuk zijn om te trainen samen met wat leden van hier

Het is heel lastig om een datum te prikken, daarnaast kan het heel druk zijn bij Kneets (heb ik begrepen) en zijn er niet 10 vrije bankjes om je pressjes op uit te voeren.
Zelf zou ik het heel leuk vinden om zo iets te doen maar het is gewoonweg niet te regelen.

Peoples zei:
Het is heel lastig om een datum te prikken, daarnaast kan het heel druk zijn bij Kneets (heb ik begrepen) en zijn er niet 10 vrije bankjes om je pressjes op uit te voeren.
Zelf zou ik het heel leuk vinden om zo iets te doen maar het is gewoonweg niet te regelen.
en op een moment dat de gym normaal niet open is?

er zijn er tocvh genoeg van ons die daar trainnen? die moeten gewoon gaan smeken bij de eigenaar
en het is niet voor niks he ! er moet een prijs worden afgesproken

Markywannabee zei:
en op een moment dat de gym normaal niet open is?

er zijn er tocvh genoeg van ons die daar trainnen? die moeten gewoon gaan smeken bij de eigenaar
en het is niet voor niks he ! er moet een prijs worden afgesproken

rot op emt al dit gezwam uit mijn topic! :mad:

Peoples zei:

dat zule dingen te doen zijn is al vaker bewezen ..niet ieder1 kan op 1 dag dus kunnen ook steeds groepjes van 6a 10 zijn

Ryu zei:
rot op emt al dit gezwam uit mijn topic! :mad:
ben er niet meebegonnnen?( maar sorry ervoor dan )heb je problemen?:D :cool:

edit

sorry ik dacht dat ik in het davy en cent topic zat met mijn opmerking over kneets!

Laatst bewerkt:
Leuk verhaal!

Als ik weer ff wat meer tijd heb, ben je bij mij aan de beurt maat!!

leuk initiatief én verhaaltje :)

Ruy wordt een beetje een trainings-sl*t!

Leuk verhaal.. :D
Ik ben benieuwd wat DBC te vertellen heeft..

@ Ryu: Mis je Joop's trainingshok nog een beetje..:D

Big Gerard zei:
Leuk verhaal.. :D
Ik ben benieuwd wat DBC te vertellen heeft..

@ Ryu: Mis je Joop's trainingshok nog een beetje..:D

mwa beetje, niet de mensen maar de shit verder wel.

De mensen schijt ik lekker hard op met dat gepauper van ze. Kon niet 5 kilo meer drukken of ik was minstens aan de testo,deca en nog meer shit.

Dus uhmm... Nee :D

jij wel dan ? :D

Zaterdagavond j.l. Ik ben net thuis van de wok. Waar is m'n pot Crea die ik cadeau heb gekregen? Shit vergeten! Telefoontje naar het wokrestaurant om 22:45...

'Hawwo?'
'Hallo, ik ben een pot vergeten, staat die daar nog?'
'Een pat?'
'Nee een POT'.
'Een grote pot?'
'Nou ja, een redelijk grote pot ja'
'Hoe ziet ie eluit?
'Eeh ja, wit, met een rood-geel-oranje wikkel met blauwe letters'
'Wat zit erin meneel?'
'WIT POEDER. Het is een witte pot met VEEL WIT POEDER ERIN'.
'Ohw..meneel, even kijken..'

K*t wat had ik nou gezegd...pot weg, maar gelukkig bleek Ryu die te hebben en die nam ie mee dinsdag!

Iets over vijven: Onze Ryumans stond zich warm te draaien aan de bar, met de pot naast zich. Fijn, meteen wegstoppen, waterfles vullen, fles carbo erbij en beginnen maar. Aangezien ik lui van aard ben mocht Ryu gewoon z'n traingsschema afwerken en deed ik wel mee.

Wát een brok positiviteit is deze jongeman. Niks geen gevoel van 'ik mot opa bijhouden' of 'ik zal me een breuk aan zware dumbbells tillen', meneer is ouder en wijzer geworden en weet: Voer de oefening CORRECT uit en je zult meer groeien dan van capriolen met te zware gewichten.

Héél goed kerel :thumbs: Correct uitvoeren gaat met behulp van je trainingsmaatje dus volgden we elkaar prima. Af en toe een gewichtje eraf om toch netjes te kunnen blijven pompen, liefst nog een herhaling meer als het kan. Ryu heeft de oefeningsnamen al opgenoemd, ik ken ze niet bij naam, maar we hebben beiden van de training genoten. Al in tijden niet meer zo lekker harmonieus getraind! :bow:

Dat vonden de omringende jongens ook. Ik weet niet of je het in de gaten had hoor Ryu maar een roede kereltjes stond ons aan te gapen en te vlgen wat we deden en zeiden. Vroegen me zelf waar e.e.a. goed voor was en waar je het dan voelde bij zo'n oefening. Inde pauzes vlogen de werkzame stoffen en wilde ideeen door de zaal en dat zal menig omstander niet onberoerd hebben gelaten :roflol:

Ook de dames hadden oog voor het beukende duo; heb je ze zien loeren vanaf de steps en de machines Pindaake van me? :D Schitterend!

Ryu heeft mij wat bijgeleerd en ik heb onze toekomstige YBF-champ wat trucjes bijgebracht uit de oude basic-doos van opa, die hem deden vertrekken van de pijn!! :D

In de kleedkamer nog even de puntjes op de i gezet en wat plannen uitgevouwen om wat bij te schaven, en toen moest ik als de weerga naar huis om me klaar te maken voor een andere meeting.

Kerel, top-happening! Wat mij betreft gaan we op regelmatige basis aan de slag, heb hier nog zelfs wat ideetjes voor dus PM me even!

DBC01 zei:
Zaterdagavond j.l. Ik ben net thuis van de wok. Waar is m'n pot Crea die ik cadeau heb gekregen? Shit vergeten! Telefoontje naar het wokrestaurant om 22:45...

'Hawwo?'
'Hallo, ik ben een pot vergeten, staat die daar nog?'
'Een pat?'
'Nee een POT'.
'Een grote pot?'
'Nou ja, een redelijk grote pot ja'
'Hoe ziet ie eluit?
'Eeh ja, wit, met een rood-geel-oranje wikkel met blauwe letters'
'Wat zit erin meneel?'
'WIT POEDER. Het is een witte pot met VEEL WIT POEDER ERIN'.
'Ohw..meneel, even kijken..'

K*t wat had ik nou gezegd...pot weg, maar gelukkig bleek Ryu die te hebben en die nam ie mee dinsdag!

Iets over vijven: Onze Ryumans stond zich warm te draaien aan de bar, met de pot naast zich. Fijn, meteen wegstoppen, waterfles vullen, fles carbo erbij en beginnen maar. Aangezien ik lui van aard ben mocht Ryu gewoon z'n traingsschema afwerken en deed ik wel mee.

Wát een brok positiviteit is deze jongeman. Niks geen gevoel van 'ik mot opa bijhouden' of 'ik zal me een breuk aan zware dumbbells tillen', meneer is ouder en wijzer geworden en weet: Voer de oefening CORRECT uit en je zult meer groeien dan van capriolen met te zware gewichten.

Héél goed kerel :thumbs: Correct uitvoeren gaat met behulp van je trainingsmaatje dus volgden we elkaar prima. Af en toe een gewichtje eraf om toch netjes te kunnen blijven pompen, liefst nog een herhaling meer als het kan. Ryu heeft de oefeningsnamen al opgenoemd, ik ken ze niet bij naam, maar we hebben beiden van de training genoten. Al in tijden niet meer zo lekker harmonieus getraind! :bow:

Dat vonden de omringende jongens ook. Ik weet niet of je het in de gaten had hoor Ryu maar een roede kereltjes stond ons aan te gapen en te vlgen wat we deden en zeiden. Vroegen me zelf waar e.e.a. goed voor was en waar je het dan voelde bij zo'n oefening. Inde pauzes vlogen de werkzame stoffen en wilde ideeen door de zaal en dat zal menig omstander niet onberoerd hebben gelaten :roflol:

Ook de dames hadden oog voor het beukende duo; heb je ze zien loeren vanaf de steps en de machines Pindaake van me? :D Schitterend!
Ryu heeft mij wat bijgeleerd en ik heb onze toekomstige YBF-champ wat trucjes bijgebracht uit de oude basic-doos van opa, die hem deden vertrekken van de pijn!! :D

In de kleedkamer nog even de puntjes op de i gezet en wat plannen uitgevouwen om wat bij te schaven, en toen moest ik als de weerga naar huis om me klaar te maken voor een andere meeting.

Kerel, top-happening! Wat mij betreft gaan we op regelmatige basis aan de slag, heb hier nog zelfs wat ideetjes voor dus PM me even!

Godver nee!!!!!!!!

Waren ze lekker ? :D hahaha ik zal je ff p.m zo!

Eerst ga ik met super motivatie weer de gym nu! :D WOEI!!!!!!!

Thanks , vriend :thumbs:

Markywannabee zei:

:roflol: :roflol:

Kneets is altijd open. En ik hoop dat je een vette bankrekening hebt, want om die tent af te huren gaat je bakken met geld kosten (als je die ouwe Kneets al zo gek krijgt).

On-topic: Een deftige training heren, ik kijk er naar uit om opa hier bij kneets op te mogen wachten.

Terug
Naar boven