AndroidHealthClinic

200% natuurlijk

Peiling Peiling wie van jullie traint zonder supplementen en zonder as

• ik

Stemmen: 15 20,0%
  • ik zeker niet!

Stemmen: 60 80,0%

• Totaal stemmers
    75

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
wie van jullie traint 200% natuurlijk, maw wie gebruikt er noch as, noch voedingssuplementen zoals creatine, whey,...

De enige reden om helemaal geen supps te gebruiken die ik kan bedenken is geld.

Gebruik whey en creatine, dus volgens jou poll niet 200% natuurlijk. Maarja, beetje rare poll, vind whey iig wel natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
met 200% natuurlijk bedoel ik alleen wat je uit je voeding haalt en niet uit allerhande extras.

@splendid: nooit aan gedacht dat er wat fout kan gegaan zijn me de productie van je supplmenten? Wat afgebrokkeld lood of een ander metaal uit een machine? Kun je met het blote oog niet meer waarnemen.
Dergelijke voedingssupplementen worden trouwens niet zo streng gecontroleerd vermits ten opzichte van de wereldbevolking weinig mensen supplementen gebruiken( in vergelijking met je stukje kip ofzo)

ik gebruik voorlopig niks ... ik boek nog genoeg vooruitgang zo ... ik ga maar eens serieus kijken voor sups als ik vast zit ...

ik let er wel op dat ik regelmatig eens een eitje meer eet, of een koolhydraatje ofzo :p

huruncarana zei:
@splendid: nooit aan gedacht dat er wat fout kan gegaan zijn me de productie van je supplmenten? Wat afgebrokkeld lood of een ander metaal uit een machine? Kun je met het blote oog niet meer waarnemen.
Dergelijke voedingssupplementen worden trouwens niet zo streng gecontroleerd vermits ten opzichte van de wereldbevolking weinig mensen supplementen gebruiken( in vergelijking met je stukje kip ofzo)

Daar is wat voor te zeggen inderdaad. Al zal dat risico niet onnodig groot zijn. Althans, ik acht dat risico niet groot. Zou ik dat wel doen, en zou ik er van overtuigd zijn dat mijn gezondheid om die reden gevaar zou lopen, dan zou mijn mening wellicht anders zijn. Veel 'zou'.

Maar I get your point, tis geen bullshit wat je praat!

alleen whey

huruncarana zei:
met 200% natuurlijk bedoel ik alleen wat je uit je voeding haalt en niet uit allerhande extras.

:eek: HELP!!! kan ik ook geen brinta, havermout, brood ............. meer eten wie weet wat er in is gevallen :eek: PANIEK!!!!!!!

200 % natuurlijk op multivitaminen van davitamon na :)

huruncarana zei:

Maar goed dat r bij de productie van kwark, kip, brinta enz. nooit wat mis gaat... :rolleyes:

De productie van supplementen gaat net zo goed volgens wettelijke eisen, daar kijken ze echt niet minder nauwkeurig op of zo omdat dat minder gegeten wordt dan kip? En ik denk dat een producent van supplementen net zo'n hoge productie draaid als 1 of andere kippenboer, ik zie echt niet in waarom de kwaliteit van die supplementen minder zou zijn.

• Topic Starter Topic Starter
@rob g en @hardgainers:
ik wil er even wijzen op wat er de afgelopen jaren is gebeurd met varkenspest, dioxine en dolle koeieziekte: 90% van de belgen at in die tijd geen vlees.
ik geloof toch nog steeds dat vlees, wat 99%van de bevolking eet beter gecontroleedr wordt als supplementen die 5% van de bevolking neemt

Denk dat je weining gasten hier treft die naar jouw definitie naturel zijn... :cool:

huruncarana zei:
@rob g en @hardgainers:
ik wil er even wijzen op wat er de afgelopen jaren is gebeurd met varkenspest, dioxine en dolle koeieziekte: 90% van de belgen at in die tijd geen vlees.
ik geloof toch nog steeds dat vlees, wat 99%van de bevolking eet beter gecontroleedr wordt als supplementen die 5% van de bevolking neemt

Dus? Neem jij geen supplementen omdat je de producenten niet vertrouwt of omdat je gewoon puur op reguliere voeding wil groeien?

Natturlijk neem ik supps! :whip:

huruncarana zei:
@rob g en @hardgainers:

echt 90% van de Belgen ?

Ik heb geen hap minder vlees gegeten, maar goed, dioxinevergiftiging hebben we hier dan ook niet gehad in Nederland.

Ik twijfel of het vlees wel zo goed gecontroleerd wordt overigens, vleesfokkers worden betaald per kilo, en niet voor kwaliteit en ik verdenk ze ervan dat ze om het even in die beesten willen spuiten om het vlees maar zo veel en zwaar mogelijk te krijgen (hormonen bijvoorbeeld)

200% onnatuurlijk hier.

Ik vind het ook maar een BullSh#t topic.

Als je supplementen gebruikt ben je dan niet meer natural kom op zeg, dikke onzin.
Je denkt zeker ook dat creatine een hormoon is. :D

Eet je groeten en fruit? Dat zit boordevol ongezonde stoffen, (Pesticiden en andere rommel) soms wel meer dan 10 soorten per stuk fruit.

Dus je produceerd alles zelf omdat je bang bent dat er misschien iets anders in je voedingsmiddelen zit door een menselijke fout?

Ga je wel eens uit eten? Wat denk je dat daar allemaal met je eten gebeurt.
Misschien eet je wel eens vlees waarmee gerommeld is, dan ben je zelf ook geen natural meer!!

Drink je wel een alcohol? Ook heel slecht hoor!!
Ik heb zo´n hekel aan mensen met hun natural bullshit!!
Ik ben natural maar ik rook wel en zuip me elk weekend klem.

Sorry moest ik even kwijt. :p

Laatst bewerkt:
je moest s weten wat voor gevaar je loopt als je groenten koopt in n gewone supermarkt, daar zitten ook allerlei cocktails van pesticiden op, denk je soms dat dat niet gevaarlijk is.
De hormonen die de dieren kippetjes kalfjes varkentjes enzo in de bio industrie krijgen zijn natuurlijk ook niet schadelijk voor ons. Nou ja misschien wordt je wel eens ziek als je een verkeerd of vervuild supplement hebt genomen, maar zo veilig zijn die voedingsmiddelen die jij als 200% natural tot je neemt misschien bij nader inzien ook niet.

bossie zei:
je moest s weten wat voor gevaar je loopt als je groenten koopt in n gewone supermarkt, daar zitten ook allerlei cocktails van pesticiden op, denk je soms dat dat niet gevaarlijk is.
De hormonen die de dieren kippetjes kalfjes varkentjes enzo in de bio industrie krijgen zijn natuurlijk ook niet schadelijk voor ons. Nou ja misschien wordt je wel eens ziek als je een verkeerd of vervuild supplement hebt genomen, maar zo veilig zijn die voedingsmiddelen die jij als 200% natural tot je neemt misschien bij nader inzien ook niet.

Hey vuile dief!!! :D

200% puur natuur

Ik gebruik al een paar maanden helemaal niks ,het gaat wel minder hard dan voorheen.Maar ik boek nog steeds resultaten en traint met steeds zwardere gewichten.Ik haal mijn proteines uit tonijn,kip,kwark en magere vlees.
;)

bossie zei:
De hormonen die de dieren kippetjes kalfjes varkentjes enzo in de bio industrie krijgen zijn natuurlijk ook niet schadelijk voor ons.

Dit was sarcastisch bedoeld neem ik aan ? want gok er maar op dat ze WEL schadelijk voor ons zijn. Wel eens een documentaire gezien over midden-amerkia waar veel jongetjes met gigantische gyno rondliepen door de hormonen waarmee kippen snel gefokt werden.

Terug
Naar boven