wie van jullie traint 200% natuurlijk, maw wie gebruikt er noch as, noch voedingssuplementen zoals creatine, whey,...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
huruncarana zei:@splendid: nooit aan gedacht dat er wat fout kan gegaan zijn me de productie van je supplmenten? Wat afgebrokkeld lood of een ander metaal uit een machine? Kun je met het blote oog niet meer waarnemen.
Dergelijke voedingssupplementen worden trouwens niet zo streng gecontroleerd vermits ten opzichte van de wereldbevolking weinig mensen supplementen gebruiken( in vergelijking met je stukje kip ofzo)
huruncarana zei:met 200% natuurlijk bedoel ik alleen wat je uit je voeding haalt en niet uit allerhande extras.
@splendid: nooit aan gedacht dat er wat fout kan gegaan zijn me de productie van je supplmenten? Wat afgebrokkeld lood of een ander metaal uit een machine? Kun je met het blote oog niet meer waarnemen.
Dergelijke voedingssupplementen worden trouwens niet zo streng gecontroleerd vermits ten opzichte van de wereldbevolking weinig mensen supplementen gebruiken( in vergelijking met je stukje kip ofzo)
HELP!!! kan ik ook geen brinta, havermout, brood ............. meer eten wie weet wat er in is gevallen
PANIEK!!!!!!!huruncarana zei:@splendid: nooit aan gedacht dat er wat fout kan gegaan zijn me de productie van je supplmenten? Wat afgebrokkeld lood of een ander metaal uit een machine? Kun je met het blote oog niet meer waarnemen.
huruncarana zei:@rob g en @hardgainers:
ik wil er even wijzen op wat er de afgelopen jaren is gebeurd met varkenspest, dioxine en dolle koeieziekte: 90% van de belgen at in die tijd geen vlees.
ik geloof toch nog steeds dat vlees, wat 99%van de bevolking eet beter gecontroleedr wordt als supplementen die 5% van de bevolking neemt
huruncarana zei:@rob g en @hardgainers:
ik wil er even wijzen op wat er de afgelopen jaren is gebeurd met varkenspest, dioxine en dolle koeieziekte: 90% van de belgen at in die tijd geen vlees.
ik geloof toch nog steeds dat vlees, wat 99%van de bevolking eet beter gecontroleedr wordt als supplementen die 5% van de bevolking neemt

bossie zei:je moest s weten wat voor gevaar je loopt als je groenten koopt in n gewone supermarkt, daar zitten ook allerlei cocktails van pesticiden op, denk je soms dat dat niet gevaarlijk is.
De hormonen die de dieren kippetjes kalfjes varkentjes enzo in de bio industrie krijgen zijn natuurlijk ook niet schadelijk voor ons. Nou ja misschien wordt je wel eens ziek als je een verkeerd of vervuild supplement hebt genomen, maar zo veilig zijn die voedingsmiddelen die jij als 200% natural tot je neemt misschien bij nader inzien ook niet.

bossie zei:De hormonen die de dieren kippetjes kalfjes varkentjes enzo in de bio industrie krijgen zijn natuurlijk ook niet schadelijk voor ons.