MuscleMeat

200% natuurlijk

Peiling Peiling wie van jullie traint zonder supplementen en zonder as

• ik

Stemmen: 15 20,0%
  • ik zeker niet!

Stemmen: 60 80,0%

• Totaal stemmers
    75
B.B.Junkie zei:
<SNIP>

Sorry moest ik even kwijt. :p

Gaat het weer een beetje ? :D

Bedenk ook dat wat verontreiniging en ziektekiemen in je eten goed is voor het opbouwen van weerstand. ok, PCB's en dioxine enzo zijn wat minder gunstig, maar verder wordt je gewoon sneller ziek van overmatig-gezond/schoon/hygienisch/zuiver eten dan van "normaal" eten.

Ik heb vroeger op een groot vleesproductie bedrijf gewerkt nou jongen je weet niet wat er soms met je vlees gebeurt en in de rijstenvelden staan ze ook gewoon te zeiken. Je moet gewoon niet teveel nadenken bij wat je tot je neemt want dan eet je nix mee :D

Ow sorry bb junky, ja kbedoelde dus idd hetzelfde als jij, sorry!
Maja is toch ook een achterlijke poll, als die ooit minister van gezondheid wordt mag je nog geen multivitamines meer slikken :D

ja wazzup natuurlijk was dat sarcastisch bedoeld, ff om aan te geven hoe absurd die poll over 200% natural zijn is. Alleen omdat volgens hem de supplementen vervuild zouden zijn.

Ik train nog steeds 200% natuurlijk maar gebruik wel suplementen als eiwit en vitamine.

Nope, ik ben een chemische hengst. En om het NOG erger te maken: ik gebruik ook supplementen. :eek:

ontopic: Er zijn gewoon mensen die er niet tegen kunnen als mensen supps gebruiken omdat de gebruikers van supps dan een handje worden geholpen en daar die anti-supps mensen niet tegen...simpel

offtopic: LAUW ik vind je sign geweldig :D

dank u! ik moet wel zeggen dat de anti-BrEeZaH beweging momenteel niet echt actief meer is. Dus misschien dat ik binnenkort maar eens wat nieuws verzin. :p

vitamines (B, C, E, multi's) + visolie + whey + creatine

vitaminen + whey, dus nee

Same here, Multivit en Whey

niks,no roids,no supps

Ik ben 200 % natuurlijk!!!

(op de whey, WG, multi's, Lijnzaadolie, vit. C, crea, en s1+ na dan :D)

hmmm........ waarom worden er af en toe toch van die onzinnige threads geopend??
ik gebruik proeteïnepoeder en heb nog wat creatine staan, ook heb ik ook tribulus gebruikt, erg he??

dus jij wil nu beweren dat ik geen natural meer ben? niet dat t me overigens uitmaakt natural of niet te zijn hoor. Het aanmaken van dit soort threads vind ik zelf gewoon pure bullshit.

En wat er wordt gezegd over vervuilde supps, besproeide groenten, gekkenkoeienziekte, varkenspest and so on.......... is allemaal zo, ben ik het mee eens. Alleen is t leven niet wat kort om je hier nu werkelijk zo'n zorgen over te maken??

Ik tot nu toe 200% natuurlijk, volgende week maandag mijn eerst pot whey bestellen :D:D:D wat een joy !!
maar ging tot nu toe in mijn ogen goed vooruit, ben 6 maanden geleden begonnen met een voedingsschema, en vanaf as maandag dus met whey :D

bro, denk jij echt dat de controle zo streng is? ik werk in het weekend bij een bakker, volgens de wet zou elk brood, elke koffiekoek, elke pistolet enzv. dat op de grond valt moeten worden weggegooid, denk je nu echt dat dat haalbaar is :rolleyes: dat doen ze enkel als ze eens op de tv. komen of als de inspectie er is :p
en das ni alleen bij bakkers, net zo bij slagers, zelfs industriële voedingsfabrikanten, dus lig er niet wakker van van wat je al hebt binnengekregen van rotzooi, je zou niet meer slapen ;) :D

wat een bullsh*t topic toch
whey is een supplement, tot daar aan toe, discussie gesloten
maar ik denk dat iedereen whey toch als puur natuur kan beschouwen
in ELK voedingsmiddel kan iets mis gaan bij de productie dus dan moeten we ons wel erg veel zorgen gaan maken

whey is trouwens het enige dat ik gebruik, op sommige creatine-periodes na...

bossie zei:
Ow sorry bb junky, ja kbedoelde dus idd hetzelfde als jij, sorry!
Maja is toch ook een achterlijke poll, als die ooit minister van gezondheid wordt mag je nog geen multivitamines meer slikken :D

No problem Bro. :D

200% puur natuur,

leven op kwark, kip, zilvervliesrijst, muesli, havermout, tonijn, zalm, struisvogelvlees en veel groenten en fruit en minstens 2 liter water per dag

Terug
Naar boven