MuscleMeat

200mg tren p/w te weinig?

SAHR

Advanced Bodybuilder
10 media-items
Waardering
1
Ik zit op dit moment in een wrede kuur, daar komt nog tren enthaat bij.
Eerste keer dat ik het neem zou 200mg zoden aan de dijk zetten?

Stats nu: 104 kg
9 %

Je zit al in een kuur? Hoe ver ben je en hebben we het nu over enanthaat of ace?

• Topic Starter Topic Starter
Dit is week 3, en als je bovenstaand gelezen had: enthaat;)

Is trouwens van International Pharma, ik heb wel eens ander spul van ze gehad maar dan in een stack.
Dus weet eigenlijk niet zo goed of het een prima merk is.

En dan hebben we het over 200mg p/w uiteraard, maar kan het ook opschroeven naar 400.

Laatst bewerkt:
ja wat wil je ermee(cutten of gainen) en wat is je kuur hoever ben je ermee je kuur dan.

Hey bro

Ik zou zo ie zo acetaat pakken i.p.v. enanthaat omdat het je eerste keer is. Tren heeft serieuze bijwerkingen. Lijkt mij verstandiger omdat mocht je bijwerkingen krijgen(die je hoogstwaarschijnlijk wel krijgt)denk aan hoge bloeddruk, gyno(progestrone gyno), verlaagd libido. je kunt kappen met de tren als je dan de acetaat gebruikt is het sneller uit je lichaam. nadeel is weer dat je dan e/d moet injectern Maar moet er wel bij zeggen dat de dosering die je gaat gebruiken niet hoog is. Ik zou 300mg op zn minst gebruiken.

Grtz

Bravo2 zei:
ja wat wil je ermee(cutten of gainen) en wat is je kuur hoever ben je ermee je kuur dan.

Gainen, nu om de dag: sus 250 dat voor 4 weken, daaropvolgend 5 weken 1000 mg enthaat e/w plus de tren 200 of 400 mg

zou dan die tren weg laten het is niet zo van zoveel mogelijk erin spuiten en maar groeien voor te gainen kan je beter die tren weg houden.

@ Bravo; test/tren is een superieure combi. dus weglaten is het laatste wat hij zou moeten doen.

2 Shar; ik heb je eerste post wel gelezen. Dacht alleen dat je het wellicht verkeerd had neer gezet, want zie de logica er niet in dat je met de tren e versie ergens midden in je kuur begint. ik zou het zeker op 400mg ew neerzetten. (ook ik heb dat in mijn eerste kuur gedaan, bij de stat's 80kg).

@ Deli Oguz; de ace versie reageert men veel heftiger op, ervaringen waaronder mijn ervaring is dat je bij tren e veel minder bijwerkingen optreden. Dus ik ben juist een voorstander van de tren e versie.

@ Deli Oguz; de ace versie reageert men veel heftiger op, ervaringen waaronder mijn ervaring is dat je bij trenbolone e veel minder bijwerkingen optreden. Dus ik ben juist een voorstander van de trenbolone e versie.[/QUOTE]

Heb je helemaal gelijk in maar ik bedoelde ermee alleen dat het sneller uit je systeem is mocht je bijwerkingen krijgen, wel vind ik de ace sterker als de ena maar dit komt denk ik omdat de ace een korter ester is waardoor er meer hormoon is per ml.

Grtz

Bravo2 zei:
zou dan die trenbolone weg laten het is niet zo van zoveel mogelijk erin spuiten en maar groeien voor te gainen kan je beter die trenbolone weg houden.

Wie zei dat dan over er zoveel mogelijk inspuiten? Ik niet. De tren is ook meer om de waterretentie in de laatste weken te minderen en voor iets meer krachttoename.
Ik red het niet meer met 250mg test per week.

Bravo2 zei:
maar hij doet het om te gainen en trenbolone is toch meer om te cutten??

Trenbolone is droog bulken, ik heb nu sus om de dag, week 3 is bijna om nog een week sus daarna test enthaat en tren enthaat om droger te worden met gainen erbij.

Suat zei:
@ Bravo; test/trenbolone is een superieure combi. dus weglaten is het laatste wat hij zou moeten doen.

2 Shar; ik heb je eerste post wel gelezen. Dacht alleen dat je het wellicht verkeerd had neer gezet, want zie de logica er niet in dat je met de trenbolone e versie ergens midden in je kuur begint. ik zou het zeker op 400mg ew neerzetten. (ook ik heb dat in mijn eerste kuur gedaan, bij de stat's 80kg).

@ Deli Oguz; de ace versie reageert men veel heftiger op, ervaringen waaronder mijn ervaring is dat je bij trenbolone e veel minder bijwerkingen optreden. Dus ik ben juist een voorstander van de trenbolone e versie.

Onderbouw die 400 mg dan eens, want daarvoor was ik dit draadje begonnen uiteindelijk.

Deli Oguz zei:
@ Deli Oguz; de ace versie reageert men veel heftiger op, ervaringen waaronder mijn ervaring is dat je bij trenbolone e veel minder bijwerkingen optreden. Dus ik ben juist een voorstander van de trenbolone e versie.

Heb je helemaal gelijk in maar ik bedoelde ermee alleen dat het sneller uit je systeem is mocht je bijwerkingen krijgen, wel vind ik de ace sterker als de ena maar dit komt denk ik omdat de ace een korter ester is waardoor er meer hormoon is per ml.

Grtz[/QUOTE]

300mg tren a komt ongeveer op hetzelfde neer als 400mg tren e. alleen de ace versie laat meer werkzame stof los in kortere tijd, vandaar de heftige reacties.

Maar wat betreft, dat ace sneller uit je systeem is, tja..dat is niet discutabel. Dus correct.

@ Bravo; met tren kun je net zo goed gainen als cutten.

@ Sahr; zie deze link maar eens: http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/test-esters-blijft-over-per-100-mg-67982/

weet niet of het wat uitmaakt maar in sust zit verschillende esters ook decanoate tog ..? kan je dat dan wel combineren met tren of zit er zo weinig in dat het niet uitmaakt

fitnessboy18 zei:
weet niet of het wat uitmaakt maar in sust zit verschillende esters ook decanoate tog ..? kan je dat dan wel combineren met trenbolone of zit er zo weinig in dat het niet uitmaakt

Snap de vraag niet. Het verschil van ester is niet van belang bij combi's van middelen. Daar wordt heel simpel gekeken naar olie of waterbased middelen.

Suat zei:
Snap de vraag niet. Het verschil van ester is niet van belang bij combi's van middelen. Daar wordt heel simpel gekeken naar olie of waterbased middelen.
ik bedoel dus dat deca en tren normaal niet gecombineerd word.
vanwege deca dik..

Terug
Naar boven