- Waardering
- 11.763
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
doe maar rustigSAHR zei:Post dan niets, want wat je hier brabbeld slaat kant nog wal.

inVorm zei:Als ik je een tip mag geven, zet die trenbolone op 200 mg iedere 5 dagen, ik denk dat dat voldoende is als je voor t eerst trenbolone gaat gebruiken. Zal zelf in mn volgende kuur volgend jaar het zelfde doen.
fitnessboy18 zei:doe maar rustig
ik zeg aleen maar dat ze dat volgens mij niet combineren omdat er deca in sust zit of heb ik dat verkeerd heeft decanoate niet dezelfde werking als deca...? decanoate heeft korte ester maar sommige mensen willen niet graag deca met trenbolone combineren
ok bro..Elmo zei:Dat heb je inderdaad verkeerd. Sust is een combi van enkel testo esters, meer niet. Met alle respect, misschien moet je je niet in zo'n discussie mengen als je er nog niks van af weet. Het zou andere noobs op verkeerde gedachten kunen brengen. Greetz
fitnessboy18 zei:ok bro..
dat wou ik dus ff weten. aleen niet 1 die antwoord wil geven je wordt hier meteen weer afgezeikt
ik meende dat er een kortwerkende deca in zat maar verkeerd dus
bedankt voor je antwoord karma komt er aan

BigMaus zei:Ja man, de sfeer zoals DW dat dan zegt is niet geweldig nee.
Maar jouw antwoord was niet bijster goed, hierdoor help je de mensen niet echt.
Toch goed bedoeld, dat weet ik zeker![]()

SAHR zei:Ik zit op dit moment in een wrede kuur, daar komt nog trenbolone enthaat bij.
Eerste keer dat ik het neem zou 200mg zoden aan de dijk zetten?
Stats nu: 104 kg
9 %
fitnessboy18 zei:doe maar rustig
ik zeg aleen maar dat ze dat volgens mij niet combineren omdat er deca in sust zit of heb ik dat verkeerd heeft decanoate niet dezelfde werking als deca...? decanoate heeft korte ester maar sommige mensen willen niet graag deca met trenbolone combineren
Elmo zei:FF on topic. Je zult het zeker merken in je nachtrust en manier waarop je zweet. Maar dat zal nu misschien wel meevallen nu je toch al flink hoog in de testo zit. Met jouw gewicht en ontbrekende ervaring met trenbolone lijkt me de dosering van ongeveer 300mg (ongev om de 5 dagen 200mg ) wel OK. Veel massa moet je er niet van verwachten (2e helft kuur is de rek er zowiso grotendeels al uit) al kan het je wel net een extra push geven qua kracht en dus motivatie om nog een aantal weken flink hard te trainen.
Succes
Kijk dit antwoord daar zat ik op te wachten.nee okSAHR zei:Nee ouwe Deca, ofwel nandrolon heeft niets met sustanon te maken.
En de decanoate van sustanon is een lang werkend ester.
fitnessboy18 zei:ik bedoel dus dat deca en trenbolone normaal niet gecombineerd word.
vanwege deca dik..
Suat zei:trenbolone en deca zijn beide 19 nor androgenen. die wil je niet tegelijk gebruiken. Daar zit geen voordeel in, dat is eigenlijk vragen om problemen. test/deca of test/trenbolone daartegen is weer anders.
Ik heb het niet echt goed kunnen uitleggen, mss dat iemand anders mijn korte uitleg even aanvult of eventueel ergens corrigeert.
nee dat verhaal snap ik wel drm dacht ik dus ook dat hij het niet kon combineren maar er zit helemaal geen deca in sust mijn fout
ik weet wel dat deca en tren tegen elkaar opspelen dat verhaal heb ikwel eens gelezen
hier heb ik dus ook al eens een discussie over gehad. weet niet meer met wie maar vroeg dus wat sterker was als werking en die gaf als antwoord dat je bijv 300mg acetate kon vergelijken met 400mg enanthateSuat zei:trenbolone en deca zijn beide 19 nor androgenen. die wil je niet tegelijk gebruiken. Daar zit geen voordeel in, dat is eigenlijk vragen om problemen. test/deca of test/trenbolone daartegen is weer anders.
Ik heb het niet echt goed kunnen uitleggen, mss dat iemand anders mijn korte uitleg even aanvult of eventueel ergens corrigeert.
@ inVorm; ik ben het niet eens met je advies. wanneer je trenbolone a gebruikt, zit je ook op 75mg per injectie. Dat komt neer op 300mg per week. Ik vind dat je de trenbolone gewoon moet beginnen op 400mg. Kuren moet je goed doen, maar niet te overdreven. En 400mg is een prima dosering, wat mij betreft.
De man die er alles van snapt...fitnessboy18 zei:weet niet of het wat uitmaakt maar in sust zit verschillende esters ook decanoate tog ..? kan je dat dan wel combineren met trenbolone of zit er zo weinig in dat het niet uitmaakt

heb ik gezegt dat ik er wat van snap neee..kevinlorenzin zei:

dingen echt gaan doen.