Fitness Seller

200mg tren p/w te weinig?

Capibara zei:
Hallo,
Als we toch bezig zijn.
Ik ben redelijk nieuw hier en ik moet zeggen dat veel dingen goed zijn om te volgen / lezen.
Mij valt het ook op dat sommigen inderdaad soms sarcastisch en grof reageren. Kan het me wel voorstellen als je ooit de reacties leest, maar als je jezelf er zo aan stoort, reageer dan gewoon niet of doe het netjes. we zijn ooit allemaal een beginneling geweest en hebben allemaal overbodige( klinkt beter dan domme) vragen gesteld of opmerkingen gemaakt.

We zouden toch niet willen dat de nieuwelingen dadelijk helemaal niets meer durven vragen en dan die overbodige:D dingen echt gaan doen.

Oh ja, ik ben geen priester:D

Welterusten en groeten uit Belgë.

sommige mensen moeten eens zelf leren lezen en nadenken

• Topic Starter Topic Starter
Heb nu de tren op 200mg gezet iedere 5 dagen, we shall see:D

ben ook dergelijk kuurtje begonnen verleden vrijdag :)
week1-4: 40mg dbol
week 1-8: 200mg tren e
week 1-12: 500mg test e

nu ben ik dus ook aan het twijfelen om de tren te verhogen wekelijks naar 400mg en de test eventueel naar 750mg...

2006!!!!!

tja, begin je nieuw topic over juist hetzelfde is er ook gezeik...dan toch beter hier op verder gaan,niet?is mijn mening natuurlijk maar.

niemand deelt die mening met je dus beter begin je dan gewoon een nieuwe

:roflol:

OT: 1e x tren? Waarom verhogen als ik vragen mag? 200 zou je gewoon goed op moeten gaan, ook gezien je lengte en gewicht?

omdat iedereen hier precies graag verhoogd ...lage doseringen zijn niet goed volgens dit forum.waar stopt het dan ?ik vind voor de eerste keer 400 tren echt al heftig eerlijk gezegd.
het is wel een oude topic die terug geopend is ,maar toch

Ik vind 200mg ook meer dan genoeg voor de eerste keer. Snap gewoon niet dat men dan 1 weekje bezig is en dan meteen al wil verhogen? Omdat de sides meevallen? Maarja het is mijn lichaam niet he ;)

Gewoon maandag,woensdag,vrijdag 200mg tren en 750mg test per week.Dan gaat ie goed

idd 600 tren per week voor de eerste keer...dan gaat hij idd goed ,maar erna is het veel minder.en wat als de sides te erg worden ?

tren is nog altijd een stuk krachtiger als test , sus ,...

idd 600 tren per week voor de eerste keer...dan gaat hij idd goed ,maar erna is het veel minder.en wat als de sides te erg worden ?

tren is nog altijd een stuk krachtiger als test , sus ,...

Ja hij zegt dat ie er tegen kan en dat ie meer wil;) En als de sides te erg worden ja voor wat hoort wat

Jesse zit op 800 tren

Jesse staat erom bekend achterlijke adviezen te geven.

Terug
Naar boven