XXL Nutrition

2011 Arnold Schwarzenegger Classic Predictions: Dexter's Back

Geen idee, maar ik ben wel benieuwd naar evan centopani.

Volgens mij zal het gaan tussen branch en dexter, niet dat ik een grote kenner ben op dit gebied :p

1. branch
2. dexter
3. evan

1) Evan
2) Branch
3) Dexter

Roelly word 1

Eigenlijk is zon voorspelling zinloos.. Het komt allemaal aan op de dag zelf.
Wie 2 weken eerder de winnaar zou zijn kan 2 weken later op het moment suprême wel de grote verliezer zijn.

Wie 2 weken eerder de winnaar zou zijn kan 2 weken later op het moment suprême wel de grote verliezer zijn.

Klopt idd, kijk maar naar Kai Greene op de Olympia

Deze voorspelling slaat nergens op, met oude fotos waar Branch 3e werd op Olympia en Wolf 5e, zou Dexter ineens 1e worden en zelfs Evan en Fouad Abiad boven Wolf komen uit het niets?

Roelly wordt derde ;)

branch
dexter
evan
dennis
victor
roelly

zoiets

Ik had een topic verwacht over Dexter zijn rug

Victor is nog niets eens vermeld?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Upper body is bij Victor zoiezo top. Maar als z'n legs geen progressie maken & ie met dezelfde conditionering als op mr o komt heeft ie geen kans.

• Topic Starter Topic Starter

eigenlijk zijn alle voorspellingen zinloos toch? Want het komt idd allemaal aan op de wedstrijddag zelf.:D

---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:53 ----------

Deze voorspelling slaat nergens op, met oude fotos waar Branch 3e werd op Olympia en Wolf 5e, zou Dexter ineens 1e worden en zelfs Evan en Fouad Abiad boven Wolf komen uit het niets?

Hehehehe:D

ik ben ook heel benieuwd naar Centopani, vooral omdat er maar weinig pics van hem zijn buiten offseason

Terug
Naar boven