Fitness Seller

2011 Olympia pre judging vergelijkings materiaal Phil & Jay

Vindt er nog iemand phil zijn frame te smal? Hij heeft hele (mooie) ronde spierbuiken maar ik vind deze niet passen op zijn lichaam.. of hoe moet ik het omschrijven, het voelt niet juist aan imo zoals bij victor, kai, jay, dennis..

biceps voor,phil heel veel verschil in biceps.moet het echt hebben van z,n triceps.yay syntol in z,n linker biceps.net niet op tijd herstelt om het te verbloemen......fijne sport...

lol idd man.

Deze pose van hem is echt te bruut, MASSA. Maar die kop... Veel te groot, waardoor het een stuk minder lijkt.

Pff wat een bullshit, die kop van 'm kan ie niks aan doen :D, Kai heeft imo de beste improvements gebracht sinds vorig jaar, samen met Phil, gut controle, overall beste mass en aardige droogheid, hopelijk is ie nog iets harder over een paar uur.

Voor mij Kai op nr 1

Phil mag em pakken dit jaar.

Was toch ook benieuwd geweest naar Branch tussen al dit geweld..

Welk tijdstip uitslag?

Ik heb nog gezegd! Kai gaat ongelooflijk zijn deze Olympia! Dit fysiek mag winnen van mij. Al denk ik dat Phil 'm gaat pakken.
Kai heeft wel mooiere abs en borst dan Phil vind ik...

Hier hoor je Dennis James zeggen dat hij het fysiek van Phil het beste vind wat ooit op de Olympia geeft gestaan: [Link niet meer beschikbaar]
Nog beter dan Ronnie en Flex, dat is wel overdreven. Ronnie is de meeste dominante BB ooit. Flex had een geweldige symmetrie.

Shawn Ray van '99 is wat mij betreft de beste ooit. De total package. De meest pleasing fysiek. Phil wordt vaak vergeleken met Shawn maar dan groter, ik ben het hier niet mee eens. Check dit filmje dan, veel mooier dan Phil! Op elk punt! Ik blijf altijd met verbazing naar dit kijken, wat een perfect fysiek had die Shawn. [Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.youtube.com/watch?v=bM9LUFCIw-Q

Phil ftw !!!!!

Here we go!

Tony Freeman and the music :D

Victor Martinez

Misschien moeten we in 1 centraal topic gaan posten :D

Ziet er strak uit, alleen rug flat man!

lol @ die muziek

wat een show, nu al!

Mind is blown!

Deze jongens zijn de toekomst, prachtfysiek

Terug