AndroidHealthClinic

2012 Mr O? Phill Heath of Kai Greene?

NicksoN90

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
10 media-items
Waardering
1.243
Lengte
1m87
Massa
104kg
Vetpercentage
20%
Heey mensen, persoonlijk denk ik dat dit jaar de O tussen Kai Greene en Phill Heath gaat. Wat zijn volgens jullie nog een aantaal deelnemers die ook echt een goede kans maken op de O? Ik denk dat phil op aantal vlakken gelijk is met kai, maar dat kai meer massa heeft en als die een keer in top shape komt dat die zeker weten wint.

Waarom kai en phill? geef eens wat argumenten dan.

Ik root voor Kai. Killer fysiek, aparte posing routine en een man met character. :)

Phil, als hij weer geconditioneerd komt als vorig jaar met een paar extra kilo's die we wel van Phil verwachten... Lights out.

Waarschijnlijk Phil of Kai, omdat je toch niet Jay, Dexter of Branch ziet winnen? Of Roelly, Victor? Nee denk het niet. De eerste 2 zijn al bekend, als ze het tenminste niet vernken kwa conditioning.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom kai en phill? geef eens wat argumenten dan.

Nja dat is simpel. Wie anders kan de massa brengen en symetrie. Tot nu toe heeft kai de beste benen en rug. Het enigste minpunt is zijn brede buik. Maar hij moet eerst spot on komen!

Phil!

Kai zijn gut verpest alles...

of Branch

35s1ve.jpg

Offtopic: Jackson zijn bovenlichaam blijf ik absurd vinden :p echt bruut

Persoonlijk vind ik het type fysiek van Phil verreweg het mooist, alles in de juiste proporties met armen als beste punt. Respect voor de massa die Kai vooral op benen/rug heeft, maar overall lang niet zo estetisch als Phil.

Dat is ook de reden dat ik vind dat Branch eigenlijk niet thuishoort in de top van de Olympia. Ook al komt hij iedere keer keihard op het podium, hij mist gewoon de genetische aanleg qua verhoudingen en shape. Wel respect voor zijn doorzettingsvermogen...

• Topic Starter Topic Starter
Persoonlijk vind ik het type fysiek van Phil verreweg het mooist, alles in de juiste proporties met armen als beste punt. Respect voor de massa die Kai vooral op benen/rug heeft, maar overall lang niet zo estetisch als Phil.

Dat is ook de reden dat ik vind dat Branch eigenlijk niet thuishoort in de top van de Olympia. Ook al komt hij iedere keer keihard op het podium, hij mist gewoon de genetische aanleg qua verhoudingen en shape. Wel respect voor zijn doorzettingsvermogen...

Dat ben ik wel met je eens over branch. Maar ik hoop alsnog dat het kai lukt

Is al een topic over.

No idea, ik geef mijn oordeel zodra over een paar maanden de prejudging foto's bekent zijn op de vrijdag vd mr O. Kan nog van alles gebeuren tot die tijd.
Blessures, ziekte, net niet scherp genoeg komen etc. Speculeren heeft i.m.o. nog niet echt veel zin.
Maargoed, kan wel in the spirit of the topic een wishlist geven voor wie er in de top 6 komen (willekeurige volgorde, niet naar plaatsing):
- phil
- jay (al denk ik dat hij dit jaar gaat uitzitten)
- kai
- branch
- roelly (zou wel echt heel leuk zijn)
- dennis wolf (ik hoop dat hij een top 3 plaats haalt)

We zien wel wat de mannen brengen over een paar maandjes :)

Ik zie Kai alleen niet echt als Mr. Olympia. Je bent dan toch de ambassadeur voor de sport. Kai komt daarvoor wat te gesloten over vind ik. Denk dat zoiets wel in zijn nadeel werkt.

Het besten van branch is:

Jay!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Denk dat het Phil wordt maar gun het Kai net zo goed.

Terug
Naar boven