XXL Nutrition

22 augustus Muscle Beach Vlissingen

Foto is bij de meesten wel gewoon zichtbaar six. ;)

de vrouwen spannen samen tegen mij

Ik heb echt niemand herkent van de niet wedstrijdatleten... alleen Richardv kwam ik tegen toen hij net naar huis ging. Jacky dacht ik gemiste te hebben maar zat blijkbaar gewoo op het terras, jammer.. volgende keer beter :D

Wel nog lekker lopen ouwehoeren met Ibo,Kuki en Testo van het forum. Verder met veel mensen van het andere forum.

Sjt...kep toch het gevoel dat ik wat heb gemist :sad:

:eek: jullie willen gewoon niet hebben dat ik de foto zie :sad:

Astu

2ir95za.jpg

Was zeker leuk een aantal dames van DBB ontmoet te hebben. Was een zeer geslaagde dag met dat prachtige weer.

Paar picca's die hopelijk niet verwijderd worden:

3846848954_25b37de152_b.jpg

3846059421_6779a71f59_b.jpg

3846059327_463afbb785_b.jpg

Die had ik ook gevonden, maar dacht plaats ze maar niet, word waarschijnlijk niet in dank afgenomen :D

Hier staan geen merkjes op, dus ik dacht dat gaat wel lukken. :)

Ik heb echt niemand herkent van de niet wedstrijdatleten... alleen Richardv kwam ik tegen toen hij net naar huis ging. Jacky dacht ik gemiste te hebben maar zat blijkbaar gewoo op het terras, jammer.. volgende keer beter :D

Wel nog lekker lopen ouwehoeren met Ibo,Kuki en Testo van het forum. Verder met veel mensen van het andere forum.

hahahaa ik zat de meeste tijd bij ibo en testo....

aaahhhh Kuki waar zat die dan?? is toch niet heet maatje van Ibo :eek:

oja Aimee de volgende keer zijn wij niet zo vroeg weg ;want volgens mij moet ik jou voortaan in de gaten gaan houden....;):D:D:D:D

Nou, dat was alles (van die site tenminste) zo'n beetje.......
De dames van hier heben nog meer foto's, maar delen die liever niet zo te merken :P

Terug
Naar boven