Cynthia
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 515
nee ik had al gezien dat jij er niet bijstaat en ik mis er nog eentje volgens mij
Jep, Dwarfje was ook al weg.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee ik had al gezien dat jij er niet bijstaat en ik mis er nog eentje volgens mij
hahahaa ik zat de meeste tijd bij ibo en testo....
aaahhhh Kuki waar zat die dan?? is toch niet heet maatje van Ibo
oja Aimee de volgende keer zijn wij niet zo vroeg weg ;want volgens mij moet ik jou voortaan in de gaten gaan houden....![]()
Dus volgende keer blijven jullie OOK lekker tot in de late uurtjes. Was leuk jullie weer ff gezien te hebben en doe de groetjes aan Manu.Mij in de gaten gaan houden?? Jacky, je weet toch dat ik de enige ben die zich nog een beetje gedraagt. Jullie hebben 's avonds nog wel heel wat gezelligheid gemist. Beetje het Polen-sfeertjeDus volgende keer blijven jullie OOK lekker tot in de late uurtjes. Was leuk jullie weer ff gezien te hebben en doe de groetjes aan Manu.
Ik gok dat morgen op de andere sites (BF en BR) wel hele galleries online staan. Er zijn in ieder geval heel wat foto's gemaakt, dus houdt het in de gaten.

Het was gezellie
Leuke foto's!
ps Sorry Jacky ik zal volgende keer wel handje schudden en zeggen wie ik ben.![]()

tja dat krijg je he Zippie ....
was ook gezellig Loca volgende keer moeten jullie ook maar eens komen enne ik was niet in Assen vandaag anders had ik je iets laten weten....

Tuurlijk, waarom niet? Zoals je zegt staat er geen logo/enorme reclame opgeplakt.Hier staan geen merkjes op, dus ik dacht dat gaat wel lukken.![]()

Mooie dame (damn wat een biceps!), alleen die rouge was niet nodig geweest![]()

Tuurlijk wel!....zelf anoniem willen blijven maar dan wel commentaar op andermans foto's geven kan natuurlijk niet he.![]()