- Waardering
- 1.339
Ik zie je niet naast me staan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee je zit op een forum
Ik dacht dat die curl wedstrijd op maximaal gewicht ging, beetje jammer.
Indd had ik ook verwacht. Hoeveel keer deed de winnaar het?
wie het beste kon cheaten
bicep curl contest, zoveel mogelijk herhalingen binnen 1 minuut , en ik mocht zonder gewicht omdat ik nog een jonkie ben(ook qua gewicht)[Afbeelding niet meer beschikbaar]
bicep curl contest, zoveel mogelijk herhalingen binnen 1 minuut , en ik mocht zonder gewicht omdat ik nog een jonkie ben(ook qua gewicht)[Afbeelding niet meer beschikbaar]
die viel nog heel erg mee hahaha. sommige stonden een soort deadlift, barbellrow, biceps curl achtig iets te doen. Vond dat ze daar totaal niet naar keken. Zelfde verhaal voor het bankdrukken bij de dames.......man man wat ik daar voorbij zag komen. Bij sommige hadden ze gewoon door 2 moeten delen. ging echt nergens over

Hij deed het opzich nog wel strict maar wil gewoon weten waarom schuin als je het als workout ziet en niet als contest.
Onthoudt masters : bij het curlen mag je ,naar mate de de reps vorderen, jezelf steeds kleiner maken en bij voorkeur zelfs een beetje rowen zodat de spanning goed op je biceps blijven![]()

die viel nog heel erg mee hahaha. sommige stonden een soort deadlift, barbellrow, biceps curl achtig iets te doen. Vond dat ze daar totaal niet naar keken. Zelfde verhaal voor het bankdrukken bij de dames.......man man wat ik daar voorbij zag komen. Bij sommige hadden ze gewoon door 2 moeten delen. ging echt nergens over
) op zowel haar benen als haar t**ten bouncen 

Die 1e vond ik nog het meest hilarisch van allemaal! Die liet bij de biceps curls de bb bij elke rep (elke! al vanaf rep 1!) op zowel haar benen als haar t**ten bouncen
au![]()

Die 1e vond ik nog het meest hilarisch van allemaal! Die liet bij de biceps curls de bb bij elke rep (elke! al vanaf rep 1!) op zowel haar benen als haar t**ten bouncen
au![]()
au![]()