AndroidHealthClinic

22 augustus Muscle Beach Vlissingen

Hmm ik was daar gister nog op het strand maar niks van gemerkt dat er zo iets was:(

Laat is wat foto's zien mensen:)

Indd had ik ook verwacht. Hoeveel keer deed de winnaar het?

Geen id maar bij de vrouwen was het meer een cheat wedstrijd:D wie het beste kon cheaten

---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

Aaimee is trouwens wel monsterlijk groot :eek:

was dat tactiek trouwens om scheef te curlen?

die viel nog heel erg mee hahaha. sommige stonden een soort deadlift, barbellrow, biceps curl achtig iets te doen. Vond dat ze daar totaal niet naar keken. Zelfde verhaal voor het bankdrukken bij de dames.......man man wat ik daar voorbij zag komen. Bij sommige hadden ze gewoon door 2 moeten delen. ging echt nergens over

die viel nog heel erg mee hahaha. sommige stonden een soort deadlift, barbellrow, biceps curl achtig iets te doen. Vond dat ze daar totaal niet naar keken. Zelfde verhaal voor het bankdrukken bij de dames.......man man wat ik daar voorbij zag komen. Bij sommige hadden ze gewoon door 2 moeten delen. ging echt nergens over

Hij deed het opzich nog wel strict maar wil gewoon weten waarom schuin als je het als workout ziet en niet als contest.

Onthoudt masters : bij het curlen mag je ,naar mate de de reps vorderen, jezelf steeds kleiner maken en bij voorkeur zelfs een beetje rowen zodat de spanning goed op je biceps blijven :rolleyes:

Hij deed het opzich nog wel strict maar wil gewoon weten waarom schuin als je het als workout ziet en niet als contest.

Onthoudt masters : bij het curlen mag je ,naar mate de de reps vorderen, jezelf steeds kleiner maken en bij voorkeur zelfs een beetje rowen zodat de spanning goed op je biceps blijven :rolleyes:

hahahaha en als dat niet meer gaat beweeg je gewoon je armen niet meer maar ga je met je hele lichaam heen en weer zodat het net lijkt of je nog aan het curlen bent :D

Die 1e vond ik nog het meest hilarisch van allemaal! Die liet bij de biceps curls de bb bij elke rep (elke! al vanaf rep 1! :D) op zowel haar benen als haar t**ten bouncen :roflol:

au :o

Die 1e vond ik nog het meest hilarisch van allemaal! Die liet bij de biceps curls de bb bij elke rep (elke! al vanaf rep 1! :D) op zowel haar benen als haar t**ten bouncen :roflol:

au :o

Ik vroeg me al af hoe beurs haar decolleté zou zijn na de contest...

zijn er trouwens nog foto's gemaakt?

Ik heb staan kletsen met Gisa! :D
Vind het écht een mooie vrouw, heb speciaal geen foto genomen waar ze flink op staat te poseren.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooie vrouw idd! Vond Aimee ook mooi btw! (eigenlijk best veel mooie vrouwen gezien)

Aimee vind ik net iets té...
wel veel mooie vrouwen gezien idd (en mooie mannen!:D)

ik kan mijn foto wel ff online zetten :) sta er met masters te praten

IMG_8355.jpg

Terug
Naar boven