Fitness Seller

+22 doden universiteit in de VS

32 doden bevestigd, laat het daar dan maar ophouden. Totale waanzin dit.

32 kills-1deaths-0 teamkills.
Wel een strakke score!

ff serieus, dat zoiets zomaar kan gebeuren is eng..

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoorde dat de schutter dood is, dus die Aziaat zal t niet geweest zijn.

Het is echt bizar hoe gedecideerd en in koele bloede hij systematisch iedereen heeft doodgeschoten. Ik bedoel dat vergt nogal wat zenuwen om zo iedereen dood te schieten. Dan ben je toch echt niet goed in je hoofd. Er waren ook al twee bommeldingen vorige week op die Universiteit, zal me niet verbazen als de schutter daar ook wat mee te maken heeft gehad. Misschien dat dit de VS eens aanzet om de wapenwet minstens wat te wijzigen.

het schijnt dat de dader eerst de leerlingen naast elkaar heeft gezet. voordat ie de trekker overhaalde.

Het is echt bizar hoe gedecideerd en in koele bloede hij systematisch iedereen heeft doodgeschoten. Ik bedoel dat vergt nogal wat zenuwen om zo iedereen dood te schieten. Dan ben je toch echt niet goed in je hoofd. Er waren ook al twee bommeldingen vorige week op die Universiteit, zal me niet verbazen als de schutter daar ook wat mee te maken heeft gehad. Misschien dat dit de VS eens aanzet om de wapenwet minstens wat te wijzigen.

ik hoorde dat de dader wel van aziatische afkomst is

De foto van die gast die aangehouden wordt zou gaan om een reporter van de schoolkrant die iets te opdringerig was.

Misschien dat dit de VS eens aanzet om de wapenwet minstens wat te wijzigen.
Dat zal de wapenindustrie leuk vinden, twee keer raden wat voor Bush belangrijker is: connecties daar en de enorme economie die eraan vasthangt, of de VS veiliger maken voor dit soort voorvallen en de aankoop dus lastiger maken.

:sad: shit

Valt wel mee, soldaten kunnen het ook gemakkelijk
Overigens is dit niks nieuws, een paar doden bij elkaar gewoon
In amerika vallen er zveel doden elke dag door die wapenwet
Enige verschil nu is dat het nu doden, maar dan bij elkaar zijn

Valt wel mee, soldaten kunnen het ook gemakkelijk
Overigens is dit niks nieuws, een paar doden bij elkaar gewoon
In amerika vallen er zveel doden elke dag door die wapenwet
Enige verschil nu is dat het nu doden, maar dan bij elkaar zijn

In Irak is dit dagelijkse kost qua aantal doden, maar dat doet niks af aan het feit dat deze gebeurtenis gewoon dieptriest is. Heeft weinig zin om zoiets te gaan relativeren.

Dagelijkse kost ericR?
Hahahaha :roflol:
Was dit maar zo, daar is 60+ doden dagelijkse kost niet 30

Mischien had ik die roflol maar wegmoeten laten
Was iig niet bedoeld om te klieren, daar is de dagelijkse kost serieus 60+doden
Altijd als ik berichten hoor over iraakse aanslagen is het volgens mij 7/10 keer een dodental van 50 of 60+mensen
En ontopic, de wapenwet daar wegkrijgen heeft geen zin, in zo een groot land moeten er wel altijd een paar loonies tussen zitten, die komen zowieso wel aan hun wapens, wet of geen wet
Als je bereid zoiets te doen, houden wapenwetten je echt niet tegen

Dat zijn gekken die niet perse connecties hebben, maar gewoon makkelijk aan wapens geraken. Net als idereen daar, je loopt gewoon een winkel binnen en binnen enkele dagen is het goedgekeurd en kan je zo buitenwandelen met je wapen en kogels. Elke gek kan dan beginnen schieten. Natuurlijk heeft een verstrenging van die wet dan wel een impact.

Dus jij denkt bigt
Dat als iemand zoiets van plan is dat hij dan echt word tegengehouden door wapenwetten?

In landen met lakse wapenwetten is het aantal doden door vuurwapengeweld ook vrij hoog, dus ja strengere wetten helpen. Totaal uitbannen van dit soort voorvallen kan je nooit, zie de slachting in Erfurt enkele jaren terug.

Ken de achtergrond van dit specifiek geval niet, maar eerder al ging het om jongeren die een beetje gestoord waren en de computerspelletjes in de praktijk wilden proberen. Ik denk niet dat jongeren van 16 goede connecties hebben met zware criminelen om aan wapens te geraken. De statistieken bewijzen op zich genoeg denk ik, hier in Europa zien we lang niet zoveel van die gevallen als daar.

Opvallend geval in Antwerpen: iemand die racistische moorden beging met het enige wapen dat je makkelijk kon krijgen zonder vergunning. Dit wapen is nu ook verboden zonder vergunning in België.

Natuurlijk kan je niet alles tegenhouden met een wet, iemand die écht wil moorden en een beetje connecties heeft speelt dit altijd wel klaar. Ik denk alleen dat dit soort van gevallen vooral het gevolg is van die soepele wetgeving in de VS.

Terug
Naar boven