- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bur·ger·oor·log (de ~ (m.))
1 oorlog tussen inwoners van eenzelfde staat, binnenlandse oorlog
oorlog dus
bron? Vandale
idd ja!
bur·ger·oor·log (de ~ (m.))
1 oorlog tussen inwoners van eenzelfde staat, binnenlandse oorlog
oorlog dus
bron? Vandale
The nose kan lachen wat die wil maar ook dit is nog steeds niet officieel verklaard
Die gaat over bomaanslagen, met dit record heeft men het over schietpartijen.Het bloedbad was het zwaarste ooit op een Amerikaanse school. (belga/hln)
Dit klopt toch niet. Dat was toch die op 1927 ? 55 doden.
Ik snap nog steeds niet waarom ze mensen wegdragen?
Ze lijken wel gearesteerd?
Cho bought the second weapon, a Walther .22 caliber pistol, a week earlier.

Steeds blijkt weer dat de amerikanen kennelijk bereid zijn een erg hoge prijs te betalen voor een sentiment(lees:wapenwet) dat stamt uit de tijd dat de cowboys en indiaantjes erkaar nog bevochten. Veelzeggend in dit geval is de reactie van de lobbygroep Gun Owners Of America: "wanneer zullen we leren dat weerloos zijn een slechte verdediging is." Met andere woorden: Als alle studenten en docenten bewapend waren geweest, was de schutter wel snel omgelegd en waren er beduidend minder slachtoffers gevallen. Een powerfull argument van de Gun Owners Of America vind ik dit. Want er zit gewoon een kern van waarheid in. Aan de andere kant is het natuurlijk te idioot voor woorden om voortaan met 22 leerlingen gewapend in de klas te zitten. In Nederland is zoiets ook totaal niet voor te stellen. Het geeft wel weer mooi aan hoe groot de verschillen zijn tussen de VS en Europa en hoe er in bepaalde delen van de VS nog over dit soort zaken word gedacht.
Ik denk niet dat je de gewone burger zo'n verantwoording kunt geven. Wat moet je doen in twijfelgevallen? Er wordt dan al snel iemand doorzeefd om redenen die niet geheel gegrond zijn, angst is een sterk iets.
nee tuurlijk kun je die mensen die verantwoordelijkheid niet geven, maar dat maakt niks uit want het is hun recht, verantwoordelijk of niet, een wapen te bezitten/dragen. Ik zie er ook de logica niet van in, maar goed leg dat maar aan die rednecks/hillbillies uit.
Wapenwet is opgenomen in hun grondwet, dus daaraan kan niemand iets doen.