MuscleMeat

250 test-e / 200 tren-e

Ja klopt maar voel het nu met de dag toenemen vandaar, dus ga iets omlaag. Zet wel e5d icm test/primo.
Kan je beter je test verlagen. Heb op cliënten meerdere cycles uitgeprobeerd (waaronder ook een aantal test/tren) en daarvan was test op onderhoud (dus rond de 50 mg) en tren 600 tot 800 de allerbeste. Geen sides (op veel zweten tijdens training na, niet in de nacht) en gains waar je jaloers van wordt. Mijn eerste kuur wordt tzt ook test/tren.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik denk toch dat ik volgende keer ook terug voor tren ga hoor, de periode dat ik tren in men kuur had ging ik echt lekker hard, spieren kwamen er mooi uit, lekker droog... Misschien dat ik test-p/tren-a/dbol ga doen, of eindigen op winny.

Updateje: gisteren nieuwe PR's gezet op de deadlift.

12x55
12x65
10x95 (PR)
8x110 (PR)

Ook op de bent over row heb ik een nieuwe PR gezet:
8x65

Nog iets nieuws te vertellen ondertussen nu dat je kuur voorbij is? Ie. hoe verloopt de PCT, veel last van de onderdrukking (werkt je pielemans nog goed genoeg), hou je je gewonnen massa goed vast, ...
Ben wel benieuwd hiernaar, daar Tren schijnbaar nogal een lange recovery kan vragen...

Grtz,

Laatst bewerkt:
Nog iets nieuws te vertellen ondertussen nu dat je kuur voorbij is? Ie. hoe verloopt de PCT, veel last van de onderdrukking (werkt je pielemans nog goed genoeg), hou je je gewonnen masse goed vast, ...
Ben wel benieuwd hiernaar, dara Tren schijnbaar nogal een lange recovery kan vragen...

Grtz,

Hey Tombie,

nakuur verloopt tot nu toe goed. Of toch iig geen krachtverlies en massa blijft ook gelijk. Ik denk zelfs dat ik wat droger lijk. Laatste dagen moeite gehad met het dieet vol te houden... Morgen nog eens wegen.
En ja, alles werkt nog prima. Gaat nog altijd netjes omhoog als ik bij het meisje ben en 's ochtends is hij er ook hoor :D. Binnen een paar weken ga ik een bloedtest laten doen.

Morgen start de 4e en ook laatste week van de nakuur. Ik ben tot nu toe eigenlijk niet zoveel verloren kwa gewicht, zit altijd rond de 80. Kracht is wel wat gezakt moet ik zeggen, maar ik ben toch wel een stuk sterker geworden.
Massa is wel nog goed behouden vind ik.

Morgen start de 4e en ook laatste week van de nakuur. Ik ben tot nu toe eigenlijk niet zoveel verloren kwa gewicht, zit altijd rond de 80. Kracht is wel wat gezakt moet ik zeggen, maar ik ben toch wel een stuk sterker geworden.
Massa is wel nog goed behouden vind ik.

Nou ziet er goed uit man!
ga je ook nog before and after pics posten?

Terug
Naar boven