AndroidHealthClinic

250 test-e / 200 tren-e

Ja weegt dan ook een stuk meer, bijna 35kg :p
Maar ben het ermee eens dat je ff meer moet leren eten en dan pas moet gaan kuren.

ach, klein verschil, haha.
maar even voor de volledigheid, ik ben natuurlijk niet 35 kg zwaarder geworden door niet eten.
maar het kan lastig zijn.

wel suc6

komt opeens een heel ander idee voorbij, was je shit wel echt? want volgens mij moet er bergen meer groei uitkomen.

ach, klein verschil, haha.
maar even voor de volledigheid, ik ben natuurlijk niet 35 kg zwaarder geworden door niet eten.
maar het kan lastig zijn.

wel suc6

komt opeens een heel ander idee voorbij, was je shit wel echt? want volgens mij moet er bergen meer groei uitkomen.
Hij heeft wel de vervelende sides, dus tsja

Hoeveel kg ben je in totaal gegained nou dan?

• Topic Starter Topic Starter
Zou de melk gewoon uitlaten met de mass gainer en gewoon meer maaltijden kip en rijst etc eten. en 14:30 1 banaan :roflol: is dat gewoon random?

Waarom de melk er uit laten dan? Met water vind ik het niet te drinken... :(
En meer maaltijden is niet altijd mogelijk, er zijn dagen bij dat ik wel eens wat extra porties overhoud en ze later op de dag eet. En de banaan is random as phuck.

Misschien bedoelen ze 125 gram gekookte rijst. Maar eh, als je maar 2x65 gram rijst eet dan kom je in totaal op te weinig calorieën uit man. Ik kom bij jou uit op 2741 calorieën + avondeten. Hoeveel bevat je avondeten? Tenzij dit rond de 1000 calorieën ligt kun je niet verwachten dat je heel lekker gaat groeien :o En ik vind het raar dat je na je maaltijd van 17.00 geen normaal voedsel meer eet. Heb je al een keer geprobeerd om je maag op te rekken, d.m.v. heel frequent te eten? Iets van elk anderhalf uur o.i.d. Ik zou nu eerder kijken wat je kunt veranderen aan je eetpatroon, i.p.v. trenbolone de schuld geven dat je niet zo lekker gaat als gehoopt.

Ik heb dit al eens een keer berekend en ik kom altijd rond de 1000 ongeveer. En ik kan niet altijd ieder anderhalf uur eten, om de 2u is mogelijk. En van dat van 17:00 heb ik nog niet bij stilgestaan eigenlijk...

Hoeveel kg ben je in totaal gegained nou dan?

Op deze moment al 4kg, terwijl ik ook een stuk droger sta.

Ja weegt dan ook een stuk meer, bijna 35kg :p
Maar ben het ermee eens dat je ff meer moet leren eten en dan pas moet gaan kuren.

Heb je ergens wel groot gelijk in. Ik dacht wel dat het goed was, tot je er aan begint natuurlijk. Het op de moeilijke manier leren gaat ook he :o

+4kg en al een stuk droger? Wat valt er dan tegen voor jou? :)
Wou je soms al +10kg en -5% vet ofzo? Dit is al een net resultaat hoor, en je bent nog lang niet klaar ;)

Tsja de cijfers zijn mooi maar het resultaat in de spiegel slaat tegen. Ik werk em gewoon af, nog 4 weekjes te gaan. Kan nog veel op gebeuren natuurlijk. Alleen is de tren soms wel een killer.

Veel mensen weten dat ik een kuurtje doe, maar zeggen er weinig van te zien...

Laatst bewerkt:
Tsja de cijfers zijn mooi maar het resultaat in de spiegel slaat tegen. Ik werk em gewoon af, nog 4 weekjes te gaan. Kan nog veel op gebeuren natuurlijk. Alleen is de tren soms wel een killer.

Laat je niet stangen, gewoor jaloersie

Achjah, het kan goed zijn dat je na de kuur amper gewicht verliest, dan zou dit toch wel een goed resultaat zijn, zichtbaar ofniet. Dat is in ieder geval beter dan 10-15kg aankomen aan vocht en vet en na 2-3maand al bijna terug op het gewicht van voor de kuur zitten :)
Misschien in het vervolg foto's voor je kuur en foto's na je kuur trekken? Dan kan je na de kuur vergelijken of het echt wel goed was of niet :) Is maar een kleine tip maar aangezien ik ook sommige mensen hoor zeggen dat ze precies weinig aankomen, geen verandering zien etc dat ook doen nu. Ze zien zichzelf elke dag, net als hun maten in de gym. Dus zoveel verandering zal dat idd nooit lijken voor hen terwijl ze mss wel degelijk goed groeien

Achjah, het kan goed zijn dat je na de kuur amper gewicht verliest, dan zou dit toch wel een goed resultaat zijn, zichtbaar ofniet. Dat is in ieder geval beter dan 10-15kg aankomen aan vocht en vet en na 2-3maand al bijna terug op het gewicht van voor de kuur zitten :)
Misschien in het vervolg foto's voor je kuur en foto's na je kuur trekken? Dan kan je na de kuur vergelijken of het echt wel goed was of niet :) Is maar een kleine tip maar aangezien ik ook sommige mensen hoor zeggen dat ze precies weinig aankomen, geen verandering zien etc dat ook doen nu. Ze zien zichzelf elke dag, net als hun maten in de gym. Dus zoveel verandering zal dat idd nooit lijken voor hen terwijl ze mss wel degelijk goed groeien

Ik heb foto's van voor, en een paar van nu. Ik zie weinig verschil. Heeft ook veel te doen met dat ik enorm bleek ben. Maar ja, als ik geen gewicht na mijn kuur verlies is dit inderdaad mooi. Mijn doel was toch om boven de 80kg uit te komen en daar proberen te blijven ook.

Momenteel zit er ook weinig fut in me, voel me erg slap en moe altijd en slapen gaat slecht.
Morgen een pre-workout gaan halen want zo kom ik ook niet verder helaas.

Update week 8.

Jammer dat de kuur slecht verlopen is! Ben je vanwege het slechte slapen gestopt met de tren of wat anders? Waren de sides veel slechter op 300mg dan op 200mg?
Ga je in de toekomst nog tren gebruiken?

Jammer dat de kuur slecht verlopen is! Ben je vanwege het slechte slapen gestopt met de tren of wat anders? Waren de sides veel slechter op 300mg dan op 200mg?
Ga je in de toekomst nog tren gebruiken?

Jup, vooral vanwege het niet slapen stop ik er mee. Van agressiever zijn viel het heel goed mee. Sides bleven ongeveer gelijk.

Die kans bestaat wel ja, voor wanneer ik wat vp kwijt wil is het ideaal (voor mij toch).

volgende kuurtje word test/deca.

Ik doe nu nog tot week 10 500mg test en begin dan mijn nakuur in week 12.

Al bij al heb ik betere cijfers geboekt dan resultaat in de spiegel. Ik zat gisterenavond op 79.5kg en ben benieuwd hoeveel ik vandaag zal wegen.

Zit ons dan niet mee man, zelf zit ik hevig te hoesten wat eten moeilijk maakt, zit zwaar aan de whey om de eiwitten te halen. Zit nu op ong 200+ moet wel zeggen dat je echt clean en niet teveel op je onderhoud moet zitten, na de train zou ik wat carbs eten en dan gedurende de avond veel protein. Je zal echt veel kilo's aankomen maar dat is vocht bro. Ben btw mollig geworden of is door de vocht :p wou 2de kuur test/deca doen maar ga liever eerst tussendoor cutten.

Good luck

Zit ons dan niet mee man, zelf zit ik hevig te hoesten wat eten moeilijk maakt, zit zwaar aan de whey om de eiwitten te halen. Zit nu op ong 200+ moet wel zeggen dat je echt clean en niet teveel op je onderhoud moet zitten, na de train zou ik wat carbs eten en dan gedurende de avond veel protein. Je zal echt veel kilo's aankomen maar dat is vocht bro. Ben btw mollig geworden of is door de vocht :p wou 2de kuur test/deca doen maar ga liever eerst tussendoor cutten.

Good luck

Jij ook slecht gaan?

In het begin had ik ook last van hoesten, maar niet zo erg als jij het beschrijft. En ik neem ook meer en meer eiwitten binnen. Ik aim op zo'n 500+ meestal lukt het wel. Voedingsschema is al flink wat aangepast. Ik heb helemaal geen last van vocht, wat wel normaal is aangezien ik een AI pak. Na elke training neem ik een shake Torrent en een uur daarna eet ik ofwel een portie rijst met kip, of een paar sneden brood met wat ei en vlees.

Ja maar daar kan ik mee leven, als ik erg goed op men eten let valt het mee!

En ik doe eerst toch ook nog een cut voor ik aan de deca begin. Denk dat ik rond mei-april volgend jaar aan het kuurtje begin. Ik hoop dat ik nu uitkom rond de 80kg (na de nakuur). Ik blijf nog een paar weekjes op onderhoud eten en ga dan cutten.

500 + eiwitten ? dafuq :roflol: Kuur gaat wel goed hoor maar het kan beter als ik niet zo erg zat te hoesten.
Waarom zoveel absurde hoeveelheden eiwitten? Zou gewoon 2-3x kilo's in VVM eten.

Jij ook slecht gaan?

In het begin had ik ook last van hoesten, maar niet zo erg als jij het beschrijft. En ik neem ook meer en meer eiwitten binnen. Ik aim op zo'n 500+ meestal lukt het wel. Voedingsschema is al flink wat aangepast. Ik heb helemaal geen last van vocht, wat wel normaal is aangezien ik een AI pak. Na elke training neem ik een shake Torrent en een uur daarna eet ik ofwel een portie rijst met kip, of een paar sneden brood met wat ei en vlees.

Ja maar daar kan ik mee leven, als ik erg goed op men eten let valt het mee!

En ik doe eerst toch ook nog een cut voor ik aan de deca begin. Denk dat ik rond mei-april volgend jaar aan het kuurtje begin. Ik hoop dat ik nu uitkom rond de 80kg (na de nakuur). Ik blijf nog een paar weekjes op onderhoud eten en ga dan cutten.
Wut. Waarom? Jij gebruikt echt niet meer dan ~200 gram voor spieropbouw hoor :p

damn sorry ik dacht dat je over 200+ kcal bedoelde! Haha :D
Ah ok

Volgens mij sterf je aan je eigen scheten man als je zoveel eiwitten eet en moet er niet aan denken hvl kip en shit je moet eten om aan zoveel te geraken, ik ga even tijdelijk stoppen met kwark eten en kijken of de hoest dan weg gaat. 3 jaar een halve kilo kwark eten heeft mn lichaam denk ik gefocked

Volgens mij sterf je aan je eigen scheten man als je zoveel eiwitten eet en moet er niet aan denken hvl kip en shit je moet eten om aan zoveel te geraken, ik ga even tijdelijk stoppen met kwark eten en kijken of de hoest dan weg gaat. 3 jaar een halve kilo kwark eten heeft mn lichaam denk ik gefocked

Ik wil me niet eens inbeelden hoe het ruikt op die hoeveelheid... Tis nu al erg!

Terug
Naar boven