Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jah idd, ik zit nu al non stop te ruften man.. maar verder geen sides, als de hoest weg zou gan zou ik echt blij zijn maar helaas

FF topic Hi-jack terug:
Ik zit in week 7 met volgende: 250 Mg Test-E/week + 300 mg Tren-E
Ik neem geen AI (voorlopig).
Zit momenteel op ca 5 tot 5.5 kg winst en vasculariteit is ook verbeterd. Heb de indruk dat m'n Bf% niet echt gestegen is, integendeel. Ik zal tot week 10 gaan, dan 2 weken enkel Test-E doornemen en dan nog 2 weken later begin ik aan m'n nakuur.
Spiegel geeft al een iets beter beeld nu.
Slaap is idd moeilijk en agressiviteit is ietwat verhoogd, maar vormt geen echt probleem. Soms heb ik wat last van zweetaanvallen, maar kom; je moet er iets voor over hebben. :-)
Ik heb het idee dat de AI voor de TS toch wat gains in de weg heeft gestaan, doch kan ik dat ook niet als zekerheid aannemen.
Mijn voorgaande kuurtjes met Test-E/Deca gaven meer winst in de kuur, doch ging daar nadien weer heel veel van weg (vocht); ik hoop dat dit met de Tren nu minder het geval zal zijn (eerste keer Tren-E voor mij).
Grtz en suc6 verder nog,

Zijn er eigenlijk nog mensen die WEL goede ervaringen met tren hebben? In deze thread blijkbaar niet.![]()
Ben ook bezig met test250/tren 400.. Zit nu in de start van week 7, bij mij gaat de tren er ook uit !Word gwn gek van dat spul.. En dat slecht slapen kan ik ook niet meer aan..
Ik ga verder in week 8 met test250/deca600.. Deca tot week 12 en test tot week 14.
Ik had de tren mij wel wat anders voorgesteld..
Ik vind het resultaat de sides niet waard![]()
Excuseer; maar ik ben hier toch heel tevreden over hoor. Amper vochtretentie, goede harde massa erbij, meer vaculariteit en gezakt in Bf%. De sides moet je er wel bij nemen, maar die vallen( voor wat mij betreft) reuze mee in vgl met de verhalen die ik hier al heb zien rondvliegen.
Ik ben een fan hoor!
Vandaag geweldige back workout gehad, ongeloofelijke pump, 4x95kg deadlift (nieuw PR op dat gewicht), lat pulldowns gingen ook enorm goed. Jammer dat ik er nog maar 2 weekjes van kan genieten![]()

Lekker bezig bro! Laat je niet gek maken door die 2 weekjes, daarna gewoon verder doorknallen alsof je niet beter weet![]()

Zou het nog nut hebben om er voor de laatste 3 weken nog clen bij te nemen, voor die laatste beetjes vet? (omdat de tren me gek maakte)
Denk eerlijk gezegd dat de tren je zo gek maakte omdat je test verhoogde naar 500mg, toen je op 250mg zat vielen de sides nog wel mee toch?
Wat had je voor sides? Zit nu 5 weken op 300mg en merk alleen wat agressie en snel zweten en slaap is iets minder maar het is allemaal goed te doen.
Update voor week 9 gedaan.
Weegschaal geeft 81,5kg aan, is mijn hoogste gewicht ooit. Vorig jaar stond ik op 80.5kg, maar dat was alles behalve lean. Nu sta ik er toch lekker lean bij.

Mooi resultaat. Ik ga bij mij de tren verlagen naar 150mg aangezien agressie echt erg aan het worden is en de warmte aanvallen ben ik ook beu aan het worden![]()

Hahahaha lekker tegenstrijdig, eerst vertel je hoe erg de sides meevallen en een dag later vertel je dat je de tren gaat verlagen omdat de sides niet te doen zijn![]()