MuscleMeat

Shocking 2500,- beloning voor NAW flessengooier TT Assen

Ray, denk je nou echt dat de familie hier op DBB zal inloggen om jouw berichtje te lezen?
Ze hebben de dader(s) al gepakt

Ray, denk je nou echt dat de familie hier op DBB zal inloggen om jouw berichtje te lezen?
Ze hebben de dader(s) al gepakt
Oo ik ben echt mosterd NA de maaltijd , sorry waar lees je dat dan ?
ik heb nu alleen de eerst post gelezen...

Maar nee dat denk ik niet maar ik kan allicht doen alsof...
trouwens NIEMAND leest mijn berichten toch , met al die schijt die ik over me heen krijg de laatste tijd :rolleyes:

Ray doet het weer :roflol:

The ****? Sommige mensen verdienen het echt niet om te leven. Hoe haal je het in je hoofd om zoiets te doen?!

Tip post het ook op dumpert.NL die sporen ook altijd de boel op

geenstijl = dumpert

Hard straffen hoeft niet want er was alcohol in het spel en dan ben je niet 'echt' verantwoordelijk. Het was de alcohol waarschijnlijk.

Ze moeten de dader naar een project sturen zodat hij kan leren nadenken over de gevolgen van zijn acties (teveel drinken, mogelijk aggresie opwekkend) = preventief voor de toekomst.

ben ik de enige die het, beschadigd voor het leven,beetje overdreven vind ???

Oo ik ben echt mosterd NA de maaltijd , sorry waar lees je dat dan ?
ik heb nu alleen de eerst post gelezen...

Maar nee dat denk ik niet maar ik kan allicht doen alsof...
trouwens NIEMAND leest mijn berichten toch , met al die schijt die ik over me heen krijg de laatste tijd :rolleyes:
je bent de officiële forum idioot :D wees er trots op

OT: dat iemand ook nog het lef heeft om dat meisje te beroven... Wat voor zwaar gehandicapte mensen zitten bij die TT...

Klopt.
Er zijn verscheidende podia en trekt ook verschillend volk;)

vieze ter***lijers zijn het!
meisje is voor het leven verminkt !
Kan je lekker je hele leven gaan uitleggen hoe je aan die grote littekens komt:
"ja, een of andere idioot was te lui om zijn wijnfles fatsoenlijk op te ruimen en gooide hem maar op mij"
****...

Laatst bewerkt:
Veel heisa terwijl er overal in de wereld veel ergere dingen gebeuren. Natuurlijk is het belachelijk, don't get me wrong ;)

Plastic fles komt ook hard aan hoor.. kreeg ooit een colafles naar mn hoofd geslingerd en kreeg precies de kant van de opening in mn gezicht, moest ook naar de EHBO.
Dus daarom liever gewoon helemaal geen flessen van welk soort dan ook op zulke plekken.
Maarja.. als het van de parkeerplaats gegooit word kan je weinig over het bezit zeggen...
Lullig voor het meisje, maar ik denk dat de litteken wel redelijk meevalt uiteindelijk.
Maakt der niet minder mooi imo.

Terug
Naar boven