Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
grappig ook dat veel mensen zeggen "zonde van een knap meisje". Als iemand zonder deze gebeurtenis met zo'n bish afkwam in het pua topic, werd hij gewoon uitgelachen met deze 5/10 at best![]()

Grappig hoe iemand die 115 Kg squat niet tevreden zou zijn met een 5/10.![]()

Grappig hoe iemand die 130 kg squat niet tevreden zou zijn met een 5/10.![]()

grappig ook dat veel mensen zeggen "zonde van een knap meisje". Als iemand zonder deze gebeurtenis met zo'n bish afkwam in het pua topic, werd hij gewoon uitgelachen met deze 5/10 at best![]()

Alle KIKO's terug naar hun buurvrouw in Koerdistan!

Misschien als het een kerel was geweest had ik ook wel gezegd ' zonde van die knappe vent'
![]()
Whahaha, mijn eerste gedachte idd
Dat iemand met een fles of glas is bekogeld gebeurt nog best wel vaak maar dat ze daarna ook nog beroofd is is echt diep en diep triest.
Er ligt iemand met een zwaar bebloed hoofd op de grond, hmmm hoeveel geld zou ze bij zich hebben...
neeff voor de duidelijkheid, dit is niet de dochter van TS toch?
Later zag ik er nog een naar beneden vallen. Nou, die dames die daar stonden werden helemaal paranoia haha.Waar een vrouw is, is meestal een keuken, ws wouden ze dat hun glas werd bijgevuld.Raar dat ook die vrouwen steeds een glas op hun hoofd krijgen. Vriendin van mijn zusje is vorig jaar met een bierglas geslagen, een vriendin van mijzelf en mijn nichtje. Alle 3 in de laatste 2 jaar gebeurt. No pics.