AndroidHealthClinic

Shocking 2500,- beloning voor NAW flessengooier TT Assen

grappig ook dat veel mensen zeggen "zonde van een knap meisje". Als iemand zonder deze gebeurtenis met zo'n bish afkwam in het pua topic, werd hij gewoon uitgelachen met deze 5/10 at best:roflol:

bitchfightt :cheer:

grappig ook dat veel mensen zeggen "zonde van een knap meisje". Als iemand zonder deze gebeurtenis met zo'n bish afkwam in het pua topic, werd hij gewoon uitgelachen met deze 5/10 at best:roflol:

Whahaha, mijn eerste gedachte idd:p

Dat iemand met een fles of glas is bekogeld gebeurt nog best wel vaak maar dat ze daarna ook nog beroofd is is echt diep en diep triest.

Er ligt iemand met een zwaar bebloed hoofd op de grond, hmmm hoeveel geld zou ze bij zich hebben...

Misschien als het een kerel was geweest had ik ook wel gezegd ' zonde van die knappe vent'

;)

Misschien als het een kerel was geweest had ik ook wel gezegd ' zonde van die knappe vent'

;)

Nobryce?

---------- Post toegevoegd 1 July 2013 om 12:48 ----------

Whahaha, mijn eerste gedachte idd:p

Dat iemand met een fles of glas is bekogeld gebeurt nog best wel vaak maar dat ze daarna ook nog beroofd is is echt diep en diep triest.

Er ligt iemand met een zwaar bebloed hoofd op de grond, hmmm hoeveel geld zou ze bij zich hebben...

Ach beter dan teabaggen en roepen headshot biatchhhh

ff voor de duidelijkheid, dit is niet de dochter van TS toch?

Sick. Ondertussen iemand al updates hierover?

Waar is die man nou? die mij vertelde of iemand het wel zou lezen ???

Oh dacht dat het de dochter van ts was. Ik was bijna onder de indruk van de oprechtheid en lef van Angelus' reactie. Desondanks vind ik het wel een 6/10. Laat je niet misleiden door de 1e foto's.

Vind het ook altijd k*t als ze bierflesjes geven ipv plastic bekers. Het gaat bijna altijd wel fout! Een keer liep ik naar beneden van de 2e etage en het scheelde niets of ik had zo'n bierflesje tegen mijn kop aangekregen. :mad: Later zag ik er nog een naar beneden vallen. Nou, die dames die daar stonden werden helemaal paranoia haha.

En steken doen ze er ook al mee: http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=154329

Raar dat ook die vrouwen steeds een glas op hun hoofd krijgen. Vriendin van mijn zusje is vorig jaar met een bierglas geslagen, een vriendin van mijzelf en mijn nichtje. Alle 3 in de laatste 2 jaar gebeurt. No pics.

• Like
Waarderingen: KIKO
Raar dat ook die vrouwen steeds een glas op hun hoofd krijgen. Vriendin van mijn zusje is vorig jaar met een bierglas geslagen, een vriendin van mijzelf en mijn nichtje. Alle 3 in de laatste 2 jaar gebeurt. No pics.
Waar een vrouw is, is meestal een keuken, ws wouden ze dat hun glas werd bijgevuld.

Fietste jaar geleden van op stap gaan naar huis in mijn eentje ( :fa:) en toen gooie er ook iemand vanuit een rijdende auto een bierfles naar me toe, dat scheelde echt niet veel of ik had daar hulpeloos gelegen in the middle of nowhere.

Helaas te donker voor ktk oid te kunnen lezen

Terug
Naar boven