MuscleMeat

2de kuur

Redlizard

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
93kg
Na nog vele opzoekingen en opmerkingen van DBB ben ik eruit, dit wordt de kuur:
W1-4 Winny 40mg ED
W1-10 Test e 375mg EW
W12-14 Nolva 20mg ED

Ik kies bewust voor Test iets lager te zetten dan de algemene norm hier op DBB (500) omdat ik maar 1x/week wil spuiten (en dus liefst hCG achterwege laat) en om toch te bekijken hoe mijn lichaam hierop reageert, ik heb van mezelf al vollere tepels dus heb toch schrik voor gyno (ik koop sowieso meer Nolva, moest ik toch last krijgen van Gyno tijdens de kuur). Ik doe de kuur ook op m'n eigen, heb in de omgeving geen mensen waar ik raad aan kan vragen moest er iets mis gaan (buiten DBB dan), en 375 voelt dan veiliger aan (mentaal :-) ).

Als injectiespot zou ik de schouder nemen, heb gelezen dat dit mogelijk zou zijn met een insulinespuitje.

Indien er nog opmerkingen of bedenkingen zijn, hoor ik ze graag. Ik zou begin juni willen starten.

Bedankt.

Kuur ziet er goed uit.
En is dat niet wat veel 1.5ml met een slinspuitje?
Of verdeel je het over 2 schouders? Ik ken alleen slinspuiten met 1ml

Wel of geen HCG heeft niets te maken met de dosis van je kuur, enkel met de duur. Langer dan 8 weken kuren = HCG gebruiken voor sneller herstel. Daarnaast loop je met 375 mg test e waarschijnlijk net iets meer risico op gyno dan met 500 mg test e. Klinkt gek, maar dat heeft er mee te maken dat gyno voornamelijk wordt veroorzaakt door de androgeen:oestrogeen verhouding.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Wel of geen HCG heeft niets te maken met de dosis van je kuur, enkel met de duur. Langer dan 8 weken kuren = HCG gebruiken voor sneller herstel. Daarnaast loop je met 375 mg test e waarschijnlijk net iets meer risico op gyno dan met 500 mg test e. Klinkt gek, maar dat heeft er mee te maken dat gyno voornamelijk wordt veroorzaakt door de androgeen:oestrogeen verhouding.

Hmm... dat had ik dan verkeerd geinterpreteerd.. wat zou je dan voorstellen? W1-8 500mg? Of zou je dan ook de hCG laten meelopen?

Hmm... dat had ik dan verkeerd geinterpreteerd.. wat zou je dan voorstellen? W1-8 500mg? Of zou je dan ook de hCG laten meelopen?
8 weken test e houdt in dat je na de 8ste injectie nog 2 weken werkende stof hebt, dus dan ben je langer dan 8 weken onderdrukt. Ik zou dan dus ook HCG mee laten lopen, maar het is net op het randje. Ik zou 10 weken aanraden met HCG, anders zonder HCG. Wat maakt het 2x per week ff snel in je buik injecteren nou uit :p

8 weken test e houdt in dat je na de 8ste injectie nog 2 weken werkende stof hebt, dus dan ben je langer dan 8 weken onderdrukt. Ik zou dan dus ook HCG mee laten lopen, maar het is net op het randje. Ik zou 10 weken aanraden met HCG, anders zonder HCG. Wat maakt het 2x per week ff snel in je buik injecteren nou uit :p

ik voelde me comfortabeler bij 1x/week spuiten als 1ste echte kuur, zo extra 2x/week in de buik bijzetten schrikt me wat af.. misschien moet ik me proberen erover te zetten.. ik doe de kuur alleen, dus heb ook enkel dbb voor vragen/problemen/.. tijdens de kuur, hCG is weeral een product erbij, het voelt allemaal als een grote stap.. maar allemaal wel goede informatie, bedankt :)

Heb je dat wel eens geprobeerd? Ik wel en je krijgt die shit dan never nooit niet uit die spuit :p Wat een hel was dat.

welke heb jij dan genomen voor schouder? 25g 5/8?

Ik ken die Engelse/Amerikaanse maten niet man, sorry. Had iig de 06x25, zijn de blauwe. Gewoon zetten met Slinspuitje kan ook goed hoor, alleen een slin-naald op een gewone spuit zetten werkt voor geen ene meter :P

Doe eens even een link geven als je wil ;)

Ff op praxisdienst.nl kijken, de slinspuitjes die ik daarvandaan heb zijn ook los te halen. Deze heb ik volgens mij.

http://www.praxisdienst.nl/index.php?lang=1&cl=details&aid=19867&anid=19867&varselid[0]=e06706121984d6270cf3bf99aa6b109d&cnid=193&listtype=list&actcontrol=oxwarticledetails

Alleen dan de U100 versie, geen idee waarom de link niet helemaal werkt. U100 is makkelijker af te lezen imo

Ff op praxisdienst.nl kijken, de slinspuitjes die ik daarvandaan heb zijn ook los te halen. Deze heb ik volgens mij.

http://www.praxisdienst.nl/index.php?lang=1&cl=details&aid=19867&anid=19867&varselid[0]=e06706121984d6270cf3bf99aa6b109d&cnid=193&listtype=list&actcontrol=oxwarticledetails

Alleen dan de U100 versie, geen idee waarom de link niet helemaal werkt. U100 is makkelijker af te lezen imo

Ja die heb ik ook alleen krijg je dan wat jij zei, je krijgt het er bijna niet doorheen :p

Ja die heb ik ook alleen krijg je dan wat jij zei, je krijgt het er bijna niet doorheen :p

Optrekken en injecteren gaat prima met het complete ding, alleen als je het naaldje idd op een 5 ml spuit zet lukt het niet. Moet je ook niet willen, 5 ml zo ondiep zetten lijkt me vragen om geauwehoer.

Hcg is echt geen grote stap er bij. Eerder een stap dichter bij je herstel. Dus zou je kuur "minder zwaar" zijn.

Dus gewoon 12weken lang 500mg test zetten. En 1x in de week hcg in je buik. Stelt niks voor.

Optrekken en injecteren gaat prima met het complete ding, alleen als je het naaldje idd op een 5 ml spuit zet lukt het niet. Moet je ook niet willen, 5 ml zo ondiep zetten lijkt me vragen om ge(o)uwehoer.

Nee idd, ga maar eens snel bijbestellen als praxisdienst eindelijk weer die u100 insulinespuitjes heeft. :)

bedankt alvast voor alle info. Ik ga met de komende week nog wat inlezen over hCG en zien hoe ik de kuur zal indelen.
Of ik dan 1x1000/week zet of 2x500/week speelt dan geen rol denk ik?

Grtz

Terug
Naar boven