MuscleMeat

2de kuur

waarom niet winny w1-6 40mg perdag en test e w1-10 500mg elk week (2shots ma, don)
lijkt me veeeeelll beter! :)

---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:00 ----------

iemand een link naar intresante stuk over parabolon in het nederlands? prive aub

---------- Toegevoegd om 13:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

(en ik als ik zeg 500mg pw is dat verdeeld over 2 shots dus 250mg per shot)

• Topic Starter Topic Starter
Heb me ondertussen nog wat ingelezen op http://forum.dutchbodybuilding.com/aas/#Beginner1 en zie dat bij de beginnerskuren ook geen hCG geadviseerd wordt, dus ik ga dit ook niet erbij nemen.

Ik denk dat dit dan de kuur zal worden:
w1-4of6 40mg Winny ED
w1-8 Test E 375mg EW
w10-12 Nolva 20mg ED

kan zijn dat ik inderdaad achteraf spijt krijg van geen 500mg of van geen 10weken, maar is m'n eerste kuur en heb enkel DBB als begeleiding, dus wil het zeker voor onzekere nemen en voorzichtig aanvoelen wat dit geeft.

Dus ik ga dan volgende in huis halen:
- 2 potjes winny 1000mg ea (2000 totaal)
- 2 vials test e 10mlea (20mltotaal)
- 1 potje nolva 1000mg --> stel dat ik toch tijdens de kuur last zou krijgen van gyno, zou ik nog extra bijbestellen dan? Ik las dat je dan best tijdens de kuur al met nolva begint, is dit dan ook 20mg/ED?

- naalden en spuiten, zou voor schouder zijn. Ik las hier een paar berichten over al dan niet via een slin spuit te gaan, wat adviseren jullie me om dan te doen?

Alvast bedankt.

Heb me ondertussen nog wat ingelezen op http://forum.dutchbodybuilding.com/aas/#Beginner1 en zie dat bij de beginnerskuren ook geen hCG geadviseerd wordt, dus ik ga dit ook niet erbij nemen.

w1-4of6 40mg Winny ED
w1-8 Test E 375mg EW
w10-12 Nolva 20mg ED

kan zijn dat ik inderdaad achteraf spijt krijg van geen 500mg of van geen 10weken, maar is m'n eerste kuur en heb enkel DBB als begeleiding, dus wil het zeker voor onzekere nemen en voorzichtig aanvoelen wat dit geeft.

- 1 potje nolva 1000mg --> stel dat ik toch tijdens de kuur last zou krijgen van gyno, zou ik nog extra bijbestellen dan? Ik las dat je dan best tijdens de kuur al met nolva begint, is dit dan ook 20mg/ED?

- naalden en spuiten, zou voor schouder zijn. Ik las hier een paar berichten over al dan niet via een slin spuit te gaan, wat adviseren jullie me om dan te doen?

Alvast bedankt.

Beginnen op 10 en desnoods verhogen naar 20. Al je echt zo bang hebt voor gyno zou ik eerder kijken naar aromasin ter preventie van gyno ipv extra nolva te kopen.

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

Wel of geen HCG heeft niets te maken met de dosis van je kuur, enkel met de duur. Langer dan 8 weken kuren = HCG gebruiken voor sneller herstel. Daarnaast loop je met 375 mg test e waarschijnlijk net iets meer risico op gyno dan met 500 mg test e. Klinkt gek, maar dat heeft er mee te maken dat gyno voornamelijk wordt veroorzaakt door de androgeen:oestrogeen verhouding.

Dit is echt totaal nieuw voor mij. Hoezo loop je bij minder test meer kans op gyno.

Ik zou denken, hoe meer test, hoe meer omzetting oestrogeen, hoe groter de kans dat je oestrogeen gerelateerde problemen krijgt?

Wat zou verhogen in test hier dan aan helpen?

Mijn persoonlijke ervaring is, hoe meer test hoe meer gyno :D

ok bedankt voor je reactie. Mbt tot delt injecties, de blauwe van 06x25 dan ipv slin?

w1-4of6 40mg Winny ED
w1-8 Test E 375mg EW
w10-12 Nolva 20mg ED

Alvast bedankt.
Dat waar je je hebt ingelezen is verouderde informatie, misschien wel 10 jaar oud. Toen was het nog niet bekend dat HCG erg voordelig is m.b.t. herstel.

Beginnen op 10 en desnoods verhogen naar 20. Al je echt zo bang hebt voor gyno zou ik eerder kijken naar aromasin ter preventie van gyno ipv extra nolva te kopen.

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

Dit is echt totaal nieuw voor mij. Hoezo loop je bij minder test meer kans op gyno.

Ik zou denken, hoe meer test, hoe meer omzetting oestrogeen, hoe groter de kans dat je oestrogeen gerelateerde problemen krijgt?

Wat zou verhogen in test hier dan aan helpen?

Mijn persoonlijke ervaring is, hoe meer test hoe meer gyno :D
Er zijn een beperkt aantal aromatase-enzymen die testosteron omzetten naar oestrogeen. Dit betekent dat de androgeen:oestrogeen-verhouding bij een verhoging van testosteron op een gegeven moment toeneemt, aangezien er dan in verhouding minder oestrogeen wordt gevormd (absoluut dus wel meer oestrogeen).

Dat waar je je hebt ingelezen is verouderde informatie, misschien wel 10 jaar oud. Toen was het nog niet bekend dat HCG erg voordelig is m.b.t. herstel.

haha ok, misschien wel raadzaam dat deze eens up-to-date gebracht wordt, gezien er veel wordt aangeraden om je goed in te lezen mbt AAS :)

Terug
Naar boven