XXL Nutrition

2dekuur voorstel test/winstrol.....primo????

wat? anavar is goed spul mits je het echte spul heb.
en ik zou je vrouw/vriendin echt niet gelijk op 25mg zetten.

Maar ben het met je eens dat het lage dosis is, doe dan 100mg winstrol 50mg anavar.

Maar ben echt niet met je eens dat je van 90mg anavar niks voelt mits het zwaar underdosed/bunk is.
En waarom anavar only? Dat heeft sowieso niet veel nut in mijn ogen.
Lijk mij dat je voor die prijs wel wat test-e had kunnen halen.

Maar ben het met je eens dat het lage dosis is, doe dan 100mg winstrol 50mg anavar.

Maar ben echt niet met je eens dat je van 90mg anavar niks voelt mits het zwaar underdosed/bunk is.

Om uit te proberen wat het eigenlijk is.

Probeer het de volgende keer eens met een test basis, al is het maar een TRT dose.

Al moetje van anavar niet te veel verwachten, ik had het er ook alleen ingezet omdat het daadwerkelijk wel helpt met je gewrichten waar winstrol juist het tegenovergestelde doet.

Probeer het de volgende keer eens met een test basis, al is het maar een TRT dose.

Al moetje van anavar niet te veel verwachten, ik had het er ook alleen ingezet omdat het daadwerkelijk wel helpt met je gewrichten waar winstrol juist het tegenovergestelde doet.

Dat is waar, Winstrol is vaak te merken in je gewrichten, maar is alleen tijdens gebruik, voldoende vetten in je schema verhelpt een groot deel.

Heb ook een Dbol kuur gedaan op 40mg voor 10 weken,en ben in kracht flink vooruit gegaan, gewicht 3kg en die heb ik na de kuur behouden, geen extra vocht of vet, maar had me voeding en training ook streng aangepast.
Dit kuurtje zou vroeger ook gebruikt zijn door de wel bekenden.

Klopt volkomen, knap datje je gewicht heb behouden na een dbol kuur, meestal verliezen mensen watergewicht van de dbol en denken dan datze al hun gainz kwijt raken.

week 1-12 Test e - 500mg week, pin 250mg op ma en do.
week 1-6 Winstrol 50mg ED
week 1-6 anavar 25mg ED

of de orals week 6-12

Waarom anavar? Anavar is goed op je gewrichten terwijl winstrol dat totaal niet is.

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 20:45 ----------

je zou de orals ook week 1-4 en 8-12 kunnen doen
of 1-6 10-14

en nakuur:
6 weken nolva 20mg

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 20:46 ----------

en please kom niet met 2 orals is slecht voor je want dan weetje niet waar je lichaam toe instaat is.

vroeger werd dit gebruikt onder de naam T-Bombs

was anavar winstrol en primo zo uit me gedachte

Idioot, natuurlijk overleef je het, maar jij hebt volgens mij geen flauw idee hoe kwetsbaar je lever is. Dat je er zelf niks van merkt, betekent niet dat je er geen schade aan toebrengt. Voor hetzelfde geld heb je een litteken op je lever en zit je over 20 jaar met een mooie tumor in je lever. We adviseren hier verantwoordelijke kuren, als jij van die belachelijke doseringen gaat aanraden kun je maar beter helemaal niks zeggen. Dat jij niet zuinig bent op je lichaam vind ik helemaal prima, maar ga niet zeggen dat het niet slecht voor je is.

ik een idoot? tis dat ik geen bloed testen heb opt moment -.-

Mastrubeer jij? Zelfde soort vraag. Ik hou niet van ongemakkelijke vragen.
Ik weet wel waar ik over praat, dat wil ik wel even laten weten :)

Misschien regelmatiger een bloed test laten doen, dan kunje srs zien wat jou lichaam aan kunt.
Veel meer dan je zou denken.

Naja 40mg is wel een mooie dosis vind ik, hoger en je krijgt van die verrotte pumps tijdens het trainen die niet leuk zijn haha.
Maarja dat ben ik :P

Je zou dbol en anadrol samen eens moeten proberen 2:1 verhouden bijv 50mg dbol 100mg adrol.
Die twee vullen elkaar aan. Je kunt je wel een beetje lusteloos voelen maar een goede prewo helpt dan meestal wel.

Werden vroeger gebruikt onder de naam: A-Bombs als ik me dat goed herinner

Mastrubeer jij? Zelfde soort vraag. Ik hou niet van ongemakkelijke vragen.
Ik weet wel waar ik over praat, dat wil ik wel even laten weten :)

Misschien regelmatiger een bloed test laten doen, dan kunje srs zien wat jou lichaam aan kunt.
Veel meer dan je zou denken.
Ik geloof best dat jij je goed hebt ingelezen, maar dit bevestigd wel hoe onverantwoordelijk jij voor je lichaam bent.

Ik ben onverantwoordelijk voor mijn lichaam omdat ik weet wat ik doe en regelmatig bloed testen zou nemen?

Of bedoel je als ik zou kuren ? (ik ga niks opbiechten en open op het forum zetten over mijzelf daarom zeg ik steeds "zou")
Omdat ik 17 ben?

Er zijn studies waarin getest word om personen van mijn leeftijd en jonger dmv anabolen te helpen in een vertraagde puberteit, and guess what they are still fine.
Sure je lever enzymen zullen iets om hoog gaan op papier, en idd hier voel je niet veel van.
Maar lang niet meer dan stevig zuipen wat ik niet doe en de jeugd van tegenwoordig wel, laat staan de party drugs.

Arnold was wat? 15 toen hij begon met kuren? Zo zijn er nog zat mensen.
Ik heb een kennis in America die 15 is en teen nationals gaat doen, raden wat hij gebruikt, wss meer dan het gemiddelde hier op t forum. En zijn bloed waardes zijn top.

Als jij gezond leeft, niet drinkt of rookt (terwijl dit niet eens zoveel impact heeft alsje t af en toe doet) en geen part drugs en shit gebruikt.
Dan ben jij gewoon gezond, met of zonder anabolen.

Ik zou geen dosages van een pro gaan gebruiken right off the start nee, maar een simpele kuur? een standaard dosis?
niks aan de hand.

Jesus christ juri b, ga even lekker buiten spelen. Dit kun je mensen toch niet aanraden die net willen gaan kuren! Winstrol en anadrol

Jezus hoe moeilijk is het om te lezen?
Ik zei winstrol anavar en dbol anadrol.

Leer jij jezelf eens in, sommige mensen hebben hier echt 0 verstand van wat je lichaam kan en welke effecten compound op elkaar hebben, ga zelf buiten spelen. Of beter nog ga eens wat studies lezen.

Ik ben onverantwoordelijk voor mijn lichaam omdat ik weet wat ik doe en regelmatig bloed testen zou nemen?

Of bedoel je als ik zou kuren ? (ik ga niks opbiechten en open op het forum zetten over mijzelf daarom zeg ik steeds "zou")
Omdat ik 17 ben?

Er zijn studies waarin getest word om personen van mijn leeftijd en jonger dmv anabolen te helpen in een vertraagde puberteit, and guess what they are still fine.
Sure je lever enzymen zullen iets om hoog gaan op papier, en idd hier voel je niet veel van.
Maar lang niet meer dan stevig zuipen wat ik niet doe en de jeugd van tegenwoordig wel, laat staan de party drugs.

Arnold was wat? 15 toen hij begon met kuren? Zo zijn er nog zat mensen.
Ik heb een kennis in America die 15 is en teen nationals gaat doen, raden wat hij gebruikt, wss meer dan het gemiddelde hier op t forum. En zijn bloed waardes zijn top.

Als jij gezond leeft, niet drinkt of rookt (terwijl dit niet eens zoveel impact heeft alsje t af en toe doet) en geen part drugs en shit gebruikt.
Dan ben jij gewoon gezond, met of zonder anabolen.

Ik zou geen dosages van een pro gaan gebruiken right off the start nee, maar een simpele kuur? een standaard dosis?
niks aan de hand.
Je gebruikt allemaal drogredenen :o
Ten eerste worden personen van jouw leeftijd met steroïden geholpen omdat dat een medische noodzaak betreft. Ten tweede wordt dat onder professionele begeleiding gedaan, en nog belangrijker is dat de dosis veel lager ligt. Jij hebt je endocrien systeem, wat nog niet volledig ontwikkeld is, platgelegd. Ook heb jij met je steroïdengebruik je groeischijven definitief dicht laten groeien, iets wat niet verstandig is te noemen op 17 jarige leeftijd. De verhouding met schade door party drugs staat totaal in verhouding met bovengenoemde gevolgen van jouw gebruik (tenzij de drugs natuurlijk worden misbruikt). Ook al zou dit wel het geval zijn, dan is dit alsnog een flauwekulreden want dat je het ene schadelijke niet doet, betekent niet dat je dan maar wel het andere schadelijke kunt doen.

Dat Arnold Schwarzenegger vroeg begon met kuren is ook een idioot argument. Weet jij hoe het er voor staat met de gezondheid van Arnold? Wellicht sterft hij 20 jaar eerder dan normaal, of is de kwaliteit van zijn hormoonhuishouding verreweg van wat het zou moeten zijn doordat hij te vroeg is begonnen met kuren? Ook al zou hij kerngezond zijn is het nog geen goed argument, want dat de 1 niet doodgaat aan iets ongezonds, betekent niet dat het dus niet ongezond is. Dit is hetzelfde als zeggen "mijn opa rookte al zijn hele leven zware shag en is 100 jaar geworden zonder longkanker te krijgen, dus wat boeit het om te roken".

Je hebt zeker geen idee wat het endocrien systeem is en zo te zien bekijk je alles veel te simpel. Dat je goede bloedwaarden betekent niet meteen dat je gezond bent. Dat je deze argumenten gebruikt laat mij duidelijk zien dat je niet in staat bent om over dit soort dingen rationele beslissingen te maken. Ik zou me maar even koest houden want aan jouw advies hebben we hier helemaal niks.

500mg adrol a day kregen sommige mensen in studies, just saying.

En de rest van je bullshit over je endrocien systeem is ook bullshit.
En ja me groeischrijven gaan dicht, ik wil toch niet langer worden, en arnold is wat? 2+m?

Leer je zelf in voordat je dingen gaat posten waar je geen bewijs voor heb.

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 13:57 ----------

En denk dat mensen nog minder hebben aan jou advies, want o god wat ben je goed op de hoogte.

500mg adrol a day kregen sommige mensen in studies, just saying.

En de rest van je bullshit over je endrocien systeem is ook bullshit.
En ja me groeischrijven gaan dicht, ik wil toch niet langer worden, en arnold is wat? 2+m?

Leer je zelf in voordat je dingen gaat posten waar je geen bewijs voor heb.

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 13:57 ----------

En denk dat mensen nog minder hebben aan jou advies, want o god wat ben je goed op de hoogte.
:roflol: Je komt nu over als een betweterig 13 jarig kind
Je zet jezelf steeds meer voor schut.

En jij niet wou je zeggen? Je kent je eigen lichaam niet eens.
Je loopt broscience te spuwen, ga leren.

tythor zeth laat hem maar, hij wil zijn gelijk krijgen. we dwalen af van het topic

Terug
Naar boven