Fitness Seller

2dekuur voorstel test/winstrol.....primo????

• Topic Starter Topic Starter
yuriB, ik wil je bedanken voor het verknallen van me topic! gelukkig heb ik toch nog van een aantal andere forum leden goed advies gehad ,zowel privé als ontopic.

Beste yuriB , ik denk dat jij maar beter even niet meer in de AAS sectie moet posten .
Waarom niet?
Alleen het feit al dat je 17 bent is voor mij reden genoeg om geen advies van je aan te nemen!

Hoef je ook niet. En daar gaan we weer met het 17 jaar.
Ik ga een account aanmaken waar ik 21 jaar op ben, want dat schijnt het helemaal te zijn.

Ik weet waar ik over praat, dat sommige van jullie dat niet kunnen hebben vind ik erg spijtig.

Ik ga een account aanmaken waar ik 21 jaar op ben, want dat schijnt het helemaal te zijn.

Ik weet waar ik over praat, dat sommige van jullie dat niet kunnen hebben vind ik erg spijtig.

YuriC :lol:

Jongen je bezorgd me een hoop werk. Stop daarmee aub. Heb je gisteren uitgelegd en gewaarschuwd. Misschien helpt het als ik je cover blow...je traint nu 16mnd met gewichtjes, dat is nog geen 1,5 jaar.;) Waarom zo graag een aas goeroe uithangen? Leden accepteren dat toch niet en maakt het alleen maar vervelend voor je hier.

Hey scheurijzer, ik lees dat je over een paar weken een gyno operatie krijgt, heb je die gyno van je Winny Only's gekregen?
Zou het niet beter zijn om te wachten met je gyno operatie tot je deze kuur hebt gedaan voordat je later dit jaar misschien weer een gyno operatie moet ondergaan van deze nieuwe kuur?

Ik heb nu zelf een maand gyno na winny only, misschien trekt het bij mij nog wat weg maar mocht ik toch ooit onder het mes moeten dan ga ik voor die tijd nog even goed kuren.

Hey scheurijzer

Je zegt dat je Winstrol only kuur had genomen, hoe zag je kuurschema eruit en wat waren de bijwerkingen en de resultaten?

thanx

Hey scheurijzer

Je zegt dat je Winstrol only kuur had genomen, hoe zag je kuurschema eruit en wat waren de bijwerkingen en de resultaten?

thanx

Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Ga waarschijnlijk ook winstrol only doen (Is al besteld) maar zit nog te twijfelen of ik hem ga stacken.

in hoeverre kan je vatbaar zijn voor gyno als je winny only gebruikt dan?
heeft toch ook met iemands vetpercentage te maken?
ik zit ook nog te twijfelen of winny only of met stacken met iets.. zolang het me maar niet al teveel vocht oplevert.

• Topic Starter Topic Starter
Hey scheurijzer, ik lees dat je over een paar weken een gyno operatie krijgt, heb je die gyno van je Winny Only's gekregen?
Zou het niet beter zijn om te wachten met je gyno operatie tot je deze kuur hebt gedaan voordat je later dit jaar misschien weer een gyno operatie moet ondergaan van deze nieuwe kuur?

Ik heb nu zelf een maand gyno na winny only, misschien trekt het bij mij nog wat weg maar mocht ik toch ooit onder het mes moeten dan ga ik voor die tijd nog even goed kuren.

Winny aromatiseerd niet dus hier kan het niet van komen.
Ik heb het al sinds me jeugd en het zit in de familie.

Aangezien het al aardige knoppen zijn laat ik ze nu verwijderen en zullen i.c.m proviron in je testkuur niet terugkomen.

Me broer is gordroog en heeft ze nog groter gehad dus denk niet dat het door je vetpercentage komt.

---------- Post toegevoegd Wed 6 Feb 2013 om 18:56 ----------

Hey scheurijzer

thanx

Kuurschema was 1-8 winstrol tabs 50mg ed

i.c.m een goed dieet gainde ik 6 kilo waarvan ik nu nog 4 overheb.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven