XXL Nutrition

2e kuur met..

Ja ok, maar t blijft ze tweede kuur.

Lange tijd geleden hadden we toch afgesproken niet meer te b**chen over stats?

Heel erg eens!!!! Tevens de reden dat ik het meedenken over kuurtjes soms spuugzat ben! Iemand gaat kuren en vraagt om advies en niet over keuring van zijn stats! Geef dan advies en laat die F*cking stats voor wat ze zijn!

Vraag aan TS wanneer was de laatste dag vorige nakuur? Ik vermoed dat je helemaal niet makkelijk vet aanzet? Pak eens 300 deca en 400 test per week oid test 12 weken deca 10 en nakuren zou ik ook met arofixen doen. Kickstart 30mg dbol week of 5. Winny aan het eind zie ik in jou geval niet als erg nodig. Wie wil er nu in de herfst extra droog uitziend uit zijn kuur komen? Ik geef je dan nu wel een bulk kuur en niet een droge massa kuur. Leg anders eerst eens uit waarom je perse droge massa wil. Als je nu in de zomer bang bent voor een plofkop van deca en dbol zou ik wachten met kuren tot september en dan deze bulk kuur pakken. Kan jij best hebben denk ik als die 9% vet echt klopt.

Laatst bewerkt:
waarom raden mensen hem nu al tren aan??? denk dat ie met een test deca kuurtje ook wel weer een eind komt.. alleen dan wat hoger gedoseerd.. 500-400 pw
Voorstel van redbull74 is prima, 500 test en 300 tren.
bij zijn eerste zette hij elke 5 dagen he ;) en tren is goed voor droge massa. Blijkbaar wil TS cleane/droge massa bouwen met zo weinig vp stijging dus dan is tren beste. (of een van de beste opties)

Heeft iemand van jullie allemaal ooit een wedstrijd gedaan? Of gebruiken jullie alleen voor het mooie lichaam?

tren aanraden aan iemand dat 70 kilo weegt ??? er weinig over kent en net eerste kuurtje heeft gedaan ? beseffen jullie eigenlijk wel over wat je praat ?! en over hoe stevig tren wel is qua bijwerking op je lichaam .. :rolleyes:

on topic eerste kuur herhalen maar hoger doseren en eventueel dianabol of winny bij doen als kickstart, als je droger wil komen voor winny gaan dus !

Terug
Naar boven