AndroidHealthClinic

2e kuur

  • Topic starter MrJ
  • Startdatum
  • Reacties 28
  • Weergaven 4K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

Hoe gaat het nu mr J?
 
Qua massawinst ben ik een aantal weken min of meer stil komen te liggen. Ik eet als een paard, maar zit nu op en nabij de 89kg (week 7).

Ik ben wel weer wat vocht kwijtgeraakt van de dboll, dus de winst die ik heb gemaakt in totaal is redelijk wat spiermassa (tuurlijk ook nog wel wat vocht en vet).

Qua kracht is het echter een gekkenhuis. De trainingen gaan heerlijk, ik ga als een beest. Top dit!

De (uiterlijke) side effects zijn licht. Buiten natuurlijk wat vocht/vet, heb ik lichte acne op m'n schouders en traps, en een libido van hier tot Tokyo. :p

Ik doe m'n uiterste best om er nog zoveel mogelijk uit te halen. Ik heb nog 3 zondagen te gaan waar m'n vriendin 500mg Test. zet. In diezelfde week 10 dus HCG erbij, en dan vanaf week 12 de oestrogeentjes blokken met Nolvadex.

Dus ik heb nog een dikke 4 weken te gaan voor ik m'n herstel ga inzetten. Nog ff knalluh dus! :thumb:
 
He Mister wat ik me afvroeg he... Ik heb die kuur van je bekeken en ziet er allemaal goed uit maareh ik mis een beetje de schoudergroeimiddelen. Heb je geen last van schouderachterstand?? :p

Komaan he bijna die 90 kilo's!!
 
Hehe, Vikkel traint bij mij en ik vroeg vrijdag aan hem hoe hij m'n schouders zag in vergelijking met de rest van m'n lichaam. Iemand vond ze iets achter lopen terwijl ik vaak van anderen hoor dat die gewoon goed zijn.

En zoiets vragen, dat levert natuurlijk de komende dagen opmerkingen in de trend van 'he, zou je je schouders niet eens gaan trainen?' ed op. :D ;)
 
MrJ zei:
Hehe, Vikkel traint bij mij en ik vroeg vrijdag aan hem hoe hij m'n schouders zag in vergelijking met de rest van m'n lichaam. Iemand vond ze iets achter lopen terwijl ik vaak van anderen hoor dat die gewoon goed zijn.

En zoiets vragen, dat levert natuurlijk de komende dagen opmerkingen in de trend van 'he, zou je je schouders niet eens gaan trainen?' ed op. :D ;)


Vikkel traint bij mij??? Ik dacht dat ik meer vetvrije masse had (net aan) dus is het niet ik train bij Vikkel?? :D
 
:rolleyes: Alsof je 3x per week bankdrukken gevolgd door 3/4 uur sauna 'trainen' mag noemen...

:p

"Anyway, Vikkel en ik trainen bij dezelfde sportschool."


Beter? :D
 
Update:

Week 11 is ingegaan. De eerste zondag in weken dat er niet 's ochtends 500mg test. enth. door m'n vriendin in m'n bil gezet wordt. :)

Ik heb nu al 2x 2500IU HCG erop zitten, en 'the boys' worden alweer groter. Woensdag en de maandag erop nog 2x 1250IU en dan diezelfde maandag beginnen met 40mg Nolva /d voor 2 weken. Daarna nog 2 weken 20mg Nolva /d.

Ik weeg nu net aan/net niet 90kg met een bf van zo'n 10%. Dit lijkt iets meer aangezien ik wat vocht vasthou of course. Ik heb vandaag snel een 5tal foto's laten maken, die ik direct plaats als ik ze binnen heb.

Voor de rest vind ik het aan de ene kant wel jammer dat deze kuur over is. De kracht die ik kreeg (heb) was echt heerlijk. Jammer dat ik hier weer wat van mag inleveren evenals wat van m'n 'massa' (vocht dus).

Half mei zal ik droogtrainen dmv van wat supps en een cut schema. Ik denk dat dit wel los zal lopen. Kijken hoe ik dan uiteindelijk in de zomer erbij sta. Ik hoop toch echt 88kg vast te houden met een laag bf. Dan zal ik nu toch echt wel wat extra massa moeten pakken vrees ik. Ach ja, time will tell! Ik blijf lekker dooreten en doortrainen zo hard ik kan.

En dan kijken we wat de nazomer en 't najaar kan brengen. Misschien als ik 100% hersteld ben weer een massa kuur? :p
 
Oke man, goed gedaan!
Ben heeeeeeeeeel erg benieuwd naar je nieuwe pics!
 
Back
Naar boven