AndroidHealthClinic

2e kuur

Treeworker

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vetpercentage
17%
Hallo mensen ,
Ik ben chris 21 jaar , 180 cm schommelend tussen de 81 en 83 kg .
Ik heb een goed voedingscheme , eet 12 boterhammen per dag met natuurlijk de juiste keuze aan beleg .
Ik heb met me werk een veel te hoge verbranding en mij lijkt het dat ik hier niet tegenop kan eten .???
Laatst heb ik een kuur gehad Norditropin simplexx , lijntjes werden iets duidelijker maar niet dat je zegt WOW ..
Nu wil ik over een aantal maanden een 2e kuur pakken , wat raden jullie aan ? :rolleyes:
Graag hoor ik van jullie , Mvg Chris

Lijkt op insuline wat je hebt genomen of zie ik dat verkeerd? Hopelijk het 2de.
Is wat anders, snap totaal niet waarvoor je dat hebt genomen wat is de logica erachter.

Hallo mensen ,
Ik heb een goed voedingscheme , eet 12 boterhammen per dag met natuurlijk de juiste keuze aan beleg . Geen goed schema dus
Ik heb met me werk een veel te hoge verbranding en mij lijkt het dat ik hier niet tegenop kan eten .??? Bullshit, meer eten
Laatst heb ik een kuur gehad Norditropin simplexx , lijntjes werden iets duidelijker maar niet dat je zegt WOW ..
Nu wil ik over een aantal maanden een 2e kuur pakken , wat raden jullie aan ? :rolleyes: Stickys lezen

Lezen:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...nen-schema-eerste-kuur-voor-beginners-100495/
http://forum.dutchbodybuilding.com/aas/

Hallo mensen ,
Ik heb een goed voedingscheme , eet 12 boterhammen per dag met natuurlijk de juiste keuze aan beleg .
Ik heb met me werk een veel te hoge verbranding en mij lijkt het dat ik hier niet tegenop kan eten .???
Nu wil ik over een aantal maanden een 2e kuur pakken , wat raden jullie aan ? :rolleyes:

12 boterhammen een goed voedingsschema,nou dacht het niet man
ga je eerst maar verdiepen in voeding voor bb'ers
norditropin is niet een kuur om aan tekomen op korte termijn,op lange termijn wel maar dan wel icm aas.
hgh only zal je weinig tot geen gains geven.
ga maar beginnen met je voeding als je dat op orde hebt
neem dan de volgende beginnerskuur
wk1-12 500mg test e p/w
wk1-5 40mg winstrol of dianabol p/d
wk14-17 20mg nolvadex

hier kan je als je voeding,training en rust op orde is zeker een kilo of 8 pakken.

12 boterhamen ken best oke zijn hoor.......goede bron van kh misschien te veel natrium maar oke, ik ga der van uit dat dit niet het enige is wat je eet?

12 boterhamen ken best oke zijn hoor.......goede bron van kh misschien te veel natrium maar oke, ik ga der van uit dat dit niet het enige is wat je eet?

12 boterhammen goed voeding :S moet niet gekker worden hier.... waar is de rijst kip groente vis vlees......

Wat een onzin dat je rijst en kip moet eten om te groeien.

Wat een onzin dat je rijst en kip moet eten om te groeien.

+1

Vaag trouwens dat je HGH als eerste kuur hebt gebruikt. Raakt kant noch wal.
Voor de rest stel ik mij ook wel vragen in hoeverre je ingelezen bent. Zowel
op gebied van voeding, trainen, etc...

Maar, voordat ik weer een kaart krijg, in with Redbull74

wk1-12 500mg test e p/w
wk1-5 40mg winstrol of dianabol p/d
wk14-17 20mg nolvadex

Ik eet ook gewoon boterhammen, stuk praktischer als 3 bakken rijst met kip mee nemen.

Sluit me verder aan bij Rob. Succes!

Ik eet ook gewoon boterhammen, stuk praktischer als 3 bakken rijst met kip mee nemen.

Sluit me verder aan bij Rob. Succes!

brood is sochtends wel goed of tussendoor een keer,
maar om rijst en kip nou te vervangen met brood.. nee :)
12 broodjes is GEEN schema

wk1-12 500mg test e p/w
wk14-17 20mg nolvadex

375mg kan ook, ga je ook goed op de eerste keer

Wie heeft het erover dat kip word vervangen door brood.....ik zeg dat het een goede bron van kh is en het makkelijk. Ff beter lezen als je tof wilt doen man

Terug
Naar boven