XXL Nutrition

Eerste kuur advies + log advies

  • Topic starter Jos
  • Startdatum
  • Reacties 43
  • Weergaven 3K
  • Volgers 21

Bezoekers in dit topic

Volgens mij staat het al redelijk vast dat jij gaat kuren dus mijn advies is als volgt: verlaag je dosis naar 250mg
 
Ik zou op mijn eerste dag in de gym nog gaan kuren als ik onderzoek had gedaan over voeding/training/gear
De gatekeeping mentaliteit van de zwervers op dit forum (no offense) gaat mij niet weerhouden van blasten
Alleen omdat jij misschien 4 jaar natty traint betekent niet dat ik moet

Gewoon doen.
 
Dit kan echt niet meer.
 
ikvind-helemaalmooi-quick-meme-com-%F0%9F%98%85%F0%9F%98%82%F0%9F%98%A9-2373147.png
 
Als je zegt al 1 jaar strict te trainen op een degelijk voedingsschema en trainingsschema, dan squat je wel meer dan 70kg.

Hiermee gaan kuren is echt 1 grote grap. Dan ben je gewoon je voeding en training die ruk zijn aan het compenseren.
 
Na 1 jaar en nu al kuren? On ge loof lijk!
Net zoals die gast die zn eerste kuur gelijk met 750mg test , trenbolone en hgh wilt doen haha
 
Zonder enige aantijgingen: houdt jouw 'onderzoek' het kijken van de gemiddelde Youtube/Instagram-influencer in of het contacteren van een ervaringsdeskundige/gedegen wetenschappelijk onderzoek lezen?
 
Die gastjes die denken even de sportschool binnen te lopen en binnen een jaar een spuit in hun achterwerk douwen omdat het niet snel genoeg gaat zijn de eerste die er weer uit lopen. een depressietje of tegenslagje in hun leven en ze haken weer af.
Als je eerst de mental attitude opbouwt en 10 jaar getraint hebt als een beest en dan de stap waagt, kan ik er respect voor hebben.

 
Die gastjes die denken even de sportschool binnen te lopen en binnen een jaar een spuit in hun achterwerk douwen omdat het niet snel genoeg gaat zijn de eerste die er weer uit lopen. een depressietje of tegenslagje in hun leven en ze haken weer af.
Als je eerst de mental attitude opbouwt en 10 jaar getraint hebt als een beest en dan de stap waagt, kan ik er respect voor hebben.


Misschien moet jij met een kreet komen om meer pakkend te zijn. Tjakka ofzo ?
 
Misschien moet jij met een kreet komen om meer pakkend te zijn. Tjakka ofzo ?

Ik vind mindset belangrijker als de physieke training. Elke dag trainen is zwaar, vergt ontzettend veel wilskracht en je komt zoiezo momenten tegen dat je tegenslagen krijgt of dat je depressief bent.
Het duurt heel wat jaren voordat je op de natuurlijke manier trainen je maximale plateau bereikt hebt. Als je dat niet eens eerst wilt ontdekken en drekt maar begint over kuren, dan ben je zo'n sterk lichaam gewoon niet waardig in mijn ogen.

De WEG het bloed zweet en tranen zijn belangrijker als het resultaat !

Daarom vind ik : Mental en physical toughness go together
 
Laatst bewerkt:
Eigenwijs zeg, mijn god.

Succes met je kuur. Hou je log maar bij je, we weten toch al hoe het loopt. Op het we-told-you-so-moment reageer je toch niet meer.
 
Deze man moet wel aan het trollen zijn...
 
Hallo allemaal ik ben vrij nieuw op het forum dus zal ik mij eerst even voorstellen.
Ik ben 21 jaar en train nu iets langer dan 1 jaar strikt. Fitness is echt bijna een obsessie voor mij geworden en daarom heb ik besloten de spuit erin te gaan doen.
Mijn stats zijn redelijk laag en iedereen gaat mij adviseren om nog een paar jaar door te trainen omdat ik nog veel natural gains kan behalen, en dit is waar maar ik wil simpelweg liever een lichaam waar ik trots op ben op 22/23 jarige leeftijd ipv 25 bijvoorbeeld.
Dit is voor sommigen van jullie misschien dom en oppervlakkig maar die keuze is aan mij en heb ik gemaakt.
stats: 181 cm, 74kg, 14%~ vetpercentage
bench: 80kg
squat: 70kg
deadlift: 100kg

Ik ben van plan een kuur te doen van 500mg test-e voor 12 weken en ik overweeg dbol of winstrol ernaast te runnen. Aangezien dit mijn eerste kuur is is het misschien slim om het gewoon bij test te houden maar ik wil ook niet teleurgesteld raken en weinig resultaat halen, wat vinden jullie?

Mijn doel is eigenlijk gewoon om een fake natty te worden

Het tweede advies is over de log bijhouden.
Ik zie ontzettend veel slechte logs dus wil ik graag een goede posten. Wat maakt een boeiende goede log?
Sws ben ik van plan wekelijkse fotos bij te houden.

Het plan voor nu is om 3 weken te dieeten en naar 11/12% vetpercentage te gaan en daarna zal ik mn kuur en log beginnen.

Bekijk bijlage 460571

Hey man, eerst nog even natuurlijk blijven. Die gains komen traag maar ze komen wel. Een bench van 100 squat 140 en deadlift 180 kan je gemakkelijk natuurlijk halen als je “strict” traint. Als dat strict trainen goed lukt zou ik je zelf nog wat tijd geven om progressie te maken voor je de volgende stap zet.

Ben ook heel even eerlijk met je en het is niet om je te ontmoedigen of voor jou te bepalen wat best is maar je staat echt nog nergens. Je kan (en hopelijk zal) nog zoveel verder raken met het harde trainingen en goede voeding. Volgens mij heb je dus zeker nog geen anabolen nodig als je zo vroeg begint verpest je enkel maar potentieel in de toekomst.
 
  • Like
Waarderingen: Jos
Ik vind mindset belangrijker als de physieke training. Elke dag trainen is zwaar, vergt ontzettend veel wilskracht en je komt zoiezo momenten tegen dat je tegenslagen krijgt of dat je depressief bent.
Het duurt heel wat jaren voordat je op de natuurlijke manier trainen je maximale plateau bereikt hebt. Als je dat niet eens eerst wilt ontdekken en drekt maar begint over kuren, dan ben je zo'n sterk lichaam gewoon niet waardig in mijn ogen.

De WEG het bloed zweet en tranen zijn belangrijker als het resultaat !

Daarom vind ik : Mental en physical toughness go together

Dit is ook wel een beetje gezwam hoor.
 
in door fake natty statement.
 
Nou Jos ;

 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven