- Waardering
- 109
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 20%
de gains van me leven

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hmm ok.
Is het trouwens ook beter om je tanden dan voor het ontbijt te poetsen of erna?
Ik doe het altijd erna, maar als ik dit zo lees, kan ik het beter voor het ontbijt doen.
Erna, wacht wel 30min.
Uiteindelijk hoef je enkel maar te poetsen als je niet-complexe koolhydraten inneemt. Voor de rest volstaat 1x dag

Woon je echt nog bij je ouders?
Hmm ok.
Is het trouwens ook beter om je tanden dan voor het ontbijt te poetsen of erna?
Ik doe het altijd erna, maar als ik dit zo lees, kan ik het beter voor het ontbijt doen.
Wtf, dus omdat je je tanden regelmatig poetst ( die geen ene **** met je hart te maken hebben bij mijn weten ) heb je minder kans op hartkwalen. Great story.
Inderdaad. Wanneer je je tanden niet regelmatig poetst, zullen de bacteriën in je bloed terecht komen en zo naar het hart gaan. Ze worden dan vastgehegt aan de hartkleppen waardoor deze minder goed kunnen gaan functioneren en hartziektes kunnen veroorzaken.
Ook beinvloeden die bacterien de darmen,die dan weer effect hebben op andere organen.
Het evenwicht van bacterien in onze darmen is zeer belangrijk voor de gezondheid.
Ik zie een heel ander verband. Veel van die groep mensen die hun tanden amper poetsen zijn verstokte rokers, alcoholisten, obesitaslijdende en ander soort vies volk.

Ja maar dan is het toch juist goed om voor het eten je tanden te poetsen? Anders slik je die bacterien allemaal in lol